bmw 325 e36 süüte sättimine

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
ain325
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 03.06.2006 22:06 00

bmw 325 e36 süüte sättimine

Postitus Postitas ain325 »

küsimus siis selline et kuidas panna paika nukvõlli süüde
Kasutaja avatar
Kuuno_R
Klubiliige
Postitusi: 358
Liitunud: 27.12.2004 16:30 24
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kuuno_R »

Mis asja sa paika tahad panna?
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Nukvõlli süüde? Süüde käib elektrooniliselt andurite ja aju abiga :) Seal pole ju midagi reguleerida. Ainuke asi mida sättida annab manuaalselt on nukaasend. Süütega sellel samas pole mingit pistmist.
ain325
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 03.06.2006 22:06 00

Postitus Postitas ain325 »

mõtlesin seda et kuidas nukvõlli kett õieti saaks
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Ehk siis sa tahad nukkasid paika saada või?
ain325
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 03.06.2006 22:06 00

Postitus Postitas ain325 »

just nii
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Novot, sellest olekski pidanud alustama ;)

Põmst on vaja mootor ülemisse surnud seisu keerata ja siis ülalt nukad keerata nii, et taga nukkade neljakandilstest otstes aukudega külg ülespoole jääks mõlemal Ja nad peavad siis sirgelt olema. Näiteks pane mingi joonlaud peale vms.

Vähemalt nii olen mina asjast aru saanud.
ain325
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 03.06.2006 22:06 00

Postitus Postitas ain325 »

jama selles et vahetasin plokikaasetihendi ära ja panin omatehtud märkidejärgi kokku aga käima ei lähe
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Omatehtud märgid on saatanast. Tasub ikka nii panna kokku nagu tehas ette näeb ;)

Omatehtud märkidega võid endal klapid pähe vabalt lasta pluss muud sada häda. Kõik andurid/juhtmed ühendasid ikka (õieti) ära?
ain325
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 03.06.2006 22:06 00

Postitus Postitas ain325 »

aga äkki keegi räägib siis kuidas tehas ette näeb
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Ma ju seletasin seda juba ;)
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8285
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Tegelikult näeb tehas ette kolme rakise kasutamist. Ühega fikseeritakse väntvõll 1. sil. ÜSS-is ja teine on E-kujuline rakis nukkade fikseerimiseks ÜSS-ile vastavas asendis (selleks ka need ristkülikud võllil, kuhu Meph soovitas joonlaua toetada!) ja kolmas on ajutine ketipinguti, millega fikseeritakse pingutustald.
Edasi keeratakse nukaratta poldid lihtsalt kinni.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
ain325
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 03.06.2006 22:06 00

Postitus Postitas ain325 »

täna panin siis mephi seletusejärgi asja kokku ja sain isegi käima kuid tühikäik on kadunud alla 1500 ei käi üldse ja kui äkki gaasianda siis peksab õhupuhastisse tagasi milles nüüd jama kas ikka nukad valesti??
truumu

Postitus Postitas truumu »

Kett oli enne väga valesti, klapid peas...
Mõõda kompressioonid ära
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

priitv8 kirjutas:Tegelikult näeb tehas ette kolme rakise kasutamist. Ühega fikseeritakse väntvõll 1. sil. ÜSS-is ja teine on E-kujuline rakis nukkade fikseerimiseks ÜSS-ile vastavas asendis (selleks ka need ristkülikud võllil, kuhu Meph soovitas joonlaua toetada!) ja kolmas on ajutine ketipinguti, millega fikseeritakse pingutustald.
Edasi keeratakse nukaratta poldid lihtsalt kinni.
Seda küll jah, aga well... mina siiski arvestasin, et härral on olemas vaid kodused vahendid asja tegemiseks ;)

Aga jah... eelneva käiamisega tõenäoliselt klapid pähe lastud...
ain325
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 03.06.2006 22:06 00

Postitus Postitas ain325 »

siis oleks ju seda tunda olnud kui võtmega mootorit ringiajasin enne käivitamist
truumu

Postitus Postitas truumu »

Mõõda kompressioonid ära
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

ain325 kirjutas:siis oleks ju seda tunda olnud kui võtmega mootorit ringiajasin enne käivitamist
Mida seal tunda oleks pidanud olema? Klapile piisab väikesest naksust pihta, et ta kõveraks läheks ja läbi hakkaks laskma.
ain325
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 03.06.2006 22:06 00

Postitus Postitas ain325 »

kompressioonid
1. 14,5
2. 15
3. 14,5
4. 14.5
5. 14
6. 14,5
truumu

Postitus Postitas truumu »

ain325 kirjutas:täna panin siis mephi seletusejärgi asja kokku ja sain isegi käima kuid tühikäik on kadunud alla 1500 ei käi üldse ja kui äkki gaasianda siis peksab õhupuhastisse tagasi milles nüüd jama kas ikka nukad valesti??

Mõni lõdvik jäi lahti(lisaõhk)
ain325
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 03.06.2006 22:06 00

Postitus Postitas ain325 »

tänud kõigile abieest eile öösel sain masina ka korralikult käima viga oli ühes lahtijäänud lõdvikus. Aga muidu kui suured peavad olema bmwl komressioonid??
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Sul täiesti korralikud.
Vasta