Termosiduri kontroll
Termosiduri kontroll
Kuidas kontrollida termosiduri korrasolekut? On kuri kahtlus, et see on saba andnud. Kohal seistes läheb keema ja hakkab jahutus vedelikku välja ajama. Rakendub ka kliima ventilaator kuid see ei jõua ära jahutada. Loogika ütleb et kui mootor kuumaks aetud, siis pole võimalik käega ventikat ringi ajada kuna siis ventikas terve mootori taga? Autoks E36 325i.
Viimati muutis iff2, 22.05.2006 15:52 15, muudetud 1 kord kokku.
ega sul ei ole juhuslikult olemas teist katkist termosidurit. kui on, siis keevita see kinni ja kruti ette tagasi, pane mootor käima ja kui enam keema ei lähe, siis on termosidur katki. muidu soovitan üle vaadata veepumba, mis endal oli seest täiesti olematu. termostaati saad ka kontrollida koduste vahenditega, nimelt paned ta kodus potti keevasse vette ja kui avaneb on ka see korras.
E82
Imelik,mul on erinevatel autodel BMW kaasa arvatud 3 termostaati läinud ja olen neid alati ise vahetanud ,ning siiani on probleem olnud selles ,et surnud vedru on lahti seega ei lähe soojaks.Vana termosiduri ja propelleri poltidega ühendamine lõppes sellega ,et termosidur jooksis koos propelleriga otsast maha ja kadus ära -seega tuli ka propeller uus osta.Seega müüa termosidur ja propeller 400kr.UUed maksavad 1450kr. 53446877
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Jah, pean siinkohal tõdema, et ka oma eelmisel autol (525 24V) sai vendi sidur jäigalt kinni pandud, aga sellega kaasnes paar viga- nimelt üks asi see, et see metsik õhuvool, mis seal all liikus, lõhkus ära kapotialuse polstri, kuna mul tuulekoda sel polnud ja tagatipuks lendas kõrgematel pööretel paar laba altpoolt vastu kapotti- tagajärjeks mõlgikesed kapotis...
Aga hääl oli üpris muhe jah kui aus olla
Aga hääl oli üpris muhe jah kui aus olla

Minul on niiviisi, et kui mootori panen külamalt käima, siis vent uhab umbes 4-5 sekundit täiega kaasa tühikäigul. Peale seda enam ei uha täiega, kui mootor on töösoe, siis hakkab vent alati täiega uhama alates 2000 pöörde kätte jõudmisest, laasen gaasi järgi siis jääb vait jälle ja gaasi andes hakkab jälle 2000 pöörde saabumisega tööle. Tuulekoda on ka ilusti olemas ja praktiliselt tutikas radiaator, vähemalt tundub nii.
Tundub, et minu oma on väga korras, või mis targemad räägivad
Keema ei lähe ei kohapeal ega sõiduajal.
Tundub, et minu oma on väga korras, või mis targemad räägivad

