bmw 318 ei võta mitte kuidagi ratast all käima. LUKKU!
bmw 318 ei võta mitte kuidagi ratast all käima. LUKKU!
mitte et ma hullult tahaks et ratas ringi käiks, vaid see on minu arust imelik, nagu jõudu jääks väheseks vms. Ehk oskte aidata.. ehk miskit viga. samas võib olla siduri libisemises viga...aga pisut libiseb.
ootan vastuseid ja nõuandeid.
tänud!
RoM
ootan vastuseid ja nõuandeid.
tänud!
RoM
Viimati muutis Rommy, 03.06.2007 18:42 32, muudetud 1 kord kokku.
- Põrna Märt
- Huviline
- Postitusi: 40
- Liitunud: 15.05.2006 10:20 10
- Asukoht: Tallinn, Jüri, Saaremaa
1.8l peaks võtma kummi suitsema asfaldi peal. Aga oleneb mis aasta arv sul on!? vb on tõesti veajõukontroll, et ei lase ratast ringi. Kuidas tõmbega muidu on? Veajõukontrolliga peaks olema kiirendus väga hea. Sidur võib libiseda, nii palju ta ka nüüd ei libise, et ratast ringi ei võtaks. Kui sul autost kahju pole siis võid proovida nii et tõkestad esirattad ära ja surud pedalit kui erilist midagi ei juhtu (ei võta ratast ringi) siis mootor vigane aga kui tuleb siduri lõhna siis sidur tõesti libiseb.
-
- Huviline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 07.05.2006 12:13 54
-
- Huviline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 07.05.2006 12:13 54
- Ilmar
- Huviline
- Postitusi: 215
- Liitunud: 18.11.2004 09:06 59
- Peamine sõiduk: BMW 318d E91
- Asukoht: Päälinn
- Kontakt:
Anna andeks aga 318 ei ole nagu suurem asi võimsus ka
Aga noh, kui legend räägib et peaks võtma ju siis on midagi viga et ei võta ratast all ringi.
Aga ehk teeb "KEEGI" teene et ei lase sul ratast autol ringi võtta(sidur libiseb - veojõukontroll
) ning seega säästad raha ja muid muresid, mis sellest võivad tulla.


Aga noh, kui legend räägib et peaks võtma ju siis on midagi viga et ei võta ratast all ringi.
Aga ehk teeb "KEEGI" teene et ei lase sul ratast autol ringi võtta(sidur libiseb - veojõukontroll


E91 318d 105kw '09
Eriline rehvipõletaja just ei ole ja pöördeid ka ei vahi (tundeasi rohkem), aga mõned korrad on saanud proovida ülemeelikus tujus. 103kw mootorile pole see mingi probleem, eks natuke tuleb ikka pöördeid tõsta- kuskile 3000 kanti pakun. A kui ise rehve alla ostad, siis ei kipu burnout`e tegema väga tihti. Talvel selle eest sai üsna tihti teisega kohalt ära mindud (lumi, lumepudru, lörts vms) ja siis oli ka libe. Esimesega sai siis normaalselt kohalt ära kui talve mõistes puhas asfalt oli.
TechFrigo
Different races, different faces
Different races, different faces
Mul 318IS 103kw. Kuna eriline peenestaja pole, siis pole eriti üritanud ratast ringi saada.
Mul taga näiteks 235/45 R17 rehvid ja kuiva asfaldi peal pole kunagi ratast ringi saanud (meeleheitlikult pole ka üritanud). Paar korda on märjal asfaldil ratas ringi läinud.
Ka mul on enda auto puhul kahtlus, et sidur libiseb... aga v-o 103 kw ei peagi 235 rehviga ratast ringi laskma...
Mul taga näiteks 235/45 R17 rehvid ja kuiva asfaldi peal pole kunagi ratast ringi saanud (meeleheitlikult pole ka üritanud). Paar korda on märjal asfaldil ratas ringi läinud.
Ka mul on enda auto puhul kahtlus, et sidur libiseb... aga v-o 103 kw ei peagi 235 rehviga ratast ringi laskma...
-
- Huviline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 07.05.2006 12:13 54
egas ma ka nüüd seda burnouti harrasta,pole kordagi põlema midagi ajanud..vaatasin teemat ja tekkis huvi, et miks kohalt minnes ei hakka ..ja mootorist endast,et..ma ei peagi 1,8-t mingiks meeletuks jõuallikaks..Aga ka sellisega peaks vile taga olema..rehvid on taga 205 60 r 15..kui 3 tuhande pealt peaks,siis on sidur libe vist:(
-
- Huviline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 07.05.2006 12:13 54
- erik
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
- Peamine sõiduk: 530D E60
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Kontakt:
See on võimalik, iga 30 000 km tagant oleks mõteks seda vahetada.E36 318 ti kirjutas:teen 5-6 tuhande peal proovi. see juba kyllalt ,et midagi peaks toimuma hakkama..kas benafiltri vahetamata jätmine võib ka jõudu maha kiskuda..olen viimasel ajal säästureziimil kytet paaki pannud..ehk siis u. 15 l paagis, võib-olla filter ka umbes??
Kui ei tea millal vahetatud, siis oleks kindlasti paslik selle peale mõelda.
Ise vahetaks ära.
Ja kuidas on lood õhufiltriga?
-
- Huviline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 07.05.2006 12:13 54
tegelikult on nii,et ostsin selle auto täpselt kuu tagasi..pole jõudnud vahetada veel midagi..hakkan asjaga tegelema kuu keskel..senini ei sõida ka eriti palju..aga vaadanud olen siiski kapoti alt..
Õhufilter tundub korralik, samas vahetan ta ära, välimus petlik ja teab krt kaua see seal olnud on,masin Saksast.
benafilter ka ootab siis vahetust ja ka salongifilter..aga see ei lähe teemasse enam.
Õhufilter tundub korralik, samas vahetan ta ära, välimus petlik ja teab krt kaua see seal olnud on,masin Saksast.
benafilter ka ootab siis vahetust ja ka salongifilter..aga see ei lähe teemasse enam.
-
- Huviline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 07.05.2006 12:13 54
1,8 jah sussi ei sahista 3500-4000 pealt tekib tunne nagu oleks veojoukontroll voi siis vahemalt rihmylekanne aga selle eest annab selle autoga teha ringe ja seda 2 kaiguga ja pooretel 3000 juures aga suur oht on et ees on kohe kylgmiste valimiste ootshoova pukside vahetus.
ps. esimesed kummid peavad hea mustriga olema muidu lohised ninaga otse!
ps. esimesed kummid peavad hea mustriga olema muidu lohised ninaga otse!
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Kusjuures sama arvamus ka minul, et teema algataja võiks vähemalt pealkirja tiba vähem provotseerivaks muuta, a la et sidur libiseb vms, aga et ei võta ratast ringi- no selliste kriteeriumite järgi küll ei hinnata, kas sidur libiseb või mitte...
Muuseas, hea soovitus sulle- oota talve, siis kerib iga kell

