E36 2.5 m50b25 non vanos, soojast peast jõudu pole
- 50atmracing
- Huviline
- Postitusi: 790
- Liitunud: 03.10.2013 14:30 06
- Peamine sõiduk: E60 3.0D
- Asukoht: Järvamaa
- Kontakt:
E36 2.5 m50b25 non vanos, soojast peast jõudu pole
Hei
Nimelt on selline pobleem et külmast peast käib väga oklt edasi soojast peast selliset anomaaniad:
kiirendusel nagu detoneerib (harva paugub sisselaskesse) teeb kahtlast heli trrrkrrrrr väljalaskes ja venitab pööret.
Väljalaske kollektoriks m52b28
küünlad sai maha võetud ja valged ehk lahja segu
ühendasin lambda anduri ja asi läks veelgi hullemaks
väljalase kipub minema punaseks (tule müüris kuumakate hõõgus isegi).
Mõnda aega "kiiremat sõitu teha" siis kipub pöörded alla viskama ala 1krpm ja podisema seal kuniks "ärakab“ uuesti.
Nimelt on selline pobleem et külmast peast käib väga oklt edasi soojast peast selliset anomaaniad:
kiirendusel nagu detoneerib (harva paugub sisselaskesse) teeb kahtlast heli trrrkrrrrr väljalaskes ja venitab pööret.
Väljalaske kollektoriks m52b28
küünlad sai maha võetud ja valged ehk lahja segu
ühendasin lambda anduri ja asi läks veelgi hullemaks
väljalase kipub minema punaseks (tule müüris kuumakate hõõgus isegi).
Mõnda aega "kiiremat sõitu teha" siis kipub pöörded alla viskama ala 1krpm ja podisema seal kuniks "ärakab“ uuesti.
Viimati muutis 50atmracing, 12.06.2015 10:14 21, muudetud 2 korda kokku.
- 50atmracing
- Huviline
- Postitusi: 790
- Liitunud: 03.10.2013 14:30 06
- Peamine sõiduk: E60 3.0D
- Asukoht: Järvamaa
- Kontakt:
Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, mannetu.
Nii tegin mingeid proove ka kas mõjutab miski ka paremuse poole.
Nuka anduri ühendamisel ei mõjund midagi -proovisin ka teist andurit sama seis
Õhulugeja ühendamisel viskas korra pööret alla ja käis sujuvalt edasi tagasi ühendades ei tee midagi
Temp andur ühendada ei juhtu ka midagi ( peaks hakkama uputama või kehvasti käimagi)
Kaasisiibri andur ühendada tõstab pöördeid
Nuka anduri ühendamisel ei mõjund midagi -proovisin ka teist andurit sama seis
Õhulugeja ühendamisel viskas korra pööret alla ja käis sujuvalt edasi tagasi ühendades ei tee midagi
Temp andur ühendada ei juhtu ka midagi ( peaks hakkama uputama või kehvasti käimagi)
Kaasisiibri andur ühendada tõstab pöördeid
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, mannetu.
Kütuse segu on ilmselgelt vale ja selliste proovimistega (loe: totrate võtetega) ei saavuta sa mingit teadmist ega lahenda probleemi. Mõõteväärtusi on vaja analüüsida mitte asju pimesi lahti ühendada. Otsi välist abi ja kogu teadmisi selle mootori tööpõhimõtte ja sõlmede töö kohta.
- 50atmracing
- Huviline
- Postitusi: 790
- Liitunud: 03.10.2013 14:30 06
- Peamine sõiduk: E60 3.0D
- Asukoht: Järvamaa
- Kontakt:
Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, mannetu.
teine mootor kõrval juppidest andureid asju ringi visand ja miskit ei muuda , käiks nagu avarii resiimis ühe ja sama joruga .
Mingipäev plaan minna diagnosti ja selgitada välja mis kütte segu nii lahjana hoiab.
Süüted näpitud pole
Kütuse rõhk paigas
kõik silindrid töötavad surved kõik 14bar
Viitaks nagu lisa õhule sisselaske poolel.
ainuke asi veel, ega se m52b28 väljalaske kollektor väikseks jää? ehk kaasid ei välju nagu peaks.
Mingipäev plaan minna diagnosti ja selgitada välja mis kütte segu nii lahjana hoiab.
Süüted näpitud pole
Kütuse rõhk paigas
kõik silindrid töötavad surved kõik 14bar
Viitaks nagu lisa õhule sisselaske poolel.
ainuke asi veel, ega se m52b28 väljalaske kollektor väikseks jää? ehk kaasid ei välju nagu peaks.
Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, mannetu.
Viska mootorile arvuti järgi
- testivoitja
- Huviline
- Postitusi: 2073
- Liitunud: 30.11.2005 20:35 24
- Peamine sõiduk: BMW X5 E53
- Asukoht: Helsinki
Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, mannetu.
