Tere!
Juba mõnda aega on kummitanud väike probleem, et päeva esimesel käivitusel ehk siis hommikul kui auto käima panna käib paariks sekundiks kõik ilusti ja siis hakkavad mootori pöörded kõikuma ja auto õrnalt rapub. Veidi kohapeal käib siis kaob ära või korraks Drive peale ja sõidad paar meetrit siis ka korras.
Talvel oli asi palju hullem nagu ei võtnud üldse ühte silindrit järgi vms siis vahetasin ära eelsüüteküünalde relee ja peale seda kadus see probleem ära aga see õrn kõikumine jäi ikka alles hommikuti.
Kas võib asi olla eelsüüteküünaldes? diagnost ei anna ühtegi viga.
E91 N57 180kw
Re: E91 N57 180kw
Mul oli n57ga sama värk. Sisselaskekollektor oli igast tahma ja jama täis. See mõjutab ka seda külmalt kõikumist ja väristamist.
Tee puhtaks, vaata kas pöördklapid ikka liiguvad ilusti.
Tee puhtaks, vaata kas pöördklapid ikka liiguvad ilusti.
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E91 N57 180kw
diagnostika ei ole vigade lugemine.diagnost ei anna ühtegi viga
näiteks pöördklappide ja tahmamise jaoks on olemas vastavad testmoodulid. kas need on tehtud?
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: E91 N57 180kw
Selleks ei pea kollektorit maha võtma, et patriku poolt nimetatud ahelaid kontrollida - piisab seadme kasutamise oskusest, nagu eelpool öeldud.
56052094
Re: E91 N57 180kw
Ehk valgustaks keegi kuidas see tahmamise ja pöördklappode kontrollimine käib?