
E46 330d kolb sulanud
E46 330d kolb sulanud
Autoks E46 330d 150kW ja mingil põhjusel kolb katki ühes silindris, pigem oleks nagu sulanud. Esimese hooga sai tellitud poest mingi uus B-osa kolb standardmõõdus. Aga nüüd mõtlen, et äkki oleks pidanud hoopis kasutatud originaali otsima, võib-olla jääb liiga erinev kaal või midagi. On kellelgi kogemusi selle asjaga?


Re: E46 330d kolb sulanud
Diiselmootoril sulab kolb siis kui pihusti kuseb liiga palju kütust.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: E46 330d kolb sulanud
Jah, mingi pihusti jamaga oleme juba arvestanud. Olen kuulnud mõlemat varianti, et pihustab liiga vähe või palju, huvitav kuidas tegelikult on siis.. Auto on praeguse omaniku käes olnud väidetavalt 3 kuud ja olevat toiminud laitmatult, enne kui tossama ja värisema hakkas äkki. Pihustid tundusid olevat hiljuti maha käinud, võib-olla siis eelmine omanik jõudis ära vahetada need, aga kolb oli eelnevalt rikutud. Või siis ikkagi praegune omanik ignoreeris kõike ja lasi lihtsalt ribadeks..
Re: E46 330d kolb sulanud
bensukal põleb kolb kui õhku palju. Diislil põleb kolb kui õhku vähe ja kütet palju.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: E46 330d kolb sulanud
Kolb vahetatud ja käima proovitud. Pihustid on samade silindrite peal kus enne, katkise kolviga silinder näitab umbes 1,2 miinuses ja see on ka kõige suurem number seal. Arvatavasti siis ikkagi see pihusti annab liiga palju peale, vaevalt kompressioon nii erinev sai sellest kolvi vahetuses. Kas on oht , et sulab uuesti ära selle 1,2 miinusega? Mõistlik oleks vist prooviks ringi tõsta see pihusti?
- Raitz330
- Huviline
- Postitusi: 356
- Liitunud: 26.09.2009 19:34 20
- Peamine sõiduk: BMW E30 330d
- Asukoht: Võru
Re: E46 330d kolb sulanud
Kaalusid kolvi ära? Sellel mootoril olis vist 3 erifirma kolbe ja vahe ongi kaalus. Ise võtsin teise kolvi ka kõrvalt välja ja kaalusin ära. Vahe oli vist 6 või 9 grammi ja sai uus kolb samasse kaalu aetud.
Pihusti miinus näit tavaliselt ju kombenseerib seda mida tuksis ja plussis on.
Pihusti miinus näit tavaliselt ju kombenseerib seda mida tuksis ja plussis on.
Re: E46 330d kolb sulanud
Ei kaalunud, kuigi mõtlesin sellele. See 6 või 9 grammi tundub päris suur erinevus, päris mitu kuupsentimeetrit alumiiniumi tiheduse järgi võttes. Märkasin seda, et uuel kolvil on see kühm seal keskel kõrgem ja teravam kui vanadel, arvatavasti on see madalamaks põlenud aja jooksul, sealt tuleb ka väike erinevus.
Arvan, et proovin ikkagi ringi tõsta selle pihusti ja siis saab selgeks, kas viga pihustis või mootoris. Loomulikult võiks kõik need pihustid stendi saata, aga pole minu otsustada see.
Arvan, et proovin ikkagi ringi tõsta selle pihusti ja siis saab selgeks, kas viga pihustis või mootoris. Loomulikult võiks kõik need pihustid stendi saata, aga pole minu otsustada see.
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E46 330d kolb sulanud
Sa jätsid teised põlenud kolvid paika?!
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Re: E46 330d kolb sulanud
Ma arvan, et see on rohkem selline loomlik kulumine, mitte otseselt põlemine. Uue kolviga kõrvuti pannes oli lihtsalt näha, et uuel on see tipp seal keskel natuke teravam.