1. leht 2-st

bmw 318 ei võta mitte kuidagi ratast all käima. LUKKU!

Postitatud: 05.06.2006 12:25 26
Postitas Rommy
mitte et ma hullult tahaks et ratas ringi käiks, vaid see on minu arust imelik, nagu jõudu jääks väheseks vms. Ehk oskte aidata.. ehk miskit viga. samas võib olla siduri libisemises viga...aga pisut libiseb.
ootan vastuseid ja nõuandeid.
tänud!
RoM

Postitatud: 05.06.2006 12:45 16
Postitas krs
kruusapeal ikka võtab :P

Postitatud: 05.06.2006 13:10 41
Postitas meph
Ega see ükskomakaheksa eriline püss polegi. Kuigi jah, ka 1.6'se mootoriga sai väga suure tahtmise juures kummi käuksutada :)

Kui sul sidur libiseb, siis otsigi sealt viga.

Postitatud: 05.06.2006 13:18 21
Postitas Põrna Märt
...veojõukontroll :D

Postitatud: 05.06.2006 14:44 36
Postitas meph
Eks libisev sidur ole jah omamoodi veojõukontroll :p

Postitatud: 05.06.2006 19:02 01
Postitas ollo
1.8l peaks võtma kummi suitsema asfaldi peal. Aga oleneb mis aasta arv sul on!? vb on tõesti veajõukontroll, et ei lase ratast ringi. Kuidas tõmbega muidu on? Veajõukontrolliga peaks olema kiirendus väga hea. Sidur võib libiseda, nii palju ta ka nüüd ei libise, et ratast ringi ei võtaks. Kui sul autost kahju pole siis võid proovida nii et tõkestad esirattad ära ja surud pedalit kui erilist midagi ei juhtu (ei võta ratast ringi) siis mootor vigane aga kui tuleb siduri lõhna siis sidur tõesti libiseb.

Postitatud: 06.06.2006 09:51 44
Postitas meph
Miks sidur nii palju libiseda ei tohiks. Suht tavaline otsas siduriga ju.

Postitatud: 06.06.2006 12:48 07
Postitas E36 318 ti
kruusal veab ilusti ringi,isegi siis kui käru taga ja yle 500 kilo peal:Daga jah,ma pole ka saanud asfaldil ringi lasta..või ma siis ei taha lihtsalt piinata masinat..sidur peaks olema ornung..pöörded vastavad kiiruse kasvule..103 kw peaks ringi võtma küll

Postitatud: 06.06.2006 14:14 38
Postitas erik
Vana e30 1.8 suitsetas mul küll ja küll.
Ilmselt peab seda ka e36 suutma.
Ma arvan samuti et sidur libiseb ja kui sul endal ka kahtulus on siis...

Postitatud: 06.06.2006 15:49 37
Postitas E36 318 ti
kellel 1,8 103 kw-ne võiks kirjutada,mis pööretel ta sussi sahistades minema läheb :)

Postitatud: 06.06.2006 17:13 13
Postitas Ilmar
Anna andeks aga 318 ei ole nagu suurem asi võimsus ka :?

Aga noh, kui legend räägib et peaks võtma ju siis on midagi viga et ei võta ratast all ringi.

Aga ehk teeb "KEEGI" teene et ei lase sul ratast autol ringi võtta(sidur libiseb - veojõukontroll :lol: ) ning seega säästad raha ja muid muresid, mis sellest võivad tulla.

:cool:

Postitatud: 06.06.2006 20:52 52
Postitas UPS
Eriline rehvipõletaja just ei ole ja pöördeid ka ei vahi (tundeasi rohkem), aga mõned korrad on saanud proovida ülemeelikus tujus. 103kw mootorile pole see mingi probleem, eks natuke tuleb ikka pöördeid tõsta- kuskile 3000 kanti pakun. A kui ise rehve alla ostad, siis ei kipu burnout`e tegema väga tihti. Talvel selle eest sai üsna tihti teisega kohalt ära mindud (lumi, lumepudru, lörts vms) ja siis oli ka libe. Esimesega sai siis normaalselt kohalt ära kui talve mõistes puhas asfalt oli.