Valged küünlad viitavad ilmselgelt lahjale segule. Sellest tagajärjel tõuseb ka EGT, ehk väljalaske gaaside temperatuur, ning kutsub esile detonatsiooni. Sellises olukorras mootori piinamine lõpetab selle kone elu, detonatsiooni võim bensiini mootoris on laostav.
2,8 kolle on väike.....pealkiri räägib midagi muud auto andmete kohta. Mis modifikatsioone veel tehtud on?
2,8 kolle on väike.....pealkiri räägib midagi muud auto andmete kohta. Mis modifikatsioone veel tehtud on?
- 50atmracing
- Huviline
- Postitusi: 790
- Liitunud: 03.10.2013 14:30 06
- Peamine sõiduk: E60 3.0D
- Asukoht: Järvamaa
- Kontakt:
Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, mannetu.
väljalaske kollektor m52b28 sealt edasi 2.5tolline toru.
ülejäänud originaal , kõiksugu voolikud vahetasin uute vastu jms.
Pealkiri tuli sellest et soojast peast kaob jõud tagant ,mootor ise nurrub nagu r6 ikka aga venitab pööret.
ülejäänud originaal , kõiksugu voolikud vahetasin uute vastu jms.
Pealkiri tuli sellest et soojast peast kaob jõud tagant ,mootor ise nurrub nagu r6 ikka aga venitab pööret.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, mannetu.
hmm aga kütusesurvet on keegi mõõtnud?
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
- 50atmracing
- Huviline
- Postitusi: 790
- Liitunud: 03.10.2013 14:30 06
- Peamine sõiduk: E60 3.0D
- Asukoht: Järvamaa
- Kontakt:
Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, mannetu.
jap ilusti 3bar.toivoku kirjutas:hmm aga kütusesurvet on keegi mõõtnud?
Väike kahtlus et ajus kütuse trass vms maha põlenud sest käiks nagu avarii resiimis eemaldad pool kapotialust ja ei mõju miskit.
Külmastpeast pole midagi viga , tühikäik kena ja ilus soojastpeast Samuti, kuid jõudlus mitte.
küünaldel kahjuks ka valge kirmetis peal ehk ikka väga vaene.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, mannetu.
aga vaheta aju ära ja näed ju kohe tulemust. muidugi m50b25 aju leidmine, ilma vanoseta mootorile on kuulpähe
.

524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, kütusesegu lahja(detoneerib)
Ma küsin hoopis nii: ütle 1 põhjus, miks see mootor EI PEAKS avariireziimis olema, kui sealt on midagi eemaldatud ja sama jura jätkatakse?
PS: jäta heaga see ECU näppimine ja asendusjura rahule, kui tahad, et see kõik veel tööle hakkaks.
PS2: otsi abi.
PS: jäta heaga see ECU näppimine ja asendusjura rahule, kui tahad, et see kõik veel tööle hakkaks.
PS2: otsi abi.
- 50atmracing
- Huviline
- Postitusi: 790
- Liitunud: 03.10.2013 14:30 06
- Peamine sõiduk: E60 3.0D
- Asukoht: Järvamaa
- Kontakt:
Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, kütusesegu lahja(detoneerib)
üldjuhul "katsetakse" vigast õhukulu lugejat vms tagant võtmisega. Ja ometigi kui eemaldata temp andur peaks hakkama uputama üle ajule info et mootor külm.ttsys kirjutas:Ma küsin hoopis nii: ütle 1 põhjus, miks see mootor EI PEAKS avariireziimis olema, kui sealt on midagi eemaldatud ja sama jura jätkatakse?
PS: jäta heaga see ECU näppimine ja asendusjura rahule, kui tahad, et see kõik veel tööle hakkaks.
PS2: otsi abi.
igatahes olen proovind uusi andureid, vahetand kõik vaakum voolikud.
endiselt kütuse nälgas.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, kütusesegu lahja(detoneerib)
Sisuliselt mittemidagi ei saa teada, kui need mainitud asjad lahti ühendad. Sul ei ole lihtsalt õrna aimugi, mis algoritmi ja keskmisi väärtusi juhtmoodul kasutab. Täielik totrus on asju lahti ühendada ja selle muutustest mingeid järeldusi hakata tegema. Pimeduses kobad ja täiega.
- 50atmracing
- Huviline
- Postitusi: 790
- Liitunud: 03.10.2013 14:30 06
- Peamine sõiduk: E60 3.0D
- Asukoht: Järvamaa
- Kontakt:
Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, kütusesegu lahja(detoneerib)
diagnostis käidud veaks sissetuleva õhutemperatuur kõrge 56C vahest rohkemgi
kuna kütuse survet mõõta ei saand siis jäi kahtlaseks ehk on pöördel lahja!
kuna kütuse survet mõõta ei saand siis jäi kahtlaseks ehk on pöördel lahja!
Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, kütusesegu lahja(detoneerib)
Non vanosel pole deto andureid...
Tel 5015578.
- 50atmracing
- Huviline
- Postitusi: 790
- Liitunud: 03.10.2013 14:30 06
- Peamine sõiduk: E60 3.0D
- Asukoht: Järvamaa
- Kontakt:
Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, kütusesegu lahja(detoneerib)
Sai kütusepump vahetatud ei muutund miskit.
õhulugeja läheb ka tuliseks, kui võtta filter ära siis hakkab pöördeid loopima.
õhulugeja läheb ka tuliseks, kui võtta filter ära siis hakkab pöördeid loopima.
- 50atmracing
- Huviline
- Postitusi: 790
- Liitunud: 03.10.2013 14:30 06
- Peamine sõiduk: E60 3.0D
- Asukoht: Järvamaa
- Kontakt:
Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, kütusesegu lahja(detoneerib)
filter tõesti koonus, deto andurid puuduvad.Kuno_T kirjutas:Põhjus, miks ta on kõrge? Keegi on Kn-filtri toppinud?
Sel mootoril peaksid olema ka detonatsiooniandurid, mille abil keeratakse süüde hilisemaks. Kas need on olemas ja õigesti ploki külge kinitatud?
- testivoitja
- Huviline
- Postitusi: 2073
- Liitunud: 30.11.2005 20:35 24
- Peamine sõiduk: BMW X5 E53
- Asukoht: Helsinki
Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, kütusesegu lahja(detoneerib)
Tekita õhulugeja ja õhufiltri vahele 90 kraadine nurk.
- 50atmracing
- Huviline
- Postitusi: 790
- Liitunud: 03.10.2013 14:30 06
- Peamine sõiduk: E60 3.0D
- Asukoht: Järvamaa
- Kontakt:
Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, kütusesegu lahja(detoneerib)
milleks? jahetat õhku?testivoitja kirjutas:Tekita õhulugeja ja õhufiltri vahele 90 kraadine nurk.
õhulugeja ise läheb tulikuumaks (käega ei kannata katsuda) kui filtrit ka küljes pole.
Diagnostis käis siis öeldi et õhulugejas temp andur vms ja näitas 0.49V ja kaasile pinge tõusis.
Soojast peast hakkab just pihta se kasjakk.
plõdiseb, lööb sisselaskesse, ja mingiaeg järsult hingest kinni mõni sekund.
-
- Huviline
- Postitusi: 206
- Liitunud: 16.11.2009 19:32 03
- Peamine sõiduk: BMW 325i E36
- Asukoht: Tartumaa Elva
Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, kütusesegu lahja(detoneerib)
3,5 bar peaks vast olema kütuse latis, 3,0bar peaks 2,0l mootoril olema
- testivoitja
- Huviline
- Postitusi: 2073
- Liitunud: 30.11.2005 20:35 24
- Peamine sõiduk: BMW X5 E53
- Asukoht: Helsinki
Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, kütusesegu lahja(detoneerib)
Ei, mis jahe õhk. Ikka selleks, et MAF õiged andmed loeks. Aga kui MAF nii kuumaks läheb, siis see ei ole normaalne. Alusta selle vea likvideerimisega.
- testivoitja
- Huviline
- Postitusi: 2073
- Liitunud: 30.11.2005 20:35 24
- Peamine sõiduk: BMW X5 E53
- Asukoht: Helsinki
Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, kütusesegu lahja(detoneerib)
Jah, seda küll(õhu tihedus), vastavalt sellele teeb aju ka kütuse segu, aga 90 kraadine nurk ennem MAFi tekitab vajalikud õhu keerised, et aru saada õigest õhu kogusest.
- 50atmracing
- Huviline
- Postitusi: 790
- Liitunud: 03.10.2013 14:30 06
- Peamine sõiduk: E60 3.0D
- Asukoht: Järvamaa
- Kontakt:
Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, kütusesegu lahja(detoneerib)
diagnosti tegija ütles sama, et sellist asja pole veel näinud MAF tulikuum ja iat kõrge.testivoitja kirjutas:Ei, mis jahe õhk. Ikka selleks, et MAF õiged andmed loeks. Aga kui MAF nii kuumaks läheb, siis see ei ole normaalne. Alusta selle vea likvideerimisega.
Mootor ikkagist originaal seisus .
Viimati muutis 50atmracing, 12.06.2015 09:05 49, muudetud 1 kord kokku.
