1. leht 1-st
Vedrude vahetus.
Postitatud: 15.06.2006 13:39 25
Postitas prigo
Tervist!
Oleks soov panna E36 318i alla punased madaldusvedrud.Hetkel on kõik stock.
Tagumiste vedrude vahetusest saan ma aru, aga esimesed?
Kas on neid raske vahetada?Peale seda peab ka esisilda reguleerima?
Aitähh!
Postitatud: 15.06.2006 21:58 59
Postitas poleaimugi
enda autole (320 e36) panin ette ise sinised madaldusvedrud ja ka uued amordid. Vahetus eriti raske pole.
Et tööd lihtsmaks muuta siis osta või laena vedrude kokkutõmbamse klambrid ning kui õigesti mäletan siis vajad 18 padrunit ka. Ja pärast vahetust silda ma ei reguleerinud, püsib sama ilusti teel nagu varem ja kummi ka ei söö
Ja ütleme nii, et kui esiotsa autol madalaks sain, siis auto välimus muutus palju palju palju paremaks

Postitatud: 15.06.2006 23:47 23
Postitas Aaro
poleaimugi kirjutas:osta või laena vedrude kokkutõmbamse klambrid
et siis ilma nendeta sa tegelikult mitte midagi ei saagi teha. Silda reg. vaja ei ole. Rasket ei ole midagi kui just elevant k2ppade peale istunud ei ole.
Postitatud: 16.06.2006 00:15 09
Postitas Aimar
Ma olen kunagi E30-l esiamorte vahetanud ilma nende klambriteta

ja edukalt . Aga enam nii ei viitsiks jamada.
Postitatud: 16.06.2006 00:31 29
Postitas testivoitja
ka mina vahetasin e30 ilma tõmmitsateta.madaldus vedru läks nagu ilusti vahele,kuna mulle tundus et oli lühem nagu.

Postitatud: 16.06.2006 08:12 48
Postitas Ragnar
tõmmitsat ei pea olem ilmtingimatta. verdu kokku surumiseks kõlbavad suvalised rasked asjad mis käepärast on. MB Vito buss, 250kg raskune eur alus jms.

Surud vedru kokku ja siis koorma rihmadega seod kinni. Ise vahetasin just hiljuti nii ja saab tehtud edukalt.
Postitatud: 16.06.2006 08:18 22
Postitas E36 318 ti
:Dvaadake et te isetehtud tõmmitsatega omale viga ei tee...mis saab siis kui vedru pingest vabaneb!!!
vedrude vahetus e36
Postitatud: 16.06.2006 09:23 45
Postitas Marko28
Endal vahetasin ära amordid ja esivedrud, alguses plaanisin teha nii, et mutrid pealt täitsa ja alt poollahti(mitte päris välja), auto ots tungrauaga üles, amort vajub alla vedruga jne enne muidugi ratas maha,
tagasipanek oleks läinud edukalt kui poleks pidanud ülemisi taldrikuid panema ja uusi tugilaagreid sest vanad tugid ei läinud madaldusvedrudega kokku. Enne oli ilma taldrikuteta ja oleks läinud lupsti sisse kui keegi autoraskuse peale laseb ja sina suunad asja.
Taldrikutega ei soovita jamada kuna ise ei saanud jagu. sest seal vahel igasugu seibid jne
Madaldusvedru ülemineots ei sobi tavaliselt tavatugilaagriga kokku ja tuleb äravahetada, seega uuri ennem järele!
Tavaliselt keegi sulle nõu ei oska anda või kui annab siis valesti, pead ise asjas veenduma muidu jooksed end lolliks.
kaks 16 ja kaks 18 võtit sul vaja.
Tasub töö ise ära teha siis ostetud võtmed jäävad endale jne jõudu
Postitatud: 16.06.2006 11:17 26
Postitas prigo
Vb nädalvahetusel hakkan tegutsema, kuid mõistus kisub selle poole,et esmaspäeval teha koos mõne targema vennaga.
Et siis midagi on veel seal vahetada vaja et madaldusvedrud panna?
Postitatud: 16.06.2006 12:23 28
Postitas Ragnar
mitte tingimatta aga võib vajadus tekkida uute läbilöögi pukside, amordipadjade, tolmukaitsete ja veel mõne vidina järgi juhuks kui vanad on ikka väga läbi ei ole ju mõtet neid tagasi panna uute vedrudega.
tagumised:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=45
ja esimesed:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=10