1. leht 2-st

E36 318I-ga mured

Postitatud: 09.10.2006 19:18 36
Postitas rando87
asi siis selline,et kui pöörded üle 4000 lasta hakkab mootor nagu tuksuma ja sureb välja :( algul öeldi,et on ktalüsaator kinni,aga peale katalüsaatori vahetust ikka sama jama :( maantee peal sõites proovisin,üle 130 välja ei jookse,jõud kaob ära ja hakkab nagu traktori häält tegema :( kas on mootoris mingi jama või on lamda andur otsad andnud?väikeste pöörete peal on kõik ok,aga just seal 4000 kandis kaob jõud ära ja tõmbab "hinge kinni"

sellega seoses veel üks küsimus! Kus saab Tartus autole diagnostikat teha?

kõik arvamused oodatud :D

Postitatud: 09.10.2006 21:22 44
Postitas meph
Tartus DIA's peaks olema asjad olemas diagnostika tegemiseks. Samuti vast ka UM'is.

Postitatud: 10.10.2006 00:55 55
Postitas Svenp
Nukkvõll

Postitatud: 14.10.2006 09:35 11
Postitas rando87
aga kas selline asi ei või olla et bensu surve on kuidagi nõrk vms?

Postitatud: 14.10.2006 10:30 28
Postitas Veljo_V
Tuttaval analoogne probleem ja viga oli küünla juhtmetes!
IS-päris kirved hinnad minuarust olid 2kilo vist!

Postitatud: 14.10.2006 12:46 15
Postitas rando87
aga mul ei ole IS mul lhtsalt I

aga kui ma diagnostikasse lähen kas see siis näitab mulle ära ikka mis viga on? :?

Muidu küünlad on mul vahetatud aga vb tõesti on siis juhtmed või midagi muud,ei tea?

Oskaks keegi mulle veel kohtasid öelda kus Tartus diagnostikat tehakse?
Vaatasin DIA kodulehelt,et seal tehakse alates 95-aastast pärit autodele :(

Postitatud: 15.10.2006 08:46 35
Postitas truumu
Benafilter ehk?

Postitatud: 15.10.2006 13:51 35
Postitas rando87
Benafilter ehk?
see ka mul vahetatud paar kuud tagasi :(
see oli esimene asi mille üldse ära vahetasin sellel autol :)

Postitatud: 15.10.2006 15:51 14
Postitas JD
rando87 kirjutas: Oskaks keegi mulle veel kohtasid öelda kus Tartus diagnostikat tehakse?
http://www.autoelektrik.ee/

Postitatud: 15.10.2006 23:43 40
Postitas Svenp
Mina võtaks alustuseks klapikambrikaane maha ja kontrolliks nukkvõlli üle ja alles siis hakkaks raha diagnostika peale raiskama.

Postitatud: 16.10.2006 06:33 56
Postitas rando87
Mina võtaks alustuseks klapikambrikaane maha ja kontrolliks nukkvõlli üle ja alles siis hakkaks raha diagnostika peale raiskama.
Mul selline probleem,et ei jaga ise seda asja nagu eriti :oops:
Aga kui keegi annaks mingeid skeeme ja seletaks vähe,teeks ära küll :D

Nii,et kui keegi oskab aidata siis jään ootama ;)

Postitatud: 22.10.2006 20:40 49
Postitas rando87
kas äkki ei ole ajuga midagi viga?

:(

Postitatud: 23.10.2006 00:35 46
Postitas joxs
Ma võin sulle rääkida sellise loo... Eeldan, et sul M40 mootor. Oli ka mul säärase mootoriga sõiduk kasutada. Ühel heal päeval hakkas ta kah samamoodi jamama. Tühikäik puterdas vahetevahel, pöörded üle nelja tuhande ei läinud ja tihtipeale poos lihtsalt hinge kinni. Otsisin ka abi diagnostikutelt ja mölludelt - vahetasin siis aju, õhulugeja, segusiibri, tühikäigu kompensaatori, süütepooli ja veel tont teab mille, rääkimata siis igasugustest filtritest, voolikutest ja anduritest. Ma teadsin kogu aeg, et nukk on neil mootoritel väga nõrk koht ja kõik sümptomid viitasid just sellele aga ainuke asi, mis vahetamata jäi oli see samune nukkvõll. Järele mõeldes oleks ju võinud sellest alustada sest nuka hind oli juba tublisti ületatud. Minu poolt ta vahetamata jäigi ja nii ta müüki läks.

Postitatud: 23.10.2006 14:33 51
Postitas rando87
selline asi on ka siis veel lisada...

Täna proovisin väljas,et kui ma pöördeid tõstan,mis siis sumpa teeb?
Algul tossas (külmalt),aga nii kui pöördeid tõstisin kadus toss jumala ära :?
Äkki on hoopis tagapütt kinni,kui öeldi algul ,et katalüsaator,aga selle ju vahetasin ära :(
Ma ise siin mõtlen,et äkki ongi tagapütt kinni,siis ei jõua ju mootor välja pressida oma aure :)

Siit siis üks küsimus:
Kuidas ma saaksin seda tagapütti kontrollida?et kas sealt mahuvad "gaasid"läbi või mitte?

Sest mootoril on ka ju oma jõud millega ta äkki jõuab madalate pööretega "gaasid"välja suruda? :?

