M43B18 tüüpilised õlilekke kohad
M43B18 tüüpilised õlilekke kohad
Mis on need kõige tüüpilisemad õli lekkimise kohad just selle mootori juures?
- MargusA
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 3398
- Liitunud: 27.01.2009 11:16 45
- Peamine sõiduk: e61
- Asukoht: Harjumaa
Re: M43B18 tüüpilised õlilekke kohad
Otsakaas.
Re: M43B18 tüüpilised õlilekke kohad
Jah. Otsakaas(kaaned).
Kui tihend kutu, siis lekib ka nukaanduri vahelt ja ikka mõnuga.
Endal oli kumm muutunud plastikuks. Panin uue ja leke kadus.
Tavaline kummirõngas rõngastihendite komplektist.
Õlikorgi juurest lekib ka isukalt kui igakord selle lahti keerates ei pane uut vaskseibi.
Kahe otsakaane vahel on ka omakorda kummitihend.
Selle paigaldus on trikikas ja peab hoolega jälgima. Et oleks ilusti.
Ei tohi kiirustada.
Hermeetikut tuleb ka teatud punktidesse panna.
EDIT: Lisainfoks ütlen veel ühtteist käigukasti kohta (manuaalkast), automaadi kohta ei tea.
Tegin õlivahetust kastis. Korgid sain ilusti lahti mõlemad, täitsin ära ja kõik ok ja kuiv.
Peale teatud perioodi vaatan, et immitseb nii täitmis kui ka väljalaske korgi vahelt.
Korke üle ei tohi keerata!!
Seal korkidel ju pole mingit seibi ega tihendit. Ainult keere ise hoiab.
Lugesin netist soovitust, et võiks panna pisut teflon teipi korgi keermele peale.
Nii täitmis kui ka väljalaske korgile. Pean ise sama tegema. Ei meeldi lekked.
Kui tihend kutu, siis lekib ka nukaanduri vahelt ja ikka mõnuga.
Endal oli kumm muutunud plastikuks. Panin uue ja leke kadus.
Tavaline kummirõngas rõngastihendite komplektist.
Õlikorgi juurest lekib ka isukalt kui igakord selle lahti keerates ei pane uut vaskseibi.
Kahe otsakaane vahel on ka omakorda kummitihend.
Selle paigaldus on trikikas ja peab hoolega jälgima. Et oleks ilusti.
Ei tohi kiirustada.
Hermeetikut tuleb ka teatud punktidesse panna.
EDIT: Lisainfoks ütlen veel ühtteist käigukasti kohta (manuaalkast), automaadi kohta ei tea.
Tegin õlivahetust kastis. Korgid sain ilusti lahti mõlemad, täitsin ära ja kõik ok ja kuiv.
Peale teatud perioodi vaatan, et immitseb nii täitmis kui ka väljalaske korgi vahelt.
Korke üle ei tohi keerata!!
Seal korkidel ju pole mingit seibi ega tihendit. Ainult keere ise hoiab.
Lugesin netist soovitust, et võiks panna pisut teflon teipi korgi keermele peale.
Nii täitmis kui ka väljalaske korgile. Pean ise sama tegema. Ei meeldi lekked.
Viimati muutis VeikoA, 17.06.2017 10:09 56, muudetud 1 kord kokku.
Re: M43B18 tüüpilised õlilekke kohad
Õlifiltri jala vahelt ka ûsna tavaline.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: M43B18 tüüpilised õlilekke kohad
niivnaal mootoril on kõik kohad tüüpilised. simmerid õlifiltrijalg kkk plokikaanevahelt, karterikaas ja kõik ülejäänud eelpoolmainitud.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541