Postitatud: 06.06.2006 20:54 53
Postitas Jarlo
Mul 318IS 103kw. Kuna eriline peenestaja pole, siis pole eriti üritanud ratast ringi saada.
Mul taga näiteks 235/45 R17 rehvid ja kuiva asfaldi peal pole kunagi ratast ringi saanud (meeleheitlikult pole ka üritanud). Paar korda on märjal asfaldil ratas ringi läinud.
Ka mul on enda auto puhul kahtlus, et sidur libiseb... aga v-o 103 kw ei peagi 235 rehviga ratast ringi laskma...

Postitatud: 06.06.2006 21:01 08
Postitas UPS
Nojaa, mul 205 laiad ka kõigest, ehk siis originaalmõõdus jalavarjud peaks all olema.

Postitatud: 07.06.2006 08:10 36
Postitas E36 318 ti
egas ma ka nüüd seda burnouti harrasta,pole kordagi põlema midagi ajanud..vaatasin teemat ja tekkis huvi, et miks kohalt minnes ei hakka ..ja mootorist endast,et..ma ei peagi 1,8-t mingiks meeletuks jõuallikaks..Aga ka sellisega peaks vile taga olema..rehvid on taga 205 60 r 15..kui 3 tuhande pealt peaks,siis on sidur libe vist:(

Postitatud: 07.06.2006 10:35 07
Postitas meph
Lase piirajasse ja siis laksust sidur lahti. Kui siis ka ratas tühja lööma ei hakka, on midagi valesti. Kui pöörded tasapisi kukkuma hakkavad selle peale, on sidur läbi.

Postitatud: 07.06.2006 11:10 39
Postitas E36 318 ti
teen 5-6 tuhande peal proovi. see juba kyllalt ,et midagi peaks toimuma hakkama..kas benafiltri vahetamata jätmine võib ka jõudu maha kiskuda..olen viimasel ajal säästureziimil kytet paaki pannud..ehk siis u. 15 l paagis, võib-olla filter ka umbes??

Postitatud: 07.06.2006 11:18 59
Postitas erik
E36 318 ti kirjutas:teen 5-6 tuhande peal proovi. see juba kyllalt ,et midagi peaks toimuma hakkama..kas benafiltri vahetamata jätmine võib ka jõudu maha kiskuda..olen viimasel ajal säästureziimil kytet paaki pannud..ehk siis u. 15 l paagis, võib-olla filter ka umbes??
See on võimalik, iga 30 000 km tagant oleks mõteks seda vahetada.
Kui ei tea millal vahetatud, siis oleks kindlasti paslik selle peale mõelda.
Ise vahetaks ära.
Ja kuidas on lood õhufiltriga?

Postitatud: 07.06.2006 13:33 32
Postitas marks99
Üldtuntud siduri proovimise nipp: 1 käiguga väike hoog sisse, siis hoobilt 4-5 käik ja lappar põhja. kui pöördet tõusevad, aga auto edasi ei lähe on sidur libe.

Postitatud: 07.06.2006 14:43 13
Postitas E36 318 ti
tegelikult on nii,et ostsin selle auto täpselt kuu tagasi..pole jõudnud vahetada veel midagi..hakkan asjaga tegelema kuu keskel..senini ei sõida ka eriti palju..aga vaadanud olen siiski kapoti alt..
Õhufilter tundub korralik, samas vahetan ta ära, välimus petlik ja teab krt kaua see seal olnud on,masin Saksast.
benafilter ka ootab siis vahetust ja ka salongifilter..aga see ei lähe teemasse enam.

Postitatud: 07.06.2006 14:45 31
Postitas E36 318 ti
selle 1se ja 4-5 asjast niipalju et hakkab mul käes puterdama ja vaata et mootor jääb seisma, pöörded ei tõuse lambist..arvan et sidur korras,kui.. siis veits annab soovida..pole ka ju alles vahetatud

Postitatud: 07.06.2006 15:42 35
Postitas murukas
1,8 jah sussi ei sahista 3500-4000 pealt tekib tunne nagu oleks veojoukontroll voi siis vahemalt rihmylekanne aga selle eest annab selle autoga teha ringe ja seda 2 kaiguga ja pooretel 3000 juures aga suur oht on et ees on kohe kylgmiste valimiste ootshoova pukside vahetus.
ps. esimesed kummid peavad hea mustriga olema muidu lohised ninaga otse!