- 50atmracing
- Huviline
- Postitusi: 790
- Liitunud: 03.10.2013 14:30 06
- Peamine sõiduk: E60 3.0D
- Asukoht: Järvamaa
- Kontakt:
Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, kütusesegu lahja(detoneerib)
Näinud küll neid koonustega kapotialuseid ja nendel pole seda probleemi tekkind (vähemalt näind nii), eelmisel "kahe poolesel" oli Samuti kohe MAF-i küljes ja pold probleemi.Kuno_T kirjutas:Miks sa selle teema siis tegid, kui diagnostik ütles, et asi on vale, miks sa "tuunid" mootorit kuuma õhuga, miks sa oskamatult kn-i junni kasutad?
Sellepärast saigi pandud ja originaali polnud võtta ennem oli 1.6 aistevahel.
- 50atmracing
- Huviline
- Postitusi: 790
- Liitunud: 03.10.2013 14:30 06
- Peamine sõiduk: E60 3.0D
- Asukoht: Järvamaa
- Kontakt:
Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, kütusesegu lahja(detoneerib)
Olgu , proovin õhuvea ära sest külmastpeast käib nagu mõte.Kuno_T kirjutas:Miks sa veel viitsid joru ajada,Sellepärast saigi pandud ja originaali polnud võtta ennem oli 1.6 aistevahel.? Tee õige tehniline lahendus ja probleemide hulk tõenäoliselt hakkab kiirelt vähenema.
Lisaküsimus: kas sel mootoril on plokikaant õhemaks lihvitud ja kui palju? Üle 0,3 mm tehas seda teha ei luba. Kui seal juba 1 mm maha freesitud nagu vanadel asjadel kombeks, siis tuleks teine plokikaanetihend lisada või paksem panna, kui on valikus. Kui õhuvõtt korras ja detonatsioon jätkub, tuleb ka seda kahtlustada.
Mootori poolepealt oskan niipalju öelda et tuli vanema inimese käest kellel auto põllule jäi seisma kuna kere mäda ja kütusetorud läbi ussitand temakäes oli auto 13aastat ja tihendit pole ta vahetanud.
- 50atmracing
- Huviline
- Postitusi: 790
- Liitunud: 03.10.2013 14:30 06
- Peamine sõiduk: E60 3.0D
- Asukoht: Järvamaa
- Kontakt:
Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, kütusesegu lahja(detoneerib)
Kuno_T kirjutas:Info mõttes veel nii palju, et lahja seguga mootor nii lihtsalt ei detoneeri, kui rikkaga. Nii, et su teema pealkirja eeldus pole päris õige.

- 50atmracing
- Huviline
- Postitusi: 790
- Liitunud: 03.10.2013 14:30 06
- Peamine sõiduk: E60 3.0D
- Asukoht: Järvamaa
- Kontakt:
Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, soojast peast jõudu pole
Kuno_T kirjutas:Nii ja naa. Küünal võib valgeks minna siis, kui on detonatsioon, kuid pole lahjat segu. Samuti, kui küünal liiga "kuum". Tagasilöök sisselaskesse- vastav nukkvõll valesti, klappide tihedusega probleem jne. Lahjendatud segu põletamist kasutatakse kõrgforsseritud mootoritel just detonatsiooni tõenäosuse vähendamiseks.
Sa, kui üritad oma motorit ca 100 kraadi siseneva õhuga "tuunida", ära rohekm detonatsiooni teemal peale võta,.

- 50atmracing
- Huviline
- Postitusi: 790
- Liitunud: 03.10.2013 14:30 06
- Peamine sõiduk: E60 3.0D
- Asukoht: Järvamaa
- Kontakt:
Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, soojast peast jõudu pole
" onclick="window.open(this.href);return false; just pilkasin sellist klippi ja kõrvaga kuulasin tal samamoodi vaevu läheb pöörde
jokutab

- testivoitja
- Huviline
- Postitusi: 2073
- Liitunud: 30.11.2005 20:35 24
- Peamine sõiduk: BMW X5 E53
- Asukoht: Helsinki
Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, kütusesegu lahja(detoneerib)
Ikka vastupidi. Lahja segu just kutsub detonatsiooni esile. Liig rikastatud segu jahutab, aga samas võtab jõudu vähemaks. See siis bensiini mootorite puhul. Diisel põhimõtteliselt vastupidine.Kuno_T kirjutas:Info mõttes veel nii palju, et lahja seguga mootor nii lihtsalt ei detoneeri, kui rikkaga. Nii, et su teema pealkirja eeldus pole päris õige.
- 50atmracing
- Huviline
- Postitusi: 790
- Liitunud: 03.10.2013 14:30 06
- Peamine sõiduk: E60 3.0D
- Asukoht: Järvamaa
- Kontakt:
Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, soojast peast jõudu pole
cold intake tehtud , muutis peale 100 kiirendust nii nagu peab.
kuid ikka kinni poob end ja sisselaskesse lööb.
kuid ikka kinni poob end ja sisselaskesse lööb.