Tagumise käigu sisselülitades kuulda kolksu...
Tagumise käigu sisselülitades kuulda kolksu...
E36 1993 320i manuaal.
Tagumist käiku sisse pannes käib kusagilt tagant (tagasillast?) KOLKS läbi (iga kord).
Kui aga tagumine käik poole peale korra panna ja välja võtta ning siis uuesti tagumine täiesti sisse panna, kolksu ei ole.
Teised käigud (1-5) töötavad kõik ilusti ilma probleemideta.
Oskab keegi öelda, kust hakata viga otsima ja milles probleem üldse.
Või on see normaalne äkki?
Tagumist käiku sisse pannes käib kusagilt tagant (tagasillast?) KOLKS läbi (iga kord).
Kui aga tagumine käik poole peale korra panna ja välja võtta ning siis uuesti tagumine täiesti sisse panna, kolksu ei ole.
Teised käigud (1-5) töötavad kõik ilusti ilma probleemideta.
Oskab keegi öelda, kust hakata viga otsima ja milles probleem üldse.
Või on see normaalne äkki?
Ma küsiks ka.
Milles võib viga olla, et tagumist käiku peab vaikselt sisse meelitama.
Kui kiiresti tõmbad, läheb käik väikese raginaga sisse, justkui ei hoiaks sidurit korralikult all.
Teiste käikudega probleeme ei ole.
Auto mark ei ole vast tähtis, sest olen täheldanud sama viga mitme erinevat marki sõiduki juures.
Milles võib viga olla, et tagumist käiku peab vaikselt sisse meelitama.
Kui kiiresti tõmbad, läheb käik väikese raginaga sisse, justkui ei hoiaks sidurit korralikult all.
Teiste käikudega probleeme ei ole.
Auto mark ei ole vast tähtis, sest olen täheldanud sama viga mitme erinevat marki sõiduki juures.
Tagurpidi käik on ilma sünkronisaatoriteta.inxx kirjutas:Ma küsiks ka.
Milles võib viga olla, et tagumist käiku peab vaikselt sisse meelitama.
Kui kiiresti tõmbad, läheb käik väikese raginaga sisse, justkui ei hoiaks sidurit korralikult all.
Teiste käikudega probleeme ei ole.
Auto mark ei ole vast tähtis, sest olen täheldanud sama viga mitme erinevat marki sõiduki juures.
Kui ameerika keel võõras pole http://auto.howstuffworks.com/transmission.htm
Aga sinu probleem seisnebn ilmselt kusagil peale käigukasti ,siis kardaanis, poolassides, reduktoris või selle kinnituses. Vea täpsemaks diagnoosiks peab ikka laivis kellegi targema juurde minema, juhul kui pole ise piisavalt pädev.
Aga sinu probleem seisnebn ilmselt kusagil peale käigukasti ,siis kardaanis, poolassides, reduktoris või selle kinnituses. Vea täpsemaks diagnoosiks peab ikka laivis kellegi targema juurde minema, juhul kui pole ise piisavalt pädev.
hele või tume - kuidas võtta.. ei oska võrrelda mingi muu kolksuga, seega ka värvust ei oska öelda. keskmine nt siisi-bmw-i kirjutas:kas see kolks on heleda või tumedatooniline. (vastavalt siis kardaanirist või differ) ja kas kolks käib siis, kui käigu sisse paned või siis, kui siduri lahti lased?

jah, just siis kui käigu sisse panen. siduri lahtilaskmise ajal pole midagi..
Samas käisin kuu aega tagasi UMis veermikutesti tegemas, siis väljastatud paberi peal küll mingist kardaaniristist ega difrist juttugi pold..
siduris vaevalt.i-bmw-i kirjutas:nojah, siis ta differ vaevalt on, äkki kastis midagi, või sidur?
kui nendes viga, siis mul on nad olemas ja terved
See teeb enda tööd minu arust korralikult.
Täna veel proovisin nii, et kui kõigepealt 1.käik sisse panna, välja võtta ja seejärel tagumine käik sisse panna, siis kolksu pole...

siduris vaevalt.
See teeb enda tööd minu arust korralikult.
Täna veel proovisin nii, et kui kõigepealt 1.käik sisse panna, välja võtta ja seejärel tagumine käik sisse panna, siis kolksu pole...
[/quote]
siis on ikka siduri vms kala, sest et käigukastis pole võllid veel seisma jäänud, aga kui sa esimese paned, siis sünkronisaator hakkab tööle ja võllid jäävad seisma... niiet kontrolli sidurit.
See teeb enda tööd minu arust korralikult.
Täna veel proovisin nii, et kui kõigepealt 1.käik sisse panna, välja võtta ja seejärel tagumine käik sisse panna, siis kolksu pole...

siis on ikka siduri vms kala, sest et käigukastis pole võllid veel seisma jäänud, aga kui sa esimese paned, siis sünkronisaator hakkab tööle ja võllid jäävad seisma... niiet kontrolli sidurit.
Mis kolks sul sees on? Mis toimingul? Sama mis mul?Aimar kirjutas:See on laager kere küljes ,mille peal kardaan pöörleb. Omal läks just läbi ja kolks sees.Lepard kirjutas:Mis otstarve tugilaagril masina juures üldse on?Aimar kirjutas:vaata tugilaager ka üle.
Palju see tugilaager maksab ka kui välja tuleks vahetada?
Jah, kui nt 1. käigu sisse panen ja välja võtan ja siis tagumise panen, ei ole seda kolksu/kõlksu kuulda.i-bmw-i kirjutas:ma millegipärast usun, et see tuleb sul ikka sidurist.
kui käigu sisse paned ja välja võtad, ning siis tagurpidi käigu paned, siis ei tee midagi? proovi sidurit peale keerata veidi ja vaata siis, või siis korista siduripedaali alt jalamatt ära ja proovi.
Matti ei olegi pedaalide all üldse, seda olen alati jälginud

Ja siduri pealekeeramisest ei tea ka midagi, kuna mul autode ala pole just tugevaim külg

Mis antud juhul siis viga on, kui kolks käib sinu kirjeldatud viisil?i-bmw-i kirjutas:ma millegipärast usun, et see tuleb sul ikka sidurist.
kui käigu sisse paned ja välja võtad, ning siis tagurpidi käigu paned, siis ei tee midagi? proovi sidurit peale keerata veidi ja vaata siis, või siis korista siduripedaali alt jalamatt ära ja proovi.
siis teeks ta sama asja iga käiguga mitte ainult tagurpidi käiguga...i-bmw-i kirjutas:sidur ei lahuta.
parem võta keegi appi ja las ta kuulab väljast kus see kõlks/kolkt käib... kas auto tagantpoolt või eestpoolt... ise seda sa vaevalt kuuled, sest autos sees helid liiguvad väga imelikke teidpidi...
siis võid proovida veel, et paned mootori seisma ja paned mingi käigu sisse... poed autoalla.... ja lased kellelgi autot edasi-tagasi loksutada... siis kuuled ära ega taga reduktor ei kolksu
-
- Huviline
- Postitusi: 118
- Liitunud: 28.01.2006 12:04 20