Postitatud: 08.06.2006 15:37 17
Postitas ciccero
siin ono lihtne seletus probleemile....318 bmw on tehasest saati pisikese defektiga :P 2 silindrit on puudu :D
Mul 316 1,8(e30) karpa oli siis polnud mingi probleem minna nii et udu taga oli.... kusjuures veel block diffriga :D Noh eks mõned mootorid uimasemad ja mõned äkkilisemad :P

Postitatud: 08.06.2006 18:53 29
Postitas Aaro
Kisub teema juba v2ga streetrace foorumiks k2tte, kes ja millega sussi sahistab. :mad:
Kui masin ei t66ta ja ise asja ei jaga vii remonti las spetsid vaatavad! (no on probleem, rehv ei vilise all, tule taevas appi).

Postitatud: 08.06.2006 21:00 23
Postitas AARE540
Kusjuures sama arvamus ka minul, et teema algataja võiks vähemalt pealkirja tiba vähem provotseerivaks muuta, a la et sidur libiseb vms, aga et ei võta ratast ringi- no selliste kriteeriumite järgi küll ei hinnata, kas sidur libiseb või mitte... :roll:
Muuseas, hea soovitus sulle- oota talve, siis kerib iga kell :D

Postitatud: 09.06.2006 07:21 19
Postitas jjanno
Tere

E30 318iT kogemus. Rehvid 205/55R15.
Pidamist oli kuival asfaltil iga hetk täiesti piisavalt. Ka äkilistel kohalt minekutel õnnestus liikuma saada ilma "ketsi laskmata". Kitsamate talverehvidega või siis külmematel ning vesisematel ilmadel võis tõesti juhtuda, et hakkas pisut kaapima, kuid eks siis tuli õrnemalt gaasipedaaliga ringi käia.

Seega kui ei käi ringi, siis "so what". Ega see "ketsitamine" edasi ju vii... Pole see ju ka eriline kiirendusauto ning vaevalt Sul ka mingid erilised kiirendusrehvid on, et tarvis neid enne starti soojendada.

jJanno

Postitatud: 10.06.2006 07:42 23
Postitas viper85
Mul E30 318i 85a M10 mootor, no esimese käiguga 6000rpm sidur lahti kerib vabalt kohalt minema, rehvid 195*65 R15. Jama on ainult see, et mootor on kulunud ja plokikaanes õlirõhu anduri lähedalt on väike pragu sees. Klapisääre tihendid vajaks ka vahetamist aga muidu sinist välja ei aja.Tehase andmete järgi peaks see max kiirus olema ~185 aga minu oma üle 140 ei taha enam minna:( Bensu filter vahetatud.

Postitatud: 10.06.2006 14:35 50
Postitas Tanel_P
viper85 kirjutas:Mul E30 318i 85a M10 mootor, no esimese käiguga 6000rpm sidur lahti kerib vabalt kohalt minema, rehvid 195*65 R15. Jama on ainult see, et mootor on kulunud ja plokikaanes õlirõhu anduri lähedalt on väike pragu sees. Klapisääre tihendid vajaks ka vahetamist aga muidu sinist välja ei aja.Tehase andmete järgi peaks see max kiirus olema ~185 aga minu oma üle 140 ei taha enam minna:( Bensu filter vahetatud.
6500 rpm??? :shock:

Postitatud: 10.06.2006 16:24 43
Postitas Ceed
tal siiski kirjas 6000rpm.. no karta on et sul enam üle 140 ei lähe kui selliseid asju oma autoga teed.

Postitatud: 10.06.2006 20:27 13
Postitas DJT
mul 1.8 is ja taga vanad talverehvid 205/55 R16. Lased pöörded 4000 ja võtab susitsema ja vilisema nagu nalja. Asfaldil ringe teha ei ole probleem! :D