e36 m50 non vanos kooleb peale 4000rpm ära. Ideid?
Postitatud: 26.04.2016 18:46 33
Ühesõnaga on tegu 92a 316-ega millele ehitasin vahele m50 2.8 strokeri. Juhib teda 2.5 aju ja juhtmestik. Peale mootori peale panemist sain mitu kuud murevabalt sõita, käis ilusti edasi ja piirajasse jne. Siis järsku tekkis mure, et enam ei taha kiirendades üle 4k pöörde minna, kohapeal pöörde lastes sureb täpselt 6k ära. Hääle poolest on tunne nagu süüde oleks halb või kütet ei saaks. Ja nüüd siis pikk nimekiri mida tehtud, et sellest veast lahti saada ilma tulemusteta. 
-Proovitud kahte aju(402 ja 405 lõpuga)
-Vahetatud küülnad
-Vahetatud süütepoole komplekti kui ükshaaval(proovitud ~20 erinevat pooli)
-Vahetatud nuka, vända, temp, tps, iat andurid.
-Proovitud 3me õhulugejat.
-Vahetatud pihustilatt koos rõhuregulaatoriga.
-Vahetatud kütusefilter, kutusepumpasi teisi proovitud ja isegi boschi 044 vahele pandud igaks juhuks
-Lambda vahetatud.
-Vaakumlekkeid otsitud igatepidi(visuaalselt ja brake cleaneriga testides)
-Vahetatud mootori rihmaratas kuna see viskas ja mõtlesin, et äkki vändaandur ei saa signaali.
-Kontrollitud maandused juhtmestikul, mootoril ja süütepoolidel, proovitud ka lisamasse.
-Tehtud diagnost, andurite signaalid olid okeid, kütuserõhud head jne.
-Võtsin lahti, vaatasin nukkade ajastuse üle jne.
-Ja mida kõike veel.
Ja nüüd on lihtsalt mõistus otsakorral ja mõtlesin foorumlastelt abi küsida...
Suurem osa juppe on kül kasutatud aga ainult sel juhul kui tulnud sõitva auto pealt(endal kodus olemas olnud suurem osa asjadest) Ainuke viga mis diagnost ütles oli speed sensor. Sel hetkel vahest spidokas ka ei lugenud, puhastasin diffrisse mineva pistiku ära ja siis hakkas kõik tööle. Peale seda pole arvuti taga käinud. Imelik on see, et tühikäik on hea va siis kui sidur all veereda, siis kõigub. Tühikäigu mootor samuti vahetatud.
Kui kellelgi mõni hea idee välja on pakkuda siis hea meelega kuulan, kui mure tänu sellele lahendatud saab siis teen kasvõi kuuspaki välja.
TÄNUD!

-Proovitud kahte aju(402 ja 405 lõpuga)
-Vahetatud küülnad
-Vahetatud süütepoole komplekti kui ükshaaval(proovitud ~20 erinevat pooli)
-Vahetatud nuka, vända, temp, tps, iat andurid.
-Proovitud 3me õhulugejat.
-Vahetatud pihustilatt koos rõhuregulaatoriga.
-Vahetatud kütusefilter, kutusepumpasi teisi proovitud ja isegi boschi 044 vahele pandud igaks juhuks

-Lambda vahetatud.
-Vaakumlekkeid otsitud igatepidi(visuaalselt ja brake cleaneriga testides)
-Vahetatud mootori rihmaratas kuna see viskas ja mõtlesin, et äkki vändaandur ei saa signaali.
-Kontrollitud maandused juhtmestikul, mootoril ja süütepoolidel, proovitud ka lisamasse.
-Tehtud diagnost, andurite signaalid olid okeid, kütuserõhud head jne.
-Võtsin lahti, vaatasin nukkade ajastuse üle jne.
-Ja mida kõike veel.

Ja nüüd on lihtsalt mõistus otsakorral ja mõtlesin foorumlastelt abi küsida...

Suurem osa juppe on kül kasutatud aga ainult sel juhul kui tulnud sõitva auto pealt(endal kodus olemas olnud suurem osa asjadest) Ainuke viga mis diagnost ütles oli speed sensor. Sel hetkel vahest spidokas ka ei lugenud, puhastasin diffrisse mineva pistiku ära ja siis hakkas kõik tööle. Peale seda pole arvuti taga käinud. Imelik on see, et tühikäik on hea va siis kui sidur all veereda, siis kõigub. Tühikäigu mootor samuti vahetatud.
Kui kellelgi mõni hea idee välja on pakkuda siis hea meelega kuulan, kui mure tänu sellele lahendatud saab siis teen kasvõi kuuspaki välja.

TÄNUD!