1. leht 1-st

MURE E36 318is mootoriga

Postitatud: 18.10.2006 18:46 36
Postitas ET
Probleem selles et külmalt käivitades pöörded kõiguvad mõnda aega ja kui mootor on juba soe siis vahel sureb välja peale siduri lahutamist kuna pöörded langevad liiga madalale. Tühikäigul töötades on mootori töö ka natuke ebaühtlane, nagu jätaks vahele. On kellelgi sarnaseid probleeme olnud.

Postitatud: 19.10.2006 01:49 55
Postitas meph
Võimalik, et saab lisaõhku peale, võimalik, et tühikäigumootor must/katki, võimalik, et lambdaandur ei tööta korralikult. Võimalusi on veel päris palju, mõistlik diagnostikasse minna.

Postitatud: 19.10.2006 19:22 41
Postitas ET
Diagnostikat on juba tehtud ja vigasid ei näidanud, kõik süsteemid töötavad. Tühikäigu mootorit sai ka puhastatud spetsiaalse vahendiga.

See et sisselaskesüsteem lisaõhku saab on täiesti võimalik, seda näitas ka gaasianalüsaator, aga kust seda viga otsida võiks(äkki on mingi tüüpviga).

Postitatud: 19.10.2006 20:43 21
Postitas meph
Miskit eetrit sisaldavat ainet mootoril erinevate kohtade peale piserdada (a'la mingi surve all lurr, mida käivitusabina kasutatakse), kui mingi koha peale piserdades pöörded tõusevad, siis järelikult sealt lekib.

Kus sa diagnostikas käisid, et sellist asja kohapeal ei proovitud?

Postitatud: 20.10.2006 07:36 20
Postitas truumu
meph kirjutas:Miskit eetrit sisaldavat ainet mootoril erinevate kohtade peale piserdada (a'la mingi surve all lurr, mida käivitusabina kasutatakse)
Carb Cleaner kõige parem, eetriga võid tulekahju tekitada :D

Postitatud: 20.10.2006 09:49 39
Postitas Meelis
ET kirjutas:Diagnostikat on juba tehtud ja vigasid ei näidanud, kõik süsteemid töötavad. Tühikäigