bmw 318 ei võta mitte kuidagi ratast all käima. LUKKU!

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Kasutaja avatar
Rommy
Huviline
Postitusi: 141
Liitunud: 06.05.2006 11:05 48
Asukoht: Tartu

bmw 318 ei võta mitte kuidagi ratast all käima. LUKKU!

Postitus Postitas Rommy »

mitte et ma hullult tahaks et ratas ringi käiks, vaid see on minu arust imelik, nagu jõudu jääks väheseks vms. Ehk oskte aidata.. ehk miskit viga. samas võib olla siduri libisemises viga...aga pisut libiseb.
ootan vastuseid ja nõuandeid.
tänud!
RoM
Viimati muutis Rommy, 03.06.2007 18:42 32, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
krs
Huviline
Postitusi: 476
Liitunud: 01.03.2003 17:09 49
Peamine sõiduk: D-max
Asukoht: tartu

Postitus Postitas krs »

kruusapeal ikka võtab :P
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Ega see ükskomakaheksa eriline püss polegi. Kuigi jah, ka 1.6'se mootoriga sai väga suure tahtmise juures kummi käuksutada :)

Kui sul sidur libiseb, siis otsigi sealt viga.
Kasutaja avatar
Põrna Märt
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 15.05.2006 10:20 10
Asukoht: Tallinn, Jüri, Saaremaa

Postitus Postitas Põrna Märt »

...veojõukontroll :D
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Eks libisev sidur ole jah omamoodi veojõukontroll :p
Kasutaja avatar
ollo
Huviline
Postitusi: 56
Liitunud: 02.06.2006 15:44 14
Asukoht: Lääne-Virumaa Rakvere

Postitus Postitas ollo »

1.8l peaks võtma kummi suitsema asfaldi peal. Aga oleneb mis aasta arv sul on!? vb on tõesti veajõukontroll, et ei lase ratast ringi. Kuidas tõmbega muidu on? Veajõukontrolliga peaks olema kiirendus väga hea. Sidur võib libiseda, nii palju ta ka nüüd ei libise, et ratast ringi ei võtaks. Kui sul autost kahju pole siis võid proovida nii et tõkestad esirattad ära ja surud pedalit kui erilist midagi ei juhtu (ei võta ratast ringi) siis mootor vigane aga kui tuleb siduri lõhna siis sidur tõesti libiseb.
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Miks sidur nii palju libiseda ei tohiks. Suht tavaline otsas siduriga ju.
E36 318 ti
Huviline
Postitusi: 270
Liitunud: 07.05.2006 12:13 54

Postitus Postitas E36 318 ti »

kruusal veab ilusti ringi,isegi siis kui käru taga ja yle 500 kilo peal:Daga jah,ma pole ka saanud asfaldil ringi lasta..või ma siis ei taha lihtsalt piinata masinat..sidur peaks olema ornung..pöörded vastavad kiiruse kasvule..103 kw peaks ringi võtma küll
Kasutaja avatar
erik
Huviline
Postitusi: 1228
Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
Peamine sõiduk: 530D E60
Asukoht: Kohila/Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas erik »

Vana e30 1.8 suitsetas mul küll ja küll.
Ilmselt peab seda ka e36 suutma.
Ma arvan samuti et sidur libiseb ja kui sul endal ka kahtulus on siis...
E36 318 ti
Huviline
Postitusi: 270
Liitunud: 07.05.2006 12:13 54

Postitus Postitas E36 318 ti »

kellel 1,8 103 kw-ne võiks kirjutada,mis pööretel ta sussi sahistades minema läheb :)
Kasutaja avatar
Ilmar
Huviline
Postitusi: 215
Liitunud: 18.11.2004 09:06 59
Peamine sõiduk: BMW 318d E91
Asukoht: Päälinn
Kontakt:

Postitus Postitas Ilmar »

Anna andeks aga 318 ei ole nagu suurem asi võimsus ka :?

Aga noh, kui legend räägib et peaks võtma ju siis on midagi viga et ei võta ratast all ringi.

Aga ehk teeb "KEEGI" teene et ei lase sul ratast autol ringi võtta(sidur libiseb - veojõukontroll :lol: ) ning seega säästad raha ja muid muresid, mis sellest võivad tulla.

:cool:
E91 318d 105kw '09
UPS
Huviline
Postitusi: 2121
Liitunud: 24.03.2006 11:50 56
Asukoht: Tln

Postitus Postitas UPS »

Eriline rehvipõletaja just ei ole ja pöördeid ka ei vahi (tundeasi rohkem), aga mõned korrad on saanud proovida ülemeelikus tujus. 103kw mootorile pole see mingi probleem, eks natuke tuleb ikka pöördeid tõsta- kuskile 3000 kanti pakun. A kui ise rehve alla ostad, siis ei kipu burnout`e tegema väga tihti. Talvel selle eest sai üsna tihti teisega kohalt ära mindud (lumi, lumepudru, lörts vms) ja siis oli ka libe. Esimesega sai siis normaalselt kohalt ära kui talve mõistes puhas asfalt oli.
Kasutaja avatar
Jarlo
Huviline
Postitusi: 851
Liitunud: 24.05.2004 09:02 18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jarlo »

Mul 318IS 103kw. Kuna eriline peenestaja pole, siis pole eriti üritanud ratast ringi saada.
Mul taga näiteks 235/45 R17 rehvid ja kuiva asfaldi peal pole kunagi ratast ringi saanud (meeleheitlikult pole ka üritanud). Paar korda on märjal asfaldil ratas ringi läinud.
Ka mul on enda auto puhul kahtlus, et sidur libiseb... aga v-o 103 kw ei peagi 235 rehviga ratast ringi laskma...
UPS
Huviline
Postitusi: 2121
Liitunud: 24.03.2006 11:50 56
Asukoht: Tln

Postitus Postitas UPS »

Nojaa, mul 205 laiad ka kõigest, ehk siis originaalmõõdus jalavarjud peaks all olema.
E36 318 ti
Huviline
Postitusi: 270
Liitunud: 07.05.2006 12:13 54

Postitus Postitas E36 318 ti »

egas ma ka nüüd seda burnouti harrasta,pole kordagi põlema midagi ajanud..vaatasin teemat ja tekkis huvi, et miks kohalt minnes ei hakka ..ja mootorist endast,et..ma ei peagi 1,8-t mingiks meeletuks jõuallikaks..Aga ka sellisega peaks vile taga olema..rehvid on taga 205 60 r 15..kui 3 tuhande pealt peaks,siis on sidur libe vist:(
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Lase piirajasse ja siis laksust sidur lahti. Kui siis ka ratas tühja lööma ei hakka, on midagi valesti. Kui pöörded tasapisi kukkuma hakkavad selle peale, on sidur läbi.
E36 318 ti
Huviline
Postitusi: 270
Liitunud: 07.05.2006 12:13 54

Postitus Postitas E36 318 ti »

teen 5-6 tuhande peal proovi. see juba kyllalt ,et midagi peaks toimuma hakkama..kas benafiltri vahetamata jätmine võib ka jõudu maha kiskuda..olen viimasel ajal säästureziimil kytet paaki pannud..ehk siis u. 15 l paagis, võib-olla filter ka umbes??
Kasutaja avatar
erik
Huviline
Postitusi: 1228
Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
Peamine sõiduk: 530D E60
Asukoht: Kohila/Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas erik »

E36 318 ti kirjutas:teen 5-6 tuhande peal proovi. see juba kyllalt ,et midagi peaks toimuma hakkama..kas benafiltri vahetamata jätmine võib ka jõudu maha kiskuda..olen viimasel ajal säästureziimil kytet paaki pannud..ehk siis u. 15 l paagis, võib-olla filter ka umbes??
See on võimalik, iga 30 000 km tagant oleks mõteks seda vahetada.
Kui ei tea millal vahetatud, siis oleks kindlasti paslik selle peale mõelda.
Ise vahetaks ära.
Ja kuidas on lood õhufiltriga?
Kasutaja avatar
marks99
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 05.04.2006 23:24 25
Asukoht: Tallinn, Rakvere

Postitus Postitas marks99 »

Üldtuntud siduri proovimise nipp: 1 käiguga väike hoog sisse, siis hoobilt 4-5 käik ja lappar põhja. kui pöördet tõusevad, aga auto edasi ei lähe on sidur libe.
E36 318 ti
Huviline
Postitusi: 270
Liitunud: 07.05.2006 12:13 54

Postitus Postitas E36 318 ti »

tegelikult on nii,et ostsin selle auto täpselt kuu tagasi..pole jõudnud vahetada veel midagi..hakkan asjaga tegelema kuu keskel..senini ei sõida ka eriti palju..aga vaadanud olen siiski kapoti alt..
Õhufilter tundub korralik, samas vahetan ta ära, välimus petlik ja teab krt kaua see seal olnud on,masin Saksast.
benafilter ka ootab siis vahetust ja ka salongifilter..aga see ei lähe teemasse enam.
E36 318 ti
Huviline
Postitusi: 270
Liitunud: 07.05.2006 12:13 54

