1. leht 1-st

E91 330d käivitub korraks ja jääb seisma

Postitatud: 23.11.2019 20:21 11
Postitas tpr
Tere!
Täiesti ootamatult tekkis viga, kus hommikul käivitades läks auto käima, käis umbes minuti ja siis suri välja (viimati autot seisma jättes 2 päeva tagasi tulin pikalt sõidult ja kõik toimis). Pärast seda olen ka käivitanud ja käib max 10 sekundit ja sureb siis välja. Mootori töötamise ajal on kuulda tugevat vinguvat heli kuskilt auto tagaosast(salongist kuulates vähemalt, väljast pole veel kuulanud). Kütusefilter on vahetatud, kütust on umbes pool paaki.
Kas paagisisene etteandepump võis nii järsku otsad anda ja sellist viga põhjustada?

Re: E91 330d käivitub korraks ja jääb seisma

Postitatud: 24.11.2019 00:25 13
Postitas Volum
Diagnostika tuleb ainult abiks, kõik muu on juba ennustamine.

Re: E91 330d käivitub korraks ja jääb seisma

Postitatud: 24.11.2019 08:59 27
Postitas PeeterA
Aftermarket immo, mis kütuse pealevoolu katkestab?

Re: E91 330d käivitub korraks ja jääb seisma

Postitatud: 24.11.2019 09:59 42
Postitas patrik
Pole märgitud vin-i et täpset vastust anda. Kütuse etteande puudumisel auto ei käivituks üldse.

Piesopihustitega?

Siis ilmselt pihusti(d) parameetrist väljas. Tallinnas saan aidata.

Re: E91 330d käivitub korraks ja jääb seisma

Postitatud: 24.11.2019 10:16 12
Postitas PeeterA
Selliseid "viitsütikuga pomme" mitmel autol kohanud, kus kütusepumba toide katkestatakse mõned sekundid peale käivitumist. Veel hiljuti ühel E60'l oli selline lahendus, millest omanik üldse teadlik polnud. Saatja vedeles käetoe laekas, kuid mingil põhjusel enam ei toiminud nagu peaks. Tavaliselt need süsteemid annavad endast märku piiksumisega(armatuuri seest või kusagilt vaiba alt), mis pole BMW märguande helidele kohased.

Re: E91 330d käivitub korraks ja jääb seisma

Postitatud: 24.11.2019 12:49 51
Postitas tpr
Seoses selle teema lugemisega vaatasin OBC 6. menüüst samuti kütuse koguseid. Näitas 2,7l vasakul ja 23,4l paremal. Selle järgi peaks süsteem justkui toimima ehk kütus õige poole peal.

Nüüd valasin paaki 20l kütust juurde. Menüüst näitab 13,2l vasakul ja 33,9l paremal. Mõned sekundid käiamist ja auto käivitus ideaalselt ilma mingi undamiseta.
Nüüd on küsimus selles, et mis selle ikkagi põhjustas. Undavast paagipumbast võiks järeldada, et pump jäi ikkagi kuivale. Ehk ajas esimeste miinuskraadide ja suvise kütuse kooslus filtri umbe ja see paagi jaotuse süsteem oli häiritud? Või ajan segamini auto vasaku ja parema poole seoses teemas kirjeldatud parempoolse rooliga autoga? Väike hirm on kütusetaset alla poole paagi lasta. :roll: