BMW E36 M43B16 läks keema
Postitatud: 13.03.2018 13:24 13
Tere,
Eelmisel nädalal nimelt oli probleem selline, et auto käis koha peal kuskil 5-10 minutit ja autosse sisse istudes avastasin, et kapoti alt tõuseb auru, vaatasin, et jahutusvedelik korgi kaudu lahkunud. Lasin autol maha jahtuda, kallasin jahutusvedelikku juurde, lootuses, et ehk on kõik korras, sain sõita 5 minutit ja auto läks kiiresti keema uuesti. Sõitsin olude sunnil autoga ka 15 minutit tulise mootoriga koju, lootuses, et külm välisõhk autot mingilgi moel jahutab, auto sooja ei puhunud salongi ja elektriventikas ei rakendunud.
Järgmine päev hakkasin asja lähemalt uurima, kallasin jahutusvedelikku juurde, salongiventika põhja ja sooja puhuma (mida ta ei puhunud muidugi), kallasin jahutusvedelikku juurde, tase ainult langes, töösoojana tase paisupaagis ei tõusnud. Radiaatorisse tulnud ülemine lõdvik oli katsudes tulikuum, radiaatorist termostaadi korpusesse läinud alumine lõdvik oli töösoojana aga külm. keerasin ka korgi juures olnud õhutusnipli välja, arvates, et ehk on õhk sees, aga nipli alt väikesest pilust ei tulnud mingit jahutusvedelikku, ka mitte ühte tilka.
Tekkis küsimus, kas viga võib olla termostaadis või siis juba veepumbas ? Ning kas kuumast peast sõitmise tagajärjel võib olla ka kaanetihend küpse ? Mootoriõlis ega jahutusvedelikus emulsiooni märke ei esinenud, kõik endiselt oma värvi.
Eelmisel nädalal nimelt oli probleem selline, et auto käis koha peal kuskil 5-10 minutit ja autosse sisse istudes avastasin, et kapoti alt tõuseb auru, vaatasin, et jahutusvedelik korgi kaudu lahkunud. Lasin autol maha jahtuda, kallasin jahutusvedelikku juurde, lootuses, et ehk on kõik korras, sain sõita 5 minutit ja auto läks kiiresti keema uuesti. Sõitsin olude sunnil autoga ka 15 minutit tulise mootoriga koju, lootuses, et külm välisõhk autot mingilgi moel jahutab, auto sooja ei puhunud salongi ja elektriventikas ei rakendunud.
Järgmine päev hakkasin asja lähemalt uurima, kallasin jahutusvedelikku juurde, salongiventika põhja ja sooja puhuma (mida ta ei puhunud muidugi), kallasin jahutusvedelikku juurde, tase ainult langes, töösoojana tase paisupaagis ei tõusnud. Radiaatorisse tulnud ülemine lõdvik oli katsudes tulikuum, radiaatorist termostaadi korpusesse läinud alumine lõdvik oli töösoojana aga külm. keerasin ka korgi juures olnud õhutusnipli välja, arvates, et ehk on õhk sees, aga nipli alt väikesest pilust ei tulnud mingit jahutusvedelikku, ka mitte ühte tilka.
Tekkis küsimus, kas viga võib olla termostaadis või siis juba veepumbas ? Ning kas kuumast peast sõitmise tagajärjel võib olla ka kaanetihend küpse ? Mootoriõlis ega jahutusvedelikus emulsiooni märke ei esinenud, kõik endiselt oma värvi.