e46 , 330d steering angle senror, internal

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
wautzer
Huviline
Postitusi: 214
Liitunud: 12.12.2009 17:52 20
Peamine sõiduk: Audi a8 4.2tdi BI-Turbo
Asukoht: Tallinn-Pärnu

e46 , 330d steering angle senror, internal

Postitus Postitas wautzer »

Tere.

Probleem tekkis. Viskas tühjakohapealt tuled põlema ( DSC ja kollane ( ! ) märk. Kuna käepärast paremat seadet polnud kui autoCom siis sai sellega uuritud vigasid. ( 5E43 steering angle senror, internal ) viga.

Kuidas peab probleemile lähenema ja lahendma???

Tänud ette!!!

E46 , 330d , 135kw , 2002.a ,Touring
Viimati muutis wautzer, 07.03.2016 07:45 07, muudetud 2 korda kokku.
Volum
Huviline
Postitusi: 3947
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: e46 , 330d steering angle senror

Postitus Postitas Volum »

Milline veakood täpsemalt oli?
Buumer Auto / 53302262
Kasutaja avatar
wautzer
Huviline
Postitusi: 214
Liitunud: 12.12.2009 17:52 20
Peamine sõiduk: Audi a8 4.2tdi BI-Turbo
Asukoht: Tallinn-Pärnu

Re: e46 , 330d steering angle senror

Postitus Postitas wautzer »

Volum kirjutas:Milline veakood täpsemalt oli?
5E43
Kasutaja avatar
wautzer
Huviline
Postitusi: 214
Liitunud: 12.12.2009 17:52 20
Peamine sõiduk: Audi a8 4.2tdi BI-Turbo
Asukoht: Tallinn-Pärnu

Re: e46 , 330d steering angle senror, internal

Postitus Postitas wautzer »

Oskab keegi nõua anda.. kas tuleks see rooliasendi andur ära vahetada?

Täpsem veakood mis näitas Autocom : 5E43 Steering angle sensor, internal

Proovides seda kalibreerida autocom´ga .. ei õnnestunud..
porku
Huviline
Postitusi: 1099
Liitunud: 27.04.2010 23:17 32
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: e46 , 330d steering angle senror, internal

Postitus Postitas porku »

Üks soovitus on enne vahetust, see on küll "ajutine" aga tasub enne proovida :

Võta andur maha, võta lahti, puhasta kettta pool ära ja painuta "klemme" veidi ülesse poole (kui neid veel on..)

e53 puhul toimis see trikk igaljuhul.

Lõpuks võtsin aga B osa ja ehitasin olemasolevast ja B osast terviku kokku (kuna auto ei tunnistanud b osa)

kuna nad suht samad peaks olema, siis panen pildi ka sulle siia :

Pilt

Vasakul on siis "ketas" ja paremal "harjad"

Peale seda peaks rooliga suutma ära kalibreerida (rool ühele poole välja ja teiselepoole välja ja otseks)
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: e46 , 330d steering angle senror, internal

Postitus Postitas ttsys »

Rooliasendiandurit rooliga vasakule-paremale vehkides ei kalibreeri. Ilma arvutita seda ei tee.
Enne, kui hakkad kalibreerima vaata mõõteblokkide alt roolinurga väärtust ehk seda, kas rooli keerates kuvatakse roolinurga väärtus.
Kasutaja avatar
wautzer
Huviline
Postitusi: 214
Liitunud: 12.12.2009 17:52 20
Peamine sõiduk: Audi a8 4.2tdi BI-Turbo
Asukoht: Tallinn-Pärnu

Re: e46 , 330d steering angle senror, internal

Postitus Postitas wautzer »

Tänud.. ilmselt tuleb jah vaadata mõlemat varianti.. esialgu siis mingi vähe parema diagnostika seadmega.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: e46 , 330d steering angle senror, internal

Postitus Postitas ttsys »

Autocom teeb kõik mõne lihtsa liigutusega, kui on muidugi korralik Autocom.
porku
Huviline
Postitusi: 1099
Liitunud: 27.04.2010 23:17 32
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: e46 , 330d steering angle senror, internal

Postitus Postitas porku »

ttsys kirjutas:Rooliasendiandurit rooliga vasakule-paremale vehkides ei kalibreeri. Ilma arvutita seda ei tee.
Enne, kui hakkad kalibreerima vaata mõõteblokkide alt roolinurga väärtust ehk seda, kas rooli keerates kuvatakse roolinurga väärtus.
Pigem rumalatesse küsimustesse, aga "Dafuq" ta teeb siis selle rooliga? :lol:
Saab lihtsalt aru,et ma töötan?

