318, 1999vl mootoris tiksub ->Võhikule nõuanne.
318, 1999vl mootoris tiksub ->Võhikule nõuanne.
Tere
Vajan kiiret nõuannet, kui see allpool oleva napi kirjelduse alusel võimalik peaks olema.
Auto on 318, aastast 1999, läbisõit võib olla 100 000 km kandis juhul kui odomeetrit usaldada. Esimesed pidurikettad on korralikud, tagumised aga siiski kulunud. Erinevus on piisavalt suur et kahtlustada esimeste ketaste vahetust ja seda sellise läbisõidu juures. Kerekoodi kahjuks ei tea ja bmw on üldse mulle täiesti tundmatu aparaat. Sel põhjusel siit abi otsingi.
Probleem : Masin pandi külmalt käima ja mootor töötas täiesti ilusti vaikselt ja ühtlaselt. Pisut soojenenult tekkis mootorisse kerge tiksumine. Pigem selline nagu üks klappidest tiksuks. Tiksumine kostus selgelt sealt sisselasketorustiku rägastikust. Klapikambri kaane alt ja ka plokist tundus kõik ilus ja vaikne olevat. Väljalaskegaasid olid ok, st nähtamatud ja ei haisenud. Tiksumist oli kosta siis kui kapott lahti, ehk siis üsna vaikne, kuid valvsaks tegev hääl. Müüja väidab, et tegu sellele masinale omase tiksumisega, mina nagu ootaks bmw puhul veatut ja vaikset surinat.
Kahjuks sõitmas ei käinud ja mootorit korralikult töösoojaks ei ajanud. Gaasi andes klõbin kaasa ei mänginud ja esines vast ainult tühikäigul.
Küsimus ongi järgnev : kas usaldada või umbusaldada seda masinat?
Vabandan nende ees, kes kukuvad otsingust jms sajatama. Nagu öeldud, neid baieri masinaid piisavalt ei tunne isegi mitte niipalju et siit foorumist täpselt õiget asja otsida. Sooviks asjatundlikku nõu.
Tänud.
PS. Huvitab ka sellise masina hooldusvälp, tavahoolduse keskmine maksumus, nn. suure hoolduse välp/kilometraazh ja maksumus.
Vajan kiiret nõuannet, kui see allpool oleva napi kirjelduse alusel võimalik peaks olema.
Auto on 318, aastast 1999, läbisõit võib olla 100 000 km kandis juhul kui odomeetrit usaldada. Esimesed pidurikettad on korralikud, tagumised aga siiski kulunud. Erinevus on piisavalt suur et kahtlustada esimeste ketaste vahetust ja seda sellise läbisõidu juures. Kerekoodi kahjuks ei tea ja bmw on üldse mulle täiesti tundmatu aparaat. Sel põhjusel siit abi otsingi.
Probleem : Masin pandi külmalt käima ja mootor töötas täiesti ilusti vaikselt ja ühtlaselt. Pisut soojenenult tekkis mootorisse kerge tiksumine. Pigem selline nagu üks klappidest tiksuks. Tiksumine kostus selgelt sealt sisselasketorustiku rägastikust. Klapikambri kaane alt ja ka plokist tundus kõik ilus ja vaikne olevat. Väljalaskegaasid olid ok, st nähtamatud ja ei haisenud. Tiksumist oli kosta siis kui kapott lahti, ehk siis üsna vaikne, kuid valvsaks tegev hääl. Müüja väidab, et tegu sellele masinale omase tiksumisega, mina nagu ootaks bmw puhul veatut ja vaikset surinat.
Kahjuks sõitmas ei käinud ja mootorit korralikult töösoojaks ei ajanud. Gaasi andes klõbin kaasa ei mänginud ja esines vast ainult tühikäigul.
Küsimus ongi järgnev : kas usaldada või umbusaldada seda masinat?
Vabandan nende ees, kes kukuvad otsingust jms sajatama. Nagu öeldud, neid baieri masinaid piisavalt ei tunne isegi mitte niipalju et siit foorumist täpselt õiget asja otsida. Sooviks asjatundlikku nõu.
Tänud.
PS. Huvitab ka sellise masina hooldusvälp, tavahoolduse keskmine maksumus, nn. suure hoolduse välp/kilometraazh ja maksumus.
