Rammu juurde
Rammu juurde
K: kuidas saada kõige odavamalt mootorile jõudu juurde.
Kui palju annavad näiteks torukollektor ja koonusfilter??
ning chip???
Kui palju annavad näiteks torukollektor ja koonusfilter??
ning chip???
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
Re: Rammu juurde
Korralikult tehtud torukollektor annab m20 mootorile 5hp-15hp.karwic kirjutas:K: kuidas saada kõige odavamalt mootorile jõudu juurde.
Kui palju annavad näiteks torukollektor ja koonusfilter??
ning chip???
Koonusfilter ei anna midagi, koos CAI-ga saad võibolla 5hp(ilma selleta läheb vähemaks).
Korralik chip annab 5-10hp.
IX-ile saaks näiteks palju minekut juurde, kui 2 plokkdifrit on ja vedrustus madalamaks ja jäigemaks teha. m20-l kannatab veel plokikaant maha lihvida. On veel palju võimalusi, aga siis on asi odavast kaugel juba.
-
- Huviline
- Postitusi: 1599
- Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
- Peamine sõiduk: E30
- Asukoht: Siin ja seal maakera
Re: Rammu juurde
Pane aga külge, siis ise tunned, et ei jõua enam püssi maapeal kinnigi hoida.karwic kirjutas: Kui palju annavad näiteks torukollektor ja koonusfilter??
ning chip???

-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
Torukollektorid on olenevalt sellest kas ise tehtud või firma toodangkarwic kirjutas:aga mis oleks see hind torukollektoril ja koonusfiltril.
mis see CAI on ?
et teha sis kõik neli ratast vedama s.t plokkdiffrid palju see võib maksta?
ning chip mis hinnaga ja kuidas see asi käib?
4000-15000 krooni.
CAI=Cold Air Intake, (Kokku hind 4000 krooni umbes)
Selline kopsik on filtril ümber, peab olema plastmassist, vastasel juhul sellest kasu pole:

Tagumine plokkdiffer peaks ixil originaalis olema, siis on ainult ette vaja ja see maksab 3000-5000 krooni.
-
- Huviline
- Postitusi: 1599
- Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
- Peamine sõiduk: E30
- Asukoht: Siin ja seal maakera
Odavalt rammu saad juurde ainult enda lihasmassile.
Chipi panek on vist ainuke odav lahendus sinu puhul. Ylej22nud asjade vahetus on suht m6tetu kui odavalt midagi tahad. Torukolled ja sisselasked ainult eelm2ng suurema mootori tuunimise jaoks. J6ud mis sa sellega saavutad on v2ga minimaalne.
K6ige rohkem rammu k6ige odavamalt annab nitro, mida on v6imalik juba suht odavalt osta.

Chipi panek on vist ainuke odav lahendus sinu puhul. Ylej22nud asjade vahetus on suht m6tetu kui odavalt midagi tahad. Torukolled ja sisselasked ainult eelm2ng suurema mootori tuunimise jaoks. J6ud mis sa sellega saavutad on v2ga minimaalne.
K6ige rohkem rammu k6ige odavamalt annab nitro, mida on v6imalik juba suht odavalt osta.
Mootoripeale väike remont, lased klapid soveldada, hooratast (leevendit) õhemaks treida, natuke kaane ka madalamaks ning tagumikutunde järgi sai vähe erksam
Torukolle ka ja ca 20hp kõik kokku ikka juurde annab.
Või vähemasti saavutad mootori tehase poolt ette nähtud numbrid.
Mismoodi see esidiffer muideks jõudu juurde annab
Tal ju taga ja keskel nö visko või mehh.lukk olemas. Kui esimese ka plokiks teed siis kipub juba pööramisega probleeme tekkima. See jutt muidugi ei kehti, kui soovid sellega rallit hakata sõitma, mida küll ix-iga eriti mõistlik teha pole.

Või vähemasti saavutad mootori tehase poolt ette nähtud numbrid.
Mismoodi see esidiffer muideks jõudu juurde annab

