1. leht 1-st

E46 punane õlitule probleem

Postitatud: 26.08.2016 21:21 45
Postitas laugal
Probleem seisneb selles, et õlitule lööb põlema.

Kohapeal tuuritades ja pöördes hoida ei esine probleemi. Madalal pöördega sõites samuti ei ole. Kõrgemal pööteega sõita lööb punase õlitule põlema. Gaasi maha lased kustub tuli.

Õli uus ja normis, rõhuandur vahetatud, samuti vanos.

Ehk keegi siin sama probleemi ees olnud. Mootor m54b30

Re: E46 punane õlitule probleem

Postitatud: 27.08.2016 20:14 30
Postitas jass161
Õlirõhk kukub ära, tuleb üle mõõta mehaanilise manomeetriga.

Re: E46 punane õlitule probleem

Postitatud: 27.08.2016 21:55 44
Postitas laugal
Kui õlirõhk peaks madal olema, kas kaabel näitaks seda?

Re: E46 punane õlitule probleem

Postitatud: 28.08.2016 08:34 06
Postitas teet82
Kaabliga rõhku ennast küll ei näe, äärmisel juhul rõhulüliti ON/OFF signaali kuskilt mooduli alt kuhu see ühendatud on. Alustuseks võiks manomeetriga mõõta, ka kõrgematel pööretel ja võrrelda rõhulüliti väärtusega. Pole kokku puutunud BMW puhul selliste probleemidega, aga näiteks VAG-il antakse häiret sõltuvalt pööretest ja mootori temperatuurist. Pole nii, et alati kui anduri järgi rõhku pole, siis antakse kohe häiret.

Re: E46 punane õlitule probleem

Postitatud: 28.08.2016 10:09 54
Postitas jass161
laugal kirjutas:Kui õlirõhk peaks madal olema, kas kaabel näitaks seda?
Õlirõhu ära kukkumise põhjuseid on mitmeid, peale kulunud saalede(mis tühikäigul avalduvad nt)!

Re: E46 punane õlitule probleem

Postitatud: 29.08.2016 19:06 04
Postitas laugal
jass161 tood need põhjused välja?

Re: E46 punane õlitule probleem

Postitatud: 29.08.2016 19:31 21
Postitas teet82
Kui viga peaks olema mootoris sees, siis ega seda ei ole niikuinii võimalik kindlaks teha. Rõhukadu võib olla kus iganes õlirõhku tarbitakse, näiteks saaled, ketipingutid, nukkvõllide tööpinnad jne.. Samuti õlipump ise või sõel ummistunud. Eks läheks huupi asjade vahetamiseks lihtsalt. Võin tuua näite ühe Audi FSI baasil, millel oli 0.1 bar rõhku puudu soojalt, sai vahetatud umbes 1500EUR eest asju mootoris, aga veast lahti ei saanud. Esinduses pannaksegi tuimalt uus mootor selliste probleemidega.
Aga mõttetu on oletada siin kui pole tehtud elementaarseid mõõtmisi manomeetriga ja kinnitust saadud, et rõhk on tõesti alla lubatud miinimumi ja seetõttu antakse häiret.

Re: E46 punane õlitule probleem

Postitatud: 29.08.2016 20:55 49
Postitas laugal
Eks ma eeldan hetkel tüüp vigadest mis võimalik ise üle vaadata. Tänud vastamast! kui probleemile lahenduse saan kirjutan

Re: E46 punane õlitule probleem

Postitatud: 29.08.2016 20:59 58
Postitas teet82
Sinu probleemi kirjelduse peale tahaks ikkagi VANOS-eid pakkuda, need nagu ainukesed seal, mis seotud õlirõhu ja pööretega. Tee mingi "disable" neile, võta pistikud küljest ja vaata kas muutub midagi :D

Re: E46 punane õlitule probleem

Postitatud: 29.08.2016 22:36 29
Postitas Chris_P
M54 tüüp veast ei tulene? Ehk kulunud kolvirõngad

Re: E46 punane õlitule probleem

Postitatud: 29.08.2016 23:04 13
Postitas toivoku
Chris_P kirjutas:M54 tüüp veast ei tulene? Ehk kulunud kolvirõngad
ei :)

Re: E46 punane õlitule probleem

Postitatud: 25.09.2016 11:54 49
Postitas laugal
Probleem sai lahenduse.
Õlifiltrikopsiku tihend ja õlipumba control valve oli kinni ja õlivõttur oli sodist kinni jäänud. Plastik soga oli sees. Ketitala plastik tükid. Kontrolliks sai keti kaas maha võetud, et veenduda ketitalades.

Tänud abi eest!

Re: E46 punane õlitule probleem

Postitatud: 25.09.2016 11:55 05
Postitas laugal
Probleem sai lahenduse.
Õlifiltrikopsiku tihend ja õlipumba control valve oli kinni ja õlivõttur oli sodist kinni jäänud. Plastik soga oli sees. Ketitala plastik tükid. Kontrolliks sai keti kaas maha võetud, et veenduda ketitalades.

Tänud abi eest!