Keema ei lähe ei kohapeal ega sõiduajal.
vahetasin autol ka siis jahutusvedeliku ära-igaks petteks-mine tea mis seal sees võis olla kui ostsin
enne vahetamist nende kuumade ilmadega ei täheldanud mingit probleemi aga peale vahetamist hakkas jama-nimelt üleeile selle suure vihmaga ja jaheda ilmaga ummikus seistes ei pannud tähelegi,et seier tõmbas punasesse nurka ja tuli läks põlema-muidugi kohe soe järgi ja punn põhja-asi laabus-kõik normaliseerus-välja arvatud enda stange mis oli märg;)
täna õhutasin-arvata on,et susises räigelt!
nii...töö tehtud nii nagu kord ja kohus aga jälle ummikud minu õnneks!
ja seier kippus jälle tõusma!
aga siis hakkasin vaatama seda termosidurit
sooja mootoriga peatasin tiiviku ilusasti kinni-ja ei põksinud vastu ka
tundub et vist selles ongi kala???!!!
vend ei viitsi ennast nii kiiresti ringi ajada kui vaja!
...või...????
on teema millesgis muus!??
enne vahetamist nende kuumade ilmadega ei täheldanud mingit probleemi aga peale vahetamist hakkas jama-nimelt üleeile selle suure vihmaga ja jaheda ilmaga ummikus seistes ei pannud tähelegi,et seier tõmbas punasesse nurka ja tuli läks põlema-muidugi kohe soe järgi ja punn põhja-asi laabus-kõik normaliseerus-välja arvatud enda stange mis oli märg;)
täna õhutasin-arvata on,et susises räigelt!
nii...töö tehtud nii nagu kord ja kohus aga jälle ummikud minu õnneks!
ja seier kippus jälle tõusma!
aga siis hakkasin vaatama seda termosidurit
sooja mootoriga peatasin tiiviku ilusasti kinni-ja ei põksinud vastu ka
tundub et vist selles ongi kala???!!!
vend ei viitsi ennast nii kiiresti ringi ajada kui vaja!
...või...????
on teema millesgis muus!??
ei ole kursis kuidas uus termosidur käituma peab. nimelt sai uus bilsteini termosidur pandud e39´le aga alati autot käivitades on vent täiega taga, vahet pole kas auto soe või külm. mingi paar km sõitu või korra 5k rpm lasta siis jääb vait. kas peabki nii olema või peab välja vahetama, talvel ei ole see just eriti meeldiv kui külmalt hakkab täiega jahutama kohe 

Ise sõidan E36ga, 318. Sõidu ajal ja ummikutes ei ei näe mingeid probleeme, hoiab ilusti keskel seierit. Aga kui seista koha peal töötava mootoriga näiteks 20 min, nii et salongi soendus ka järel pole, siis hakkab vaikselt tõusma. Kas selline asi on võimalik ka korras oleva siduri korral, ise mõtlesin, et äkki on tühikäigul mootori pöörded liiga väikesed selleks, et soenevat mootorit piisavalt jahutada. Või peab igal ajal ja igal juhul seierit keskel hoidma.
et siis ikka oleks vaja teada, kas termosiduril on mingi sissesõidu aeg või on tegu vigase isendiga?aise kirjutas:ei ole kursis kuidas uus termosidur käituma peab. nimelt sai uus bilsteini termosidur pandud e39´le aga alati autot käivitades on vent täiega taga, vahet pole kas auto soe või külm. mingi paar km sõitu või korra 5k rpm lasta siis jääb vait. kas peabki nii olema või peab välja vahetama, talvel ei ole see just eriti meeldiv kui külmalt hakkab täiega jahutama kohe
sai siis välja vahetatud see sidur ja uus sama firma oma (bilstein) teeb samamoodi
tra ma ei saa aru milles asi on, vastik lennuk on auto hommikuti ja ka päeval kui peale sõitu seisab mingi 30min. kummale poole peab muidu see ventikas õhu suunama, kas mootori poole või radika poole? minul on hetkel nii, et puhub mootori poole. samas keema pole kordagi läinud ja seier on alati keskel. küsin seda kuna äkki on vent tagurpidi 


