E91, 2012 a. 105 kW diisel ei käivitu
Postitatud: 02.04.2017 00:12 08
Hei,
E91, 105 kW diisel, 5 kuud garaazis talvitunud, laadisin enne akut 13.6 voldini.
Käivitus ”poolest pöördest”, sõitsin ca 3 km bensukasse rehviröhku kontrollima. Peale 5 min tegutsemist, enam ei käivitunud. Vajutad käivitusnuppu – tuled lähevad põlema aga starter taha ei tule. Küpse...
Hommikul läksin bensukasse autole järgi, et Um´i lohistada, kuid teise võtmega läks lambist käima. Töötas normaalselt, vähimaidki käivitusprobleeme polund. Sõitsin Um´i, et diagnostikas kokku leppida. Kohal olles proovisin teist võtit ja jälle kutu. Mõlema võtmega.
Kuna oli laupäev ja vaja sõita, sain asja korda aku osa lahtiühendamisega ”restartides”.
Probleem on ilmselt immos, või midagi taolist.
Minu küsimus: millisesse diagnostikasse minna, millest kasu oleks? (Tallinnas).
On kellelgil taoline ”kala” juhtunud?
Ei tahaks maksta veateate a´la ”õli tahab vahetust” eest 42 eurikut.
Tänades...
E91, 105 kW diisel, 5 kuud garaazis talvitunud, laadisin enne akut 13.6 voldini.
Käivitus ”poolest pöördest”, sõitsin ca 3 km bensukasse rehviröhku kontrollima. Peale 5 min tegutsemist, enam ei käivitunud. Vajutad käivitusnuppu – tuled lähevad põlema aga starter taha ei tule. Küpse...
Hommikul läksin bensukasse autole järgi, et Um´i lohistada, kuid teise võtmega läks lambist käima. Töötas normaalselt, vähimaidki käivitusprobleeme polund. Sõitsin Um´i, et diagnostikas kokku leppida. Kohal olles proovisin teist võtit ja jälle kutu. Mõlema võtmega.
Kuna oli laupäev ja vaja sõita, sain asja korda aku osa lahtiühendamisega ”restartides”.
Probleem on ilmselt immos, või midagi taolist.
Minu küsimus: millisesse diagnostikasse minna, millest kasu oleks? (Tallinnas).
On kellelgil taoline ”kala” juhtunud?
Ei tahaks maksta veateate a´la ”õli tahab vahetust” eest 42 eurikut.
Tänades...