Sumpast eraldub suurtes kogustes valget haisvat tossu...
Sumpast eraldub suurtes kogustes valget haisvat tossu...
Nimelt mingi nädal aega tagasi avastasin, et sumps ajab välja hirmsat tossu.
Kuna aga sõitsin hommikul vara ning külmalt, mõtlesin, et sellest. Aga oh ei.
Nädal aega juba nii soojalt kui külmalt tuleb seda haisvat tossu ja mitte vähe. Nagu mingi vana diiselauto oleks.
Ja eriti kehv on olukord just tühikäigul. Pöördeid andes läheb nagu vähemaks - aga võibolla on see ka silmapete.
Autoks E36 320i 1993a.
Ülevaatus läbitud kuu aega tagasi CO ja muude gaaside kohapealt ilusti!
Palun abi näpunäidete ja nõuannetega. Tänan.
Kuna aga sõitsin hommikul vara ning külmalt, mõtlesin, et sellest. Aga oh ei.
Nädal aega juba nii soojalt kui külmalt tuleb seda haisvat tossu ja mitte vähe. Nagu mingi vana diiselauto oleks.
Ja eriti kehv on olukord just tühikäigul. Pöördeid andes läheb nagu vähemaks - aga võibolla on see ka silmapete.
Autoks E36 320i 1993a.
Ülevaatus läbitud kuu aega tagasi CO ja muude gaaside kohapealt ilusti!
Palun abi näpunäidete ja nõuannetega. Tänan.
Viimati muutis Lepard, 11.10.2006 09:38 13, muudetud 1 kord kokku.
koguaeg olen sõitnud 95ga ja tankinud nestes. kui paagis oli veel 20l 95te sees, hakkas see toss pihta.fisher kirjutas:Kui lambda ära on siis kah vähe imelikku lebra ajab.. vaevalt et bensiini viga..
Kuna aga nüüd kütusehind kukkus eelmine nädal jälle, siis kui paak tühjaks sai, tankisin 98t. Ikka tossab.
Käisin nuusutasin peale 1km sõitu praegu.
Toss pigem jah valge kui tume.
Hais meenutab õlikärsakat mingisugust.
1km sõitsin asja pärast ja siis mõtlesin, et nuusutan juba järgi ka selle.Svenp kirjutas:Sõida ikka korralikult maantee peal soojaks, ca 20-30 km, nii et mõni km pöörded üle 3000 oleks, ja siis uuri, mis sumpsist tuleb.Lepard kirjutas:Käisin nuusutasin peale 1km sõitu praegu.
Ja enamuse ajast sõidan linnas, 99%.
Seega ka linnas sõites peaks ju sama haisu eraldama.
Iga häda pärast ei saa ju maanteele ralllima minna.
Või tahad öelda, et pärast 20km maanteel peaks õhk ja nina puhas olema, aga linnas on hais ja toss normaalne?
ei ma arvan, et ta tahab seda öelda, et võibolla on keegi sulle mingi surnud orava sumpsi pistnud ja sa kuumuta ta selt korralikult välja... ehk kaob probleem äraLepard kirjutas:1km sõitsin asja pärast ja siis mõtlesin, et nuusutan juba järgi ka selle.Svenp kirjutas:Sõida ikka korralikult maantee peal soojaks, ca 20-30 km, nii et mõni km pöörded üle 3000 oleks, ja siis uuri, mis sumpsist tuleb.Lepard kirjutas:Käisin nuusutasin peale 1km sõitu praegu.
Ja enamuse ajast sõidan linnas, 99%.
Seega ka linnas sõites peaks ju sama haisu eraldama.
Iga häda pärast ei saa ju maanteele ralllima minna.
Või tahad öelda, et pärast 20km maanteel peaks õhk ja nina puhas olema, aga linnas on hais ja toss normaalne?
kuidas seda kontrollida, kindlaks teha?meph kirjutas:Samas võimalus ka õlirõnga purunemises.
Kas see avaldab veel mingit mõju masinale?
Mingi kuu aega tagasi käis masin õlivahetuses Valdeku juures-sisse läks Castroli täissünt 5W40.
Et kui õlirõngas purunes, kas siis õli peaks hakkama kõvasti vähenema ka või see ei avalda mõju õli kogusele vms?
Ei tea auto teemast suurt midagi, niiet andke andeks mu võhiklikud küsimused.
Auto liigub edasi täpselt samamoodi nagu enne. Kiirendusel pole häda ja kiirust kogub ka samuti normaalselt. Pöörded lähevad ka vabalt lõpuni välja.fisher kirjutas:No kui rõngas puru siis vaikselt küünlad maha keerata.. seal kus rõngas katki peaks küünal kah vähe must olema.. a seda varianti ei usu eriti.. Enda autol oli selline jama siis kui vänt- või nukkvõlliandur läbi oli, aga siis ei läinud auto üle 3500 pöörde.. ajas kah vastikut lebra välja..
Mul sama jama autolNo kui rõngas puru siis vaikselt küünlad maha keerata.. seal kus rõngas katki peaks küünal kah vähe must olema.. a seda varianti ei usu eriti.. Enda autol oli selline jama siis kui vänt- või nukkvõlliandur läbi oli, aga siis ei läinud auto üle 3500 pöörde.. ajas kah vastikut lebra välja..

Mul läheb ka kuskil 4000 pöördeni ja tegelikult läheb edasi ka aga siis hakkab imelikku häält tegema ja kui gaas lahti lasta siis sureb hoopis välja


Nuusutasin sumba juurest,aga mingit haisu nagu erilist ei tundnud...oli natuke imelik aga see nüüd eriti hull hais küll polnud

Äkki oskaks keegi mulle ka nõuandeid anda?Oleks ülimalt tänulik

e 36
heh mul 325 el oli sama jama ja lõpptulemus oli mootori kappremont vahetasin kõik vidinad mootoris. ja ka uus plokikaas sai ostetud sest vana läks lihtsalt nässu. muide mootori vidinad tellisin janeku käest siit foorumist
Ma paneks diagnostiku juurde aja alles siis, kui on selge, et peale 30-40 minutit maanteesõitu pööretel vähemalt 3000rpm ikka valge suits kadunud pole.Algu kirjutas:Üks võimalus on veel, et Hakkate aga järgemööda Truumu Tommi juurde aegu ritta laduma.Ja Diagnoosi saama.
Lühikeste linnaotstega ja madalate pööretega võtab selle sumpsi soojenemine isegi tund aega.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
kusjuures ka mul see probleem, aga vahest tossab vahest mitte, oleneb täiesti kytusest kah olen seda täheldanud aga siiamanai ei tea milline kyte oleks hea sest kui kord võtan alekselast 98t siis tossab siis nestest eitossa siis statoilist tossab ja kui alexelast peale siis ikka veel tossab, aga ise kardan kah,et pigem asi selles,et miski seal ei lähe soojaks, sõidan kah suhtkoht nagu vana pensionär sellega suht harva kui yle 3500 pöörded peaksid minema
750i siis autoks
aga diagnosti lähen kohe kui finants tekib ja osad pisemad probleemid kõrvaldatud saab.


Mul see jama hakkas siis kui elukohta vahetasin. Kodust tööle on tsirka 1-2km, olenevalt kust kuhu sõidan. Vahepeal sõidan ka töölt kooli ja vastupidi. Samuti distants 1km kandis. Enne seda muret ei olnud (töö ja kodu vahe oli 6-7km ja sama palju töö ja kooli vahel).priitv8 kirjutas:Ma paneks diagnostiku juurde aja alles siis, kui on selge, et peale 30-40 minutit maanteesõitu pööretel vähemalt 3000rpm ikka valge suits kadunud pole.Algu kirjutas:Üks võimalus on veel, et Hakkate aga järgemööda Truumu Tommi juurde aegu ritta laduma.Ja Diagnoosi saama.
Lühikeste linnaotstega ja madalate pööretega võtab selle sumpsi soojenemine isegi tund aega.
Lugedes aga foorumit, on iga teine diagnoos valge suitsu puhul klapikaas jms.
Kui aga nüüd lähen sõidan maanteel 30km ära keskmiste pööretega, siis tõenäoliselt kui ongi klapikaas, mõjub see ju suht hävitavalt mootorile jne?
Kasutajad, pange teie ka kirja enda distantsid, kui pikkasid vahemaid läbite korraga oma valge suitsu saatel, saame targemaks kuidagi äkki!
Hea mees. Sõidad jaheda ja niiske ilmaga 1 km otsi ja siis keerutad siin tolmu üles, et mootor ei tööta. Tunnike põhjagaasi maanteel ja no problemLepard kirjutas:Mul see jama hakkas siis kui elukohta vahetasin. Kodust tööle on tsirka 1-2km, olenevalt kust kuhu sõidan. Vahepeal sõidan ka töölt kooli ja vastupidi. Samuti distants 1km kandis. Enne seda muret ei olnud (töö ja kodu vahe oli 6-7km ja sama palju töö ja kooli vahel).

Sõidurõõm
No egas ma varem siis teadnud, et lühikestest distantsidest võib hakata sumpast tossu jms tulema. Täna-homme võtan ka maanteel teekonna ette ja annan siis teada, mis on tulemuseks.Svenp kirjutas:Hea mees. Sõidad jaheda ja niiske ilmaga 1 km otsi ja siis keerutad siin tolmu üles, et mootor ei tööta. Tunnike põhjagaasi maanteel ja no problemLepard kirjutas:Mul see jama hakkas siis kui elukohta vahetasin. Kodust tööle on tsirka 1-2km, olenevalt kust kuhu sõidan. Vahepeal sõidan ka töölt kooli ja vastupidi. Samuti distants 1km kandis. Enne seda muret ei olnud (töö ja kodu vahe oli 6-7km ja sama palju töö ja kooli vahel).Ja miks sa jalgsi ei käi nii lühikest maad?
Inimene on mugavuse ori ja eks ma praegu tasapisi harjutangi trammiga sõitmist 2 peatuse võrra ukse eest ukse ette