päris kinni ta ikka ei kiilu.
aga külma mootriga peaks käima niimodi kerge nõksuga, mitte et annad hoo sisse ja käib tereve päeva.
sai ka nüüd uus pandud-ka saksas toodetud(nime ei mäleta) maksis ta 1350 aga niimoodi siiski paraku ei käitu.
käib ka külma mootoriga sama kiiresti kui see kogu kupatus kokku.
käega kinni hoides tunned, et nagu nõksutab ja tahab kaasa joosta.
küll aga sooja mootoriga ei ole jõudnud veel proovida kuidas käitub-alles eile panin-aga annan teada kuidas oli!
kas võib olla miskit mäda??
aga külma mootriga peaks käima niimodi kerge nõksuga, mitte et annad hoo sisse ja käib tereve päeva.
sai ka nüüd uus pandud-ka saksas toodetud(nime ei mäleta) maksis ta 1350 aga niimoodi siiski paraku ei käitu.
käib ka külma mootoriga sama kiiresti kui see kogu kupatus kokku.
käega kinni hoides tunned, et nagu nõksutab ja tahab kaasa joosta.
küll aga sooja mootoriga ei ole jõudnud veel proovida kuidas käitub-alles eile panin-aga annan teada kuidas oli!
kas võib olla miskit mäda??
nii siis proovisin järgi!
külma mootoriga tõesti käib 1:1 ringi ja peatada tiivikut ei ole mingi probleem.
lasin siis koha peal sooja mootoriga käia 3000 pöörde juures nii umbes 3-4 minutit
...hea oli,et paks talvekinnas käes oli
-nii lihtne see peatamine enam ei olnud.
ikka päris tugevalt käis ringi ja ventika tuul viskas ikka tuka sassi
tundub,et siiski asi toimib ja töötab nii nagu peab
eks testin seda ka ummikutes mida ei ole ju vaja teab mis igavik otsida:)
ehk see külma mootoriga käitumine ole äkki tingitud erinevate tootjagruppide omapärast
vot ei tea ega oska seletada.
külma mootoriga tõesti käib 1:1 ringi ja peatada tiivikut ei ole mingi probleem.
lasin siis koha peal sooja mootoriga käia 3000 pöörde juures nii umbes 3-4 minutit
...hea oli,et paks talvekinnas käes oli

ikka päris tugevalt käis ringi ja ventika tuul viskas ikka tuka sassi

tundub,et siiski asi toimib ja töötab nii nagu peab
eks testin seda ka ummikutes mida ei ole ju vaja teab mis igavik otsida:)
ehk see külma mootoriga käitumine ole äkki tingitud erinevate tootjagruppide omapärast

mul ka siis selline jama e 36-ga,et koha peal seistes sooja mootoriga hakkab veenäit tõusma
ok siis panen soenduse täiega undama ja seier vajub
Küsimus oleks siis selline,et kas see midagi ära ei riku kui koguaeg kui seier tõuseb soenduse põhja panen?sest pea igal hommikul on ummikus seistes selline jama
Termostaat sai vahetatud,termosidurit proovisin näpuga seisma jätta,aga ei midagi,sain hoopis sealt sellise litaka,et küüs siiamaani sinine
Milles võib siis jama olla?Veepump?Või koguni radikas?

ok siis panen soenduse täiega undama ja seier vajub

Küsimus oleks siis selline,et kas see midagi ära ei riku kui koguaeg kui seier tõuseb soenduse põhja panen?sest pea igal hommikul on ummikus seistes selline jama

Termostaat sai vahetatud,termosidurit proovisin näpuga seisma jätta,aga ei midagi,sain hoopis sealt sellise litaka,et küüs siiamaani sinine

Milles võib siis jama olla?Veepump?Või koguni radikas?

Ise tahtsin proovida kas termosidur korras, lasin autol kohapeal käia umbes 15 min, siis vaatasin, et seier ikka keskel ja proovides ventikat käega peatada läi see ka kohe seisma, ei läind küüs siniseks ega midagi... 
Pärast seda hoidsin mootori pöördeid paar minutit 2500 peal ja ikka püsis seier keskel ja termosidur polnud venti taha ühendanud.
Kusjuures samal ajal oli salongisoojendus keeratud kõige jahedama õhu peale.
Selle põhjal võid teha järelduse, et masinal peab olema viga kuskil jahutussüsteemis, äkki radikas ummistunud vms.

Pärast seda hoidsin mootori pöördeid paar minutit 2500 peal ja ikka püsis seier keskel ja termosidur polnud venti taha ühendanud.
Kusjuures samal ajal oli salongisoojendus keeratud kõige jahedama õhu peale.
Selle põhjal võid teha järelduse, et masinal peab olema viga kuskil jahutussüsteemis, äkki radikas ummistunud vms.