1. leht 1-st

e36 jõud kadunud

Postitatud: 07.08.2006 20:37 56
Postitas emtecx
Autoks siis E36 Cou 320i M50. Asi selline, et autol jõud kadunud, jõnksutab ja paugutab õhuvõttjasse (ilmselt segu lahja). Mis asi teeb segu lahjaks? Milles võib asi olla? Vahetatud siis filtrid, katalüsaator, kontrollitud bensupumba surve (7,5 bar). Kas asi võib olla lambda anduris? Või milles, pea juba pulki täis AIDAKE!!!!

Postitatud: 07.08.2006 21:33 23
Postitas Aaro
Segu teeb lahjaks aju, aju saab infot anduritelt. Väga võimalik, et lambda.

Postitatud: 09.08.2006 20:33 56
Postitas mdn
Kindel et lambda, endal oli sama jama

Postitatud: 10.08.2006 07:01 12
Postitas truumu
mdn kirjutas:Kindel et lambda, endal oli sama jama
Aga kui ei ole lambda?
Ostad emtecx käest uue lambda ära? :lol:
Ainult oletuste põhjal ei saa kunagi asi kindel olla...

kontrollitud bensupumba surve (7,5 bar)
M50 töösurve 3.0bar
Kui said 7,5 siis on valesti mõõdetud, pumba otsast mõõtes saad ohutusklapi avanemise rõhu, pumba tegelikku seisukorda see ei näita...
pea juba pulki täis AIDAKE!!!!
Selleks on olemas diagnostika...
E-test 250.-EEKi versus:
Lambda 1000.-
Õhulugeja 6500.-
Tembikas 400.-
Plokikaane remont sa 10 000.- jne
Valik on Sinu
:D

Postitatud: 10.08.2006 22:05 12
Postitas emtecx
Pumba surve on õigesti mõõdetud (eksid 3 bari on pihustite all pritsungi peas)
On esmaspäeval diagnostika ja lambda mis mina autole sobib maksab 1700.-
Plokikaane viga ka pole kuna mootor pilbasteks võetud mõned kuud tagasi.

Postitatud: 11.08.2006 07:32 30
Postitas truumu
Pumba surve on õigesti mõõdetud (eksid 3 bari on pihustite all pritsungi peas)
1.Pritsungi pead sellel autol ei ole
2.Pihustite all on sisselaske kollektor
3.Benasurvet mõõdetakse pealevoolust töötava mootoriga(manomeeter on ühendatud rööbiti süsteemiga), töörõhk sellel mootoril on 3bar
4.Harilikult mõõdetakse pumba defekteerimisel ka tootlikust (töötava mootoriga tagasivoolust, peab olema ca 2l/minutis)

to Truumu

Postitatud: 11.08.2006 10:14 12
Postitas emtecx
1."peaks" nimetatakse anumat mille külge ongi ühendatud pihustid sealtkaudu saavadgi pihustid bensusurve pea on ühendatud pumba surve magistraaliga ja tagasivoolu magistraaliga tagasivoolu reguleerib vaakumiga juhitav ülevooluklapp
2.pumba survet mõõdetakse ilma stendita otse pumba pealt manomeetriga pump lülitatakse korraks tööle kui pump suudab avariiklapi tööle rakendada (7,5 bar) siis suudab ta ka pritsungi jaoks vajaliku surve kindlustada(3bar)
ka pumba remondimees kontrollib nii tema remonditud pump annab välja 10bar kui ei anna teeb uuesti,üle 6barise survega pumbad ei vaja tema väitel veel rem.
Ilma vastusurveta mõõdetud tootlikkus (l/min)on kulunud pumbal peaaegu sama mis uuel pumbal
truumu,kui saad mulle uue lambda (titania,must,valge,kollane ja punane juhe)1000EEK eest oleksin tänulik!
diagnostika hind mulle:
sõit tallinna edasi-tagasi=950EEK
diagn. =250EEK
kaotatud tööpäev =700EEK
kokku =1900EEK