Tal ju taga ja keskel nö visko või mehh.lukk olemas. Kui esimese ka plokiks teed siis kipub juba pööramisega probleeme tekkima. See jutt muidugi ei kehti, kui soovid sellega rallit hakata sõitma, mida küll ix-iga eriti mõistlik teha pole.
GS
Eks iga asi anna väheke juurde. Kui lõpuks kõik kokkuliidad, tuleb juba päris palju.Aaro kirjutas:Odavalt rammu saad juurde ainult enda lihasmassile.![]()
Chipi panek on vist ainuke odav lahendus sinu puhul. Ylej22nud asjade vahetus on suht m6tetu kui odavalt midagi tahad. Torukolled ja sisselasked ainult eelm2ng suurema mootori tuunimise jaoks. J6ud mis sa sellega saavutad on v2ga minimaalne.
K6ige rohkem rammu k6ige odavamalt annab nitro, mida on v6imalik juba suht odavalt osta.
E 39 535 1997.a.
I vers.
81mm käiguga vänt sisse, uued rõngad, uued saaled, hooratast kergemaks, 4,10 ülekannetega diffrid alla, kõrgem nukk
II vers.
turbo - eeldab mingeid modifikatsioone mootori poolel
III vers.
nos kahjuks ei tea sellest eriti midagi
üldiselt on X'iga kulukas tegeleda kiirenduse/ralliga, kuna esi differ/poolassid ja vahekast võib puruneda ka originaal mootoriga...
aga tee mootor korda lihtsalt, korralik 325 on väga mõnus. ja kui näiteks jäärada sõida siis piisab ka tava mootorist, et üritus lõbus oleks
81mm käiguga vänt sisse, uued rõngad, uued saaled, hooratast kergemaks, 4,10 ülekannetega diffrid alla, kõrgem nukk
II vers.
turbo - eeldab mingeid modifikatsioone mootori poolel
III vers.
nos kahjuks ei tea sellest eriti midagi
üldiselt on X'iga kulukas tegeleda kiirenduse/ralliga, kuna esi differ/poolassid ja vahekast võib puruneda ka originaal mootoriga...
aga tee mootor korda lihtsalt, korralik 325 on väga mõnus. ja kui näiteks jäärada sõida siis piisab ka tava mootorist, et üritus lõbus oleks
Hartge sumpsi täisjooks andis 126kw 325i juurde 6kw. See oli siis alates torukollest ja lõpetades viimase pütiga. Osadel autodel mis tulid saksast sellise sumpsiga oli passis 132kw (Näiteks Xjan'i kunagine 325i - mõned vast veel mäletavad veel seda autot kunagises hiilguses).
Minu arvates oleks ainuke normaalne tuuning 2,7; 2,8; 3,0 vändaga kubatuuri suurendamine. Torukolle ei tee küll paha aga selle efekt on kordades väiksem kui kubatuuri suurendamisel.
Turbo paigaldus eeldaks juba päris suurt eelarvet, kuna need odavad ja lihtsad lahendused kipuvad kangesti lagunema. Hea eelarve algaks vast 60-70 tuhat eek pealt...
NOS ei ole minu arvates küll nüüd mingi asi mida autole igatseks.
Minu arvates oleks ainuke normaalne tuuning 2,7; 2,8; 3,0 vändaga kubatuuri suurendamine. Torukolle ei tee küll paha aga selle efekt on kordades väiksem kui kubatuuri suurendamisel.
Turbo paigaldus eeldaks juba päris suurt eelarvet, kuna need odavad ja lihtsad lahendused kipuvad kangesti lagunema. Hea eelarve algaks vast 60-70 tuhat eek pealt...
NOS ei ole minu arvates küll nüüd mingi asi mida autole igatseks.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Selliste asjade kokkuliitmine ei oma mitte mingisugust mõtet. Sellised asjad ei ole "liidetavad".kollerimees kirjutas:Eks iga asi anna väheke juurde. Kui lõpuks kõik kokkuliidad, tuleb juba päris palju.Aaro kirjutas:Odavalt rammu saad juurde ainult enda lihasmassile.![]()
Chipi panek on vist ainuke odav lahendus sinu puhul. Ylej22nud asjade vahetus on suht m6tetu kui odavalt midagi tahad. Torukolled ja sisselasked ainult eelm2ng suurema mootori tuunimise jaoks. J6ud mis sa sellega saavutad on v2ga minimaalne.
K6ige rohkem rammu k6ige odavamalt annab nitro, mida on v6imalik juba suht odavalt osta.
Ja CAI ei pea tingimata plastmassist olema.
Ja see ei ole eriti õige CAI seal pildi peal, kasutegur võrreldes stock õhukarbiga on 0 või isegi läheb sitemaks.e36forever kirjutas:Torukollektorid on olenevalt sellest kas ise tehtud või firma toodang
4000-15000 krooni.
CAI=Cold Air Intake, (Kokku hind 4000 krooni umbes)
Selline kopsik on filtril ümber, peab olema plastmassist, vastasel juhul sellest kasu pole:
Tagumine plokkdiffer peaks ixil originaalis olema, siis on ainult ette vaja ja see maksab 3000-5000 krooni.
Korralik BMW CAI on ikka paneelfiltritega ainult et õhusissevõtuava(d) tuuakse auto ette ja sealt jookseb voolik õhukarpi.
Nowacki stiilinäide

tähelepanu pöörata metallrõngastele mis tal "suus" on, need ongi CAI otsad.
Tegelikult on E30 see juba originaalis väga hästi lahendatud. Õhuvõtuava tuleb kahe vasakpoolse tule vahele. Igasugu tuuningfiltri paigalduse mõte on e30 vägagi küsitav. Originaal paber hingab väga hästi. Kui on alles filtrikasti õhu sissevõtu toru ja tulede tagune plastik kaan siis toimib süsteem ka originaalis väga hästi...Tom kirjutas:Korralik BMW CAI on ikka paneelfiltritega ainult et õhusissevõtuava(d) tuuakse auto ette ja sealt jookseb voolik õhukarpi.
(minu E30 328i on siiani originaal õhuvõtuga ja ma küll midagi ei kurda).
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Sama süsteem on ka näiteks e34'l ja e28'l, kuigi M30 mootoriga isenditel on sissevõtt parempoolsete tulede taga.Silwer kirjutas:Tegelikult on E30 see juba originaalis väga hästi lahendatud. Õhuvõtuava tuleb kahe vasakpoolse tule vahele. Igasugu tuuningfiltri paigalduse mõte on e30 vägagi küsitav. Originaal paber hingab väga hästi. Kui on alles filtrikasti õhu sissevõtu toru ja tulede tagune plastik kaan siis toimib süsteem ka originaalis väga hästi...
Ainuke võimalik parendus mille peale ma olen tulnud oleks see kui teha airbox, milles on filter õhu liikumissuunaga risti.
Ala midagi sellist
