on veojou kontrolliga autol survelaagri vahetamine keerulise

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
maarekl
Huviline
Postitusi: 1299
Liitunud: 18.08.2006 14:15 58
Asukoht: Voru

on veojou kontrolliga autol survelaagri vahetamine keerulise

Postitus Postitas maarekl »

tegu e36 325 tds...survelaager vist läbi...aeg-ajalt mida kolista auto keskel, umbes käigukasti kohal???
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8274
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Aga mis see veojõukontroll siia puutub?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
maarekl
Huviline
Postitusi: 1299
Liitunud: 18.08.2006 14:15 58
Asukoht: Voru

Postitus Postitas maarekl »

kus see veojou kontroll sekkub siis???ma arvasin, et see siduriga seotud, ega ma ka tea???
Kasutaja avatar
teet3
Huviline
Postitusi: 383
Liitunud: 21.02.2006 13:24 49
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas teet3 »

veojõukontroll pidi kulutama pidureid, seega on ta vist piduritega seotud. Täiendkoolitusel loengust jäi meelde.
http://www.matrix-salong.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
toom
Huviline
Postitusi: 486
Liitunud: 12.07.2005 19:56 27

Postitus Postitas toom »

Mis koolitus see selline oli, midagi humanitaarvallast?
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

Veojõukontroll töötab süüte/kütusega. Stabiilsuskontroll piduritega ja differ võib ka sekkuda.
Aga sidur? Mõtle loogiliselt, ta põletaks sul selle talvel kohe ära ju.
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

Tom kirjutas:Veojõukontroll töötab süüte/kütusega. Stabiilsuskontroll piduritega ja differ võib ka sekkuda.
Aga sidur? Mõtle loogiliselt, ta põletaks sul selle talvel kohe ära ju.
veojõukontroll ja stabiilsuskontroll on mõlemad pidurite õlgadel, kuskohast see süüte ja kütuse jutt tuleb :D
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

aise kirjutas:
Tom kirjutas:Veojõukontroll töötab süüte/kütusega. Stabiilsuskontroll piduritega ja differ võib ka sekkuda.
Aga sidur? Mõtle loogiliselt, ta põletaks sul selle talvel kohe ära ju.
veojõukontroll ja stabiilsuskontroll on mõlemad pidurite õlgadel, kuskohast see süüte ja kütuse jutt tuleb :D
http://www.f1technical.net/articles/7

näiteks :roll:
Milleks koormata pidureid kui tänapäeva mootorid on niikuinii elektrooniliselt juhitud.
Viimati muutis Tom, 04.09.2006 16:18 54, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Jaanus_P
Huviline
Postitusi: 3102
Liitunud: 05.08.2004 18:42 53
Asukoht: Tallinn/Mustvee
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus_P »

opel vectra, autol veojõu kontroll peal, tõstsime tõstukil rattad maast lahti, käik sisse ja nagu gaasipedaali puutud tõmbab mootorilhinge kinni :shock: ..... kohapeal gaasiandes normaalne, ühtlaselt kiirendades ka normaalne, aga tõstukil ei toimi mootor.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Kasutaja avatar
teet3
Huviline
Postitusi: 383
Liitunud: 21.02.2006 13:24 49
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas teet3 »

toom kirjutas:Mis koolitus see selline oli, midagi humanitaarvallast?
On sel vahet? Piduritega nad ju seotud on, kuigi jah võiks olla pigem kütuse poolt juhitud, ju siis piduritega see värk efektiivsem.
http://www.matrix-salong.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8274
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Veojõukontroll tähendabki seda, et kui mootoril hakkab jõudu üle jääma, tõmmatakse teda tagasi (vähendatakse momenti). M50-l ja M60-l kasutatakse selleks nt. nii süüte hilistamist kui ka täiendavat seguklappi et õhku kinni keerata. See hoiab ära rataste läbilibisemise kui mootor veab.
Pidurite kaudu töötavad erinevad stabiilsuskontrollid.
PS sidurit ei või elektroonika sõidu ajal ise näppida, see põhjustaks ju ettearvamatu katkestuse jõuülekandes.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Vasta