Re: to Truumu

Postitatud: 11.08.2006 17:38 03
Postitas Karol
emtecx kirjutas:1."peaks" nimetatakse anumat mille külge ongi ühendatud pihustid sealtkaudu saavadgi pihustid bensusurve pea on ühendatud pumba surve magistraaliga ja tagasivoolu magistraaliga tagasivoolu reguleerib vaakumiga juhitav ülevooluklapp
2.pumba survet mõõdetakse ilma stendita otse pumba pealt manomeetriga pump lülitatakse korraks tööle kui pump suudab avariiklapi tööle rakendada (7,5 bar) siis suudab ta ka pritsungi jaoks vajaliku surve kindlustada(3bar)
ka pumba remondimees kontrollib nii tema remonditud pump annab välja 10bar kui ei anna teeb uuesti,üle 6barise survega pumbad ei vaja tema väitel veel rem.
Ilma vastusurveta mõõdetud tootlikkus (l/min)on kulunud pumbal peaaegu sama mis uuel pumbal
truumu,kui saad mulle uue lambda (titania,must,valge,kollane ja punane juhe)1000EEK eest oleksin tänulik!
diagnostika hind mulle:
sõit tallinna edasi-tagasi=950EEK
diagn. =250EEK
kaotatud tööpäev =700EEK
kokku =1900EEK
"pea" on mehhaanilisel pritsel. Nagu näiteks vanemad Audid ja on mõeldud jagamiseks pihustitele. BMW-l ei ole seda kohe kindlasti. Ja seda pihustite peal olevat toru ei kutsuta kohe kindlasti peaks. Samas mina austaks natuke truumu juttu kuna see on tema töö ja väidetavalt Tallinnas hinnatud tegija. Samas usun ,et on võimalik ka siin odavamalt seda lambdat saada. Helista kasvõi Salesse või kontakteeru kasutaja Raikiga.

Postitatud: 11.08.2006 18:06 13
Postitas emtecx
"pea" on mehhaanilisel pritsel. Nagu näiteks vanemad Audid ja on mõeldud jagamiseks pihustitele. BMW-l ei ole seda kohe kindlasti. Ja seda pihustite peal olevat toru ei kutsuta kohe kindlasti peaks. Samas mina austaks natuke truumu juttu kuna see on tema töö ja väidetavalt Tallinnas hinnatud tegija. Samas usun ,et on võimalik ka siin odavamalt seda lambdat saada. Helista kasvõi Salesse või kontakteeru kasutaja Raikiga.


kutsu milleks tahad,mina kutsun kohta kus toimub bensu jagamine "peaks"
jagamine toimub siis pihustite solenoididega(silindritesse)ja ülevoolu klapiga(tagasivoolu))
veakoode oskab stendi pealt igaüks lugeda aga lihtsalt pole stendi nii et sellest et truumu kõva tegija on ei ole mul midagi kasu
ma ei saa tema klient olla nii et nõu võiks ikka anda(leiba käest ei võta)

Postitatud: 11.08.2006 19:09 15
Postitas truumu
Hea küll, mis me tühja vaidleme...
Võimalikud vead pakuks välja:

1.Õhulugeja
2.Bena töösurve
3.Lambda
4.Segusiibri asendi andur
5.Mootori kompressioon
6.Liasõhk lõdvikutest
7.Süütepool, piip, küünal
8.Aju

Postitatud: 11.08.2006 19:35 47
Postitas meph
See "pea" on antud juhul siis selle mootori juures kütuserenn.

Postitatud: 12.08.2006 13:24 55
Postitas emtecx
võimalikke vigu on jah palju aga mõned langevad välja, aga jah eks siis esmaspäeval selgub kui diagnostikas käidud. Loodan odavamat viga :roll:

Postitatud: 14.08.2006 18:28 36
Postitas emtecx
et siis tuli välja et viga oli hoopiski nukkvõlli asendi anduris siit ka väike probleem kust seda saada!!!! :|

Postitatud: 17.10.2006 16:11 12
Postitas --ants--
väga võimalik,et õhulugeja
endal oli sama jama :cool: