1. leht 1-st

surve veevärgis??

Postitatud: 29.05.2006 18:50 34
Postitas marco505
asi siis selline et vahetasin oma masinal mootori ära ja peale seda valasin vee sisse nng panin käima..ja nii kui käima panen lükkab vee paisupaagi kaudu välja...proovisin igat pidi õhku väljha lasta et äkki mingi õhumull ees kuskil aga ei ole kasu...kas siis võib plokikaanetihend ära olla??või võib ka mõni muu viga olla??kuigi päev tagasi teise auto peal töötas mootor ilusti..s.t. et vesi püsis ilusti sees...masin 84.aasta 320...

Postitatud: 29.05.2006 22:52 03
Postitas redline
õhutada, õhutada ja veelkord õhutada...siis vb asi laheneb :D
loogiliselt võttes peaks see mootor korras olema kui päev tagasi töötas teise auto peal ilusti

Postitatud: 29.05.2006 23:44 25
Postitas marco505
**** seda oskab öelda..eelmise mootoriga oli nii et panin vee sisse..natuke sõitsin ja siis panin uuesti..ja nii kolm korda...aga sellega olen mingi 10 korda vett sisse pannud ja ikka ajab selle välja...vahetasin plokikaanetihendi ära..vaatan mis nüüd saab...

Postitatud: 29.05.2006 23:52 48
Postitas redline
aa...ma sain asjast vist natuke valesti aru :lol:
ma vaatasin et sa panid peale selle mootori mis ennem töötas korralikult :D
aga sul võib plokikaanes mõra olla...ja sellepärast tekibki surve radikasse ja vesi surutakse välja :)

Postitatud: 04.06.2006 13:16 01
Postitas marco505
ehhee..vahetasin tihendi ära ja hoopis teine asi..kõik kombes..ainuke asi et tyhikäiguga probleem..0skab keegi midagi soovitada..asi siis selline et mootor nagu lonkab koha peal töötades..külmast peast pöörded 2000 ja soojast peast 1000 peal...kruvi keeramisest pole abi(ma mõtlen seda kruvi mis kollektori küljes on,selline pisikese torujupi küljes see käib kolme poldiga kollektori külge)...keeran kruvi täitsa kinni siis ikka töötab edasi...ja madalatel pööretel pole jõudu ka eriti..kui näiteks 5.käik sees ja pöörded mingi 1500 peal ja siis gaasi vajutada ei võta üldse hoogu juurde...aga samas on kiirendus hea kui pöörded mingi 3500-4500 vahel on...ja sealsamas kus see tyhikäigu kruvi on seal on mingi pihusti ka vel..mille jaox see on..ma ei oska sinna mingit juhet ka järgi ühndada..sest vanal mootoril sellist asja polnud..kuigi mootorid täpselt samad...

Postitatud: 04.06.2006 14:02 35
Postitas testivoitja
marco505 kirjutas:ehhee..vahetasin tihendi ära ja hoopis teine asi..kõik kombes..ainuke asi et tyhikäiguga probleem..0skab keegi midagi soovitada..asi siis selline et mootor nagu lonkab koha peal töötades..külmast peast pöörded 2000 ja soojast peast 1000 peal...kruvi keeramisest pole abi(ma mõtlen seda kruvi mis kollektori küljes on,selline pisikese torujupi küljes see käib kolme poldiga kollektori külge)...keeran kruvi täitsa kinni siis ikka töötab edasi...ja madalatel pööretel pole jõudu ka eriti..kui näiteks 5.käik sees ja pöörded mingi 1500 peal ja siis gaasi vajutada ei võta üldse hoogu juurde...aga samas on kiirendus hea kui pöörded mingi 3500-4500 vahel on...ja sealsamas kus see tyhikäigu kruvi on seal on mingi pihusti ka vel..mille jaox see on..ma ei oska sinna mingit juhet ka järgi ühndada..sest vanal mootoril sellist asja polnud..kuigi mootorid täpselt samad...


see pihusti on külmkäivituse oma.ja sellele läheb külge sinist värvi pistik.

ja 1500 pöördega ja 5 käiguga pole nagu eriti loogiline ju kiirendadagi. :lol:

Postitatud: 04.06.2006 15:25 46
Postitas marco505
muidu on kiirendus hea aga 1500 pöörde juures pole seda üldse..nii 1. kui ka 2. käiguga...madalatel pööretel pole üldse jõudu..selles probleem...eelmisel mootoril seda klappi polnud ja läks ka hästi käima...ja mu auto juhtmestikus polegi seda juhet..kust see juhe üldse tuleb sinna klappi..??