Re: 318, 1999vl mootoris tiksub ->Võhikule nõuanne.
See käib BMW-del vastavalt hooldusintervalli mõõdikule (aka Service Intevall Anzeige) juba aastast 1975 (vist).Mark65 kirjutas:PS. Huvitab ka sellise masina hooldusvälp, tavahoolduse keskmine maksumus, nn. suure hoolduse välp/kilometraazh ja maksumus.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Vanematel 6 silindrilistel mootoritel on tõesti enamusel teatud "tiks" sees.
Nii uuel aga nagu sina vaatad mingit tiksumist küll ei tohiks olla. Lase ikka asjatundjal kuulata ja ära ennem rahaga küll mine!
Hooldevälp sõltub sinu sõidustiilist, külmkäivitustest jne. nagu Priit eespool mainis. Ja on sedasi, et Inspection I tehakse ca 15-25tkm tagant ja Inspection II iga teise InspI järel. Ehk siis ca 40-50tkm tagant.
Tavahooldus ei tohiks väga palju üle 2K maksta (kui sedagi).
NB! Kui on soovi, võid tulla nt minu auto häält kuulama.
Nii uuel aga nagu sina vaatad mingit tiksumist küll ei tohiks olla. Lase ikka asjatundjal kuulata ja ära ennem rahaga küll mine!
Hooldevälp sõltub sinu sõidustiilist, külmkäivitustest jne. nagu Priit eespool mainis. Ja on sedasi, et Inspection I tehakse ca 15-25tkm tagant ja Inspection II iga teise InspI järel. Ehk siis ca 40-50tkm tagant.
Tavahooldus ei tohiks väga palju üle 2K maksta (kui sedagi).
NB! Kui on soovi, võid tulla nt minu auto häält kuulama.
GS
Seal vist ikka R4 kapoti all, kui õigesti mäletan. Kahjuks Tallinnas kuulata ei saa. Saaremaal kuulaksin küll mõnda 318 -t. Kas sama põlvkonna 316 mootor on piisavalt analoogne, et sellisega võrrelda?
Kas võiks olla, et mõni sisselaskeklapp tiksub ja asi kostub lihtsalt sisselasketorustiku kaudu? Või võib see olla sisselaskes mingi siiber või õhuklapp?
Kas võiks olla, et mõni sisselaskeklapp tiksub ja asi kostub lihtsalt sisselasketorustiku kaudu? Või võib see olla sisselaskes mingi siiber või õhuklapp?
Nii. Tere jälle.
Õnnestus siis kuulata kahte sarnast aparaati. Õigemini üks neist oli identne asi. Ja hääl tõepoolest täpipealt sama. Vaikne tiks sisselaskekollektoris. tekib siis kui masin kohal poolsoojaks saab. Annad gaasi, kaob. Pöörete langedes tühikäigule tekib taas. Kostub sealt sisselaskepoole plastmass (?) torustikust.
praegusel hetkel võib müüja väidet tõe pähe võtta. Kepsu ja vända kilksud-kolksud tunneksin ära, sellega kohe kindlasti tegu ei ole.
Õnnestus siis kuulata kahte sarnast aparaati. Õigemini üks neist oli identne asi. Ja hääl tõepoolest täpipealt sama. Vaikne tiks sisselaskekollektoris. tekib siis kui masin kohal poolsoojaks saab. Annad gaasi, kaob. Pöörete langedes tühikäigule tekib taas. Kostub sealt sisselaskepoole plastmass (?) torustikust.
praegusel hetkel võib müüja väidet tõe pähe võtta. Kepsu ja vända kilksud-kolksud tunneksin ära, sellega kohe kindlasti tegu ei ole.
Mul tiksub kah 318 samamoodi. Gaasiga mängides kaob ära.Mark65 kirjutas:Õnnestus siis kuulata kahte sarnast aparaati. Õigemini üks neist oli identne asi. Ja hääl tõepoolest täpipealt sama. Vaikne tiks sisselaskekollektoris. tekib siis kui masin kohal poolsoojaks saab. Annad gaasi, kaob. Pöörete langedes tühikäigule tekib taas. Kostub sealt sisselaskepoole plastmass (?) torustikust.
