E46 M57 akutomaat GM käigukasti probleemid
E46 M57 akutomaat GM käigukasti probleemid
Tervist, kas siin foorumis on keegi kes jagab automaatkastidest veidi rohkem ka?
Anomaalia selline, et tühikäigul kohapeal pööre kõigub ca +-200 pööret, viga oli tükk aega tagasi, aegajalt esines siis jälle kõik timmis jne, sõites järjest ( ei teagi mingi paar tuhat läbi ajanud vb isegi rohkem ei oska öelda millal see hakkas ) probleem süveneb.
Nüüd pmts iga sõit juba sama kala.
Samas pöörde kõikumisel tunned ka kuidas auto veidi tahab katkuda.
Sama anomaalia esineb ka maantee kiirustel ca 2000 pööret jne.
Kohapeal drives on katkumine suurem, neutraalis väiksem kuid siiski on.
Ainuke hetk kui asi ei katku on kas tühikäigul lastes pidurdada või teine variant põhjagaasiga või selle läheduses (suure koormusega sõites).
Kas see asi on ilmselge kasti probleem või pigem võib olla ka et mootoris kala sees ja see pöörete kõikumine põhjustab ka sõidumugavuse probleeme. Veakoode mootor sisse ei loe peale tüüpiliste asjade mis seal olnud aegades alates ala eelsüüte küünlad ja lisasoojendi. Käigukasti register ka tühi.
Anomaalia selline, et tühikäigul kohapeal pööre kõigub ca +-200 pööret, viga oli tükk aega tagasi, aegajalt esines siis jälle kõik timmis jne, sõites järjest ( ei teagi mingi paar tuhat läbi ajanud vb isegi rohkem ei oska öelda millal see hakkas ) probleem süveneb.
Nüüd pmts iga sõit juba sama kala.
Samas pöörde kõikumisel tunned ka kuidas auto veidi tahab katkuda.
Sama anomaalia esineb ka maantee kiirustel ca 2000 pööret jne.
Kohapeal drives on katkumine suurem, neutraalis väiksem kuid siiski on.
Ainuke hetk kui asi ei katku on kas tühikäigul lastes pidurdada või teine variant põhjagaasiga või selle läheduses (suure koormusega sõites).
Kas see asi on ilmselge kasti probleem või pigem võib olla ka et mootoris kala sees ja see pöörete kõikumine põhjustab ka sõidumugavuse probleeme. Veakoode mootor sisse ei loe peale tüüpiliste asjade mis seal olnud aegades alates ala eelsüüte küünlad ja lisasoojendi. Käigukasti register ka tühi.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: E46 M57 akutomaat GM käigukasti probleemid
Kohapeal P/N asendis tühikäigu mootoripöörete kõikumisel ei puutu käigukast üldse asjasse. Kütuselati rõhku pole kontrollinud? Lati rõhuanduri pistik võib olla kehva ühendusega.
tel. 51 949 859
Re: E46 M57 akutomaat GM käigukasti probleemid
lähen uurin seda rõhku
Re: E46 M57 akutomaat GM käigukasti probleemid
latirõhk idles 348 vahest harva nägin kõikumist va 334/320 peale aga seda kõikumist ei suutnud esile tuua ilusti, pihusti üks on suht otsas, aga see ka oleneb tujust vahest näitab 4 vahest 1.7
on lugenud ca 140 kiltsa tagasi ka sisse rough idle speed controlleri, adjustment amount liiga suur, oli 750 rpms juures lugend sisse 14. midagi mm3 adjustmenti.




on lugenud ca 140 kiltsa tagasi ka sisse rough idle speed controlleri, adjustment amount liiga suur, oli 750 rpms juures lugend sisse 14. midagi mm3 adjustmenti.




Re: E46 M57 akutomaat GM käigukasti probleemid
Alustuseks tee pihusti korda või vaheta ära, enne pole mõtet väga edasi heietada 

Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)
-
- Huviline
- Postitusi: 1440
- Liitunud: 12.04.2009 13:34 56
- Peamine sõiduk: Mercury Grand Marquis
- Asukoht: Tallinn
Re: E46 M57 akutomaat GM käigukasti probleemid
Võta lisasoojendil pistik ära ja proovi siis....Mul tekitas taolist jama....Samas kui mootoril töötemperatuur saavutatud ei tohiks see enam töötada.
Võib juhtuda,et sul ei lähe töötemperatuurini või ei ole viga selles.
Võib juhtuda,et sul ei lähe töötemperatuurini või ei ole viga selles.
Re: E46 M57 akutomaat GM käigukasti probleemid
ei see kõikumine pole selline, see on ka olemas aga see ei häiri, see kõikumine on pigem selline murdosa sekundi vältel kestev, soojendiga ta tõmbab mitmeks sekundiks pöörde üles ja siis jälle alla jne...