Kõrini juba sellest,aga praegu pole raha diagnostikasse ka minna :(

Postitatud: 23.10.2006 20:58 53
Postitas Svenp
Keera 8 polti lahti (13 mm padrun arvatavasti, saad alla 100 krooni eest suvalisest autopoest)
http://www.e30gronau.de/faq/nockem40/ventildeckel.jpg
ja eemalda kaas
Võrdle. Nukad peavad absoluutselt kriimuvabad olema. Ilus hall ühltane pind.
http://www.e30gronau.de/faq/nockem40/nockenwelle.jpg
tee fotod ja postita siia.

Postitatud: 24.10.2006 04:22 22
Postitas rando87
aga kui ma lahti ära olen keeranud ta ja seal uurinud ja puurinud ;)
Kas siis panen lihtsalt kinni tagasi ja ongi kõik w?

Kas mingeid vigu ei või tekitada nii?
Umbes ala õhk jääb mootorisse?
Sorry tõesti tume maa selle koha pealt :oops:

Postitatud: 24.10.2006 05:37 05
Postitas seitsmene
õhu jäämine mootorisse ei pea sind muretsema panema. keeruline olekski seda sealt välja pumbata :)

Postitatud: 24.10.2006 13:26 25
Postitas Svenp
Ohh, Sinu vastuseid lugedes jääb küll mulje, et parem kui sa ise ei näpi. Lase mõnel mehhaanikul ära kontrollida, see on ju nii lihtne töö. Tartu mehed, no aidake hädalist.

Postitatud: 24.10.2006 18:16 12
Postitas rando87
Ohh, Sinu vastuseid lugedes jääb küll mulje, et parem kui sa ise ei näpi. Lase mõnel mehhaanikul ära kontrollida, see on ju nii lihtne töö. Tartu mehed, no aidake hädalist.
Ega tõesti eriti ei julge näppima minna,kui asjast midagi ei tea :)
Mul viskab juba see asi üle,aga on praegu suht nutune seis selle rahaga :|
Muidu oleks juba amuu kuskil töökojas lasnud laiali lammutada :D

Postitatud: 24.10.2006 20:18 46
Postitas Weix
DIA ikka abiks, vii sinna saad vea teada või vähemalt professionaalidelt nõu.
See ei pea paikka, et alates 95 aastast võtavad, ise käisin ka hiljuti oma E36-ga seal ja tehti suht kiirelt auto korda.

Postitatud: 27.10.2006 19:14 43
Postitas rando87
kohe kui palgapäev kätte jõuab olen DIA ukse taga :D

Aga kas seal tuleb ennem mingi aeg ka kokku leppida või lähen lihtsalt kohale?

Postitatud: 29.10.2006 13:23 22
Postitas rando87
Eile käisin siis Tallinnas ja maantte peal sõites avastasin ühe asja veel :)

Asi siis selline,et kuna ma juba tean,et ta kuskil enne 4000 pööret "hinge kinni " tõmbab siis lasin 5. käiguga pöörded luskil 3700 peal ja kui lased õrnalt gaasi lahti siis tuleb alles nagu minek mootoril taha :? Uuesti gaasi andes ei tõmba eriti(kogub vaikselt hoogu),aga nii kui jälle gaasi lahti lasen śuureneb minek kohe tunduvalt :|

Tean,et kõigile käib juba pinda see teema,aga mul pole veel palgapäev kätte jõudnud :cry:

1 küsimus siis veel kui palju maksab umbes nukkvõll?
Ja kas DIA-s peab aja ennem kinni panema?

Ettetänades

Postitatud: 29.10.2006 21:10 48
Postitas Svenp
http://www.motorrevision.de/

680 eur pluss saatekulu Saksamaalt

Postitatud: 29.10.2006 21:59 20
Postitas Ceed
Sauel Igoril maksab nukk 2500.-, UM-is üle 3000.- aga kasutatud nuka leiad kindlasti siit foorumist, peale väikest otsimist. Ise tõin endale just täna mootori ainult sellepärast et kaant, nookureid, nukka ja hüdrokaid saada ;)

Postitatud: 30.10.2006 00:08 17
Postitas pang

Postitatud: 30.10.2006 00:13 29
Postitas Ceed
kas sul on 85 või 83kw? igaljul need mis näitasid on B osad... aga ma usun et needki kestavad ;)

Postitatud: 30.10.2006 00:44 31
Postitas Svenp
Ma soovitan soojalt viidatud veebilehel leiduv materjal M40 nukkvõllist lõppude lõpuks läbi töötada. Kui see tehtud, siis saate vast isegi aru, et 3 eelnevat postitust siin teemas on ehe huumor.

Postitatud: 30.10.2006 07:24 32
Postitas rando87
kas sul on 85 või 83kw?
Mul on 83 kw!

See nädalavahetus lasen lahti võtta ja üle vaadata see nukkvõll!
Teen siis pilte ka,aga selline asi,et ei oska siia pilte panna kuidagi :oops:

Kui nongi nukkvõll ära siis tuleb jälle kuskilt otsast kokku hoida,peaaasi,et auto korras oleks :D

Postitatud: 30.10.2006 14:38 17
Postitas rando87
et äkki siis keegi ütleks kuidas siia pilte saab panna? :lol:

Postitatud: 30.10.2006 16:35 40
Postitas Svenp
Laadid faili kuskile veebiserverisse ja postitad [img]%20nende%20kirjete%20vahele%20lingi%20[/img]