Postitatud: 04.06.2006 16:29 30
Postitas testivoitja
marco505 kirjutas:muidu on kiirendus hea aga 1500 pöörde juures pole seda üldse..nii 1. kui ka 2. käiguga...madalatel pööretel pole üldse jõudu..selles probleem...eelmisel mootoril seda klappi polnud ja läks ka hästi käima...ja mu auto juhtmestikus polegi seda juhet..kust see juhe üldse tuleb sinna klappi..??

peaks olema pihustite juhtmetega ühes pundis.

Postitatud: 05.06.2006 19:29 29
Postitas ollo
Paljud on rääkinud nende sooja anduritest. Lase neid kontrollida. Või proovi ise, et yhenda andur lahti ja vaata kuidas auto töötab. Andurid peaks paiknema jahutus systeemi kyljes kui ka õhufiltri juures :?. Kui lahti yhendatult töötab ikka sama moodi siis pead seda kindlat kontrollima(andureid). Kuil sul on vaakumit(vaakumi pumbad) kasutatud karburaatoris siis peaks ka vaakumis voolikud yle käima kui ka vaakumi pumbad.

Postitatud: 05.06.2006 22:26 27
Postitas marco505
ok ex ma üritan seal kapoti all midagi selgex teha...aga mida need andurid üldse teevad..mille jaox seda vee soojust ajul vaja teada on?

Postitatud: 05.06.2006 22:27 17
Postitas marco505
kas aju vahetusest polex abi..äkki midagi erinevat sest vanusel ju 1 aasta vahet..kuigi mootorid samad...!?

Postitatud: 05.06.2006 22:51 29
Postitas ollo
Andurid reguleerivad segu kogust. Külmaga annavad rohkem peale soojaga vähem, lihtsam oleks kergemad asjad ise ülekontrollida. Elektroniga jääb juba targematele meestele.

Postitatud: 06.06.2006 07:54 41
Postitas truumu
marco505 kirjutas:kas aju vahetusest polex abi..äkki midagi erinevat sest vanusel ju 1 aasta vahet..kuigi mootorid samad...!?
Koos ajuga pead vahetama ka kogu juhtmestiku
Ühel mootoril oli L-Jetronic, teisel LE-Jetronic tüüpi "i" peal
Külmkäivituspihusti juhtmeid seega ära otsi, neid lihtsalt pole
Samas on Sul uuel mootoril 2 tembi andurit
Õigemini tembikas ja termolüliti
Vaata, et pistik oleks õige anduri küljes(sinine või valge)
Pruun andur on pihusti jaoks

Postitatud: 06.06.2006 23:01 03
Postitas marco505
ok..aitähh hea selgituse eest aga kas mul nüüd uut mootorit pole võimalik vanade süsteemidega käima panna(nii et normaalselt käiks)..praegu mul kõik nii nagu vana mootoriga oli aga asi jukerdab nii nagu kirjeldasin...kuigi teine mootor toimis tühikäigul hästi...

Postitatud: 07.06.2006 07:06 11
Postitas truumu
marco505 kirjutas:ok..aitähh hea selgituse eest aga kas mul nüüd uut mootorit pole võimalik vanade süsteemidega käima panna(nii et normaalselt käiks)..praegu mul kõik nii nagu vana mootoriga oli aga asi jukerdab nii nagu kirjeldasin...kuigi teine mootor toimis tühikäigul hästi...
Pritsung/süüde tuleb lihtsalt õigeks keerata...
Kui see ei aita, on mootoril endal midagi viga
Diagnostikast oleks palju abi :D

Postitatud: 07.06.2006 20:11 10
Postitas marco505
arvatavasti on süsteemides midagi viga sest teise kere peal töötas mootor korralikult..tyhikäik ja kõik oli olemas...