Postitus Postitas E36 318 ti »

selle 1se ja 4-5 asjast niipalju et hakkab mul käes puterdama ja vaata et mootor jääb seisma, pöörded ei tõuse lambist..arvan et sidur korras,kui.. siis veits annab soovida..pole ka ju alles vahetatud
murukas
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 03.06.2003 01:56 11
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas murukas »

1,8 jah sussi ei sahista 3500-4000 pealt tekib tunne nagu oleks veojoukontroll voi siis vahemalt rihmylekanne aga selle eest annab selle autoga teha ringe ja seda 2 kaiguga ja pooretel 3000 juures aga suur oht on et ees on kohe kylgmiste valimiste ootshoova pukside vahetus.
ps. esimesed kummid peavad hea mustriga olema muidu lohised ninaga otse!
ciccero
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 04.12.2003 23:23 29

Postitus Postitas ciccero »

siin ono lihtne seletus probleemile....318 bmw on tehasest saati pisikese defektiga :P 2 silindrit on puudu :D
Mul 316 1,8(e30) karpa oli siis polnud mingi probleem minna nii et udu taga oli.... kusjuures veel block diffriga :D Noh eks mõned mootorid uimasemad ja mõned äkkilisemad :P
56 328 438
Aaro
Huviline
Postitusi: 1599
Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
Peamine sõiduk: E30
Asukoht: Siin ja seal maakera

Postitus Postitas Aaro »

Kisub teema juba v2ga streetrace foorumiks k2tte, kes ja millega sussi sahistab. :mad:
Kui masin ei t66ta ja ise asja ei jaga vii remonti las spetsid vaatavad! (no on probleem, rehv ei vilise all, tule taevas appi).
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Kusjuures sama arvamus ka minul, et teema algataja võiks vähemalt pealkirja tiba vähem provotseerivaks muuta, a la et sidur libiseb vms, aga et ei võta ratast ringi- no selliste kriteeriumite järgi küll ei hinnata, kas sidur libiseb või mitte... :roll:
Muuseas, hea soovitus sulle- oota talve, siis kerib iga kell :D
jjanno
Huviline
Postitusi: 2320
Liitunud: 01.10.2002 12:07 07
Peamine sõiduk: VW
Asukoht: Ravila

Postitus Postitas jjanno »

Tere

E30 318iT kogemus. Rehvid 205/55R15.
Pidamist oli kuival asfaltil iga hetk täiesti piisavalt. Ka äkilistel kohalt minekutel õnnestus liikuma saada ilma "ketsi laskmata". Kitsamate talverehvidega või siis külmematel ning vesisematel ilmadel võis tõesti juhtuda, et hakkas pisut kaapima, kuid eks siis tuli õrnemalt gaasipedaaliga ringi käia.

Seega kui ei käi ringi, siis "so what". Ega see "ketsitamine" edasi ju vii... Pole see ju ka eriline kiirendusauto ning vaevalt Sul ka mingid erilised kiirendusrehvid on, et tarvis neid enne starti soojendada.

jJanno
viper85
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 06.03.2006 17:43 46
Peamine sõiduk: E39 525d
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas viper85 »

Mul E30 318i 85a M10 mootor, no esimese käiguga 6000rpm sidur lahti kerib vabalt kohalt minema, rehvid 195*65 R15. Jama on ainult see, et mootor on kulunud ja plokikaanes õlirõhu anduri lähedalt on väike pragu sees. Klapisääre tihendid vajaks ka vahetamist aga muidu sinist välja ei aja.Tehase andmete järgi peaks see max kiirus olema ~185 aga minu oma üle 140 ei taha enam minna:( Bensu filter vahetatud.
Tanel_P
Huviline
Postitusi: 1759
Liitunud: 07.08.2004 21:07 40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tanel_P »

viper85 kirjutas:Mul E30 318i 85a M10 mootor, no esimese käiguga 6000rpm sidur lahti kerib vabalt kohalt minema, rehvid 195*65 R15. Jama on ainult see, et mootor on kulunud ja plokikaanes õlirõhu anduri lähedalt on väike pragu sees. Klapisääre tihendid vajaks ka vahetamist aga muidu sinist välja ei aja.Tehase andmete järgi peaks see max kiirus olema ~185 aga minu oma üle 140 ei taha enam minna:( Bensu filter vahetatud.
6500 rpm??? :shock:
Ceed
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 14.05.2005 00:34 14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ceed »

tal siiski kirjas 6000rpm.. no karta on et sul enam üle 140 ei lähe kui selliseid asju oma autoga teed.
DJT
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 24.02.2006 01:20 55

Postitus Postitas DJT »

mul 1.8 is ja taga vanad talverehvid 205/55 R16. Lased pöörded 4000 ja võtab susitsema ja vilisema nagu nalja. Asfaldil ringe teha ei ole probleem! :D
Vasta