Üldiselt muidu jah ma enda omal kalibreerisin INPA-ga ära, toimib siiani.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: e46 , 330d steering angle senror, internal

Postitus Postitas ttsys »

Mittemidagi ei anna rooliga vehkimine. Seal puudub tarkus, mis 0 kraadi või 360 oskab ise ära arvata. See on vaja õpetada.
porku
Huviline
Postitusi: 1099
Liitunud: 27.04.2010 23:17 32
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: e46 , 330d steering angle senror, internal

Postitus Postitas porku »

ttsys kirjutas:Mittemidagi ei anna rooliga vehkimine. Seal puudub tarkus, mis 0 kraadi või 360 oskab ise ära arvata. See on vaja õpetada.
Kisub küll Off-Topicuks kätte, ära aga kui nt peale aku vahetust mul 4x4 tuli põlema hüppab siis rooliga vehkimine kustutab selle tule kenasti ära.. mingi tarkus tal kusagil siiski siis peaks peituma ju? :roll:

Aga jah peale sensori täiesti lahti kokku lõhkumist oli jah INPA-t vaja, siis ta oma tarkusega hakkama ei saanud.
Kasutaja avatar
wautzer
Huviline
Postitusi: 214
Liitunud: 12.12.2009 17:52 20
Peamine sõiduk: Audi a8 4.2tdi BI-Turbo
Asukoht: Tallinn-Pärnu

Re: e46 , 330d steering angle senror, internal

Postitus Postitas wautzer »

ttsys kirjutas:Autocom teeb kõik mõne lihtsa liigutusega, kui on muidugi korralik Autocom.
ei ole kahjuks original AutoCom´ga tegemist
Kasutaja avatar
wautzer
Huviline
Postitusi: 214
Liitunud: 12.12.2009 17:52 20
Peamine sõiduk: Audi a8 4.2tdi BI-Turbo
Asukoht: Tallinn-Pärnu

Re: e46 , 330d steering angle senror, internal

Postitus Postitas wautzer »

porku kirjutas:
ttsys kirjutas:Mittemidagi ei anna rooliga vehkimine. Seal puudub tarkus, mis 0 kraadi või 360 oskab ise ära arvata. See on vaja õpetada.
Kisub küll Off-Topicuks kätte, ära aga kui nt peale aku vahetust mul 4x4 tuli põlema hüppab siis rooliga vehkimine kustutab selle tule kenasti ära.. mingi tarkus tal kusagil siiski siis peaks peituma ju? :roll:

Aga jah peale sensori täiesti lahti kokku lõhkumist oli jah INPA-t vaja, siis ta oma tarkusega hakkama ei saanud.
ok.. selge.. peab selle lahti siis ikkagi kiskuma.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: e46 , 330d steering angle senror, internal

Postitus Postitas ttsys »

Jah loomulikult, sest mõõteandmed, mis olid kalibreeritud ei kao lambist kuhugi. Rooliga vehkimine ei õpeta sellistel asjaoludel midagi vaid annab datastreami ja kõik. See ei ole absoluutselt oluline kuhu ja kui palju rooli keerata. Niipea, kui stream käib läheb kõik korda. Mingit ühele ja teisele poole lõppu ei pea rooli väntama.
porku kirjutas:
ttsys kirjutas:Mittemidagi ei anna rooliga vehkimine. Seal puudub tarkus, mis 0 kraadi või 360 oskab ise ära arvata. See on vaja õpetada.
Kisub küll Off-Topicuks kätte, ära aga kui nt peale aku vahetust mul 4x4 tuli põlema hüppab siis rooliga vehkimine kustutab selle tule kenasti ära.. mingi tarkus tal kusagil siiski siis peaks peituma ju? :roll:

Aga jah peale sensori täiesti lahti kokku lõhkumist oli jah INPA-t vaja, siis ta oma tarkusega hakkama ei saanud.
Vasta