Muuseas, hea soovitus sulle- oota talve, siis kerib iga kell

Tere
E30 318iT kogemus. Rehvid 205/55R15.
Pidamist oli kuival asfaltil iga hetk täiesti piisavalt. Ka äkilistel kohalt minekutel õnnestus liikuma saada ilma "ketsi laskmata". Kitsamate talverehvidega või siis külmematel ning vesisematel ilmadel võis tõesti juhtuda, et hakkas pisut kaapima, kuid eks siis tuli õrnemalt gaasipedaaliga ringi käia.
Seega kui ei käi ringi, siis "so what". Ega see "ketsitamine" edasi ju vii... Pole see ju ka eriline kiirendusauto ning vaevalt Sul ka mingid erilised kiirendusrehvid on, et tarvis neid enne starti soojendada.
jJanno
E30 318iT kogemus. Rehvid 205/55R15.
Pidamist oli kuival asfaltil iga hetk täiesti piisavalt. Ka äkilistel kohalt minekutel õnnestus liikuma saada ilma "ketsi laskmata". Kitsamate talverehvidega või siis külmematel ning vesisematel ilmadel võis tõesti juhtuda, et hakkas pisut kaapima, kuid eks siis tuli õrnemalt gaasipedaaliga ringi käia.
Seega kui ei käi ringi, siis "so what". Ega see "ketsitamine" edasi ju vii... Pole see ju ka eriline kiirendusauto ning vaevalt Sul ka mingid erilised kiirendusrehvid on, et tarvis neid enne starti soojendada.
jJanno
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 06.03.2006 17:43 46
- Peamine sõiduk: E39 525d
- Asukoht: Viljandi
Mul E30 318i 85a M10 mootor, no esimese käiguga 6000rpm sidur lahti kerib vabalt kohalt minema, rehvid 195*65 R15. Jama on ainult see, et mootor on kulunud ja plokikaanes õlirõhu anduri lähedalt on väike pragu sees. Klapisääre tihendid vajaks ka vahetamist aga muidu sinist välja ei aja.Tehase andmete järgi peaks see max kiirus olema ~185 aga minu oma üle 140 ei taha enam minna:( Bensu filter vahetatud.
6500 rpm???viper85 kirjutas:Mul E30 318i 85a M10 mootor, no esimese käiguga 6000rpm sidur lahti kerib vabalt kohalt minema, rehvid 195*65 R15. Jama on ainult see, et mootor on kulunud ja plokikaanes õlirõhu anduri lähedalt on väike pragu sees. Klapisääre tihendid vajaks ka vahetamist aga muidu sinist välja ei aja.Tehase andmete järgi peaks see max kiirus olema ~185 aga minu oma üle 140 ei taha enam minna:( Bensu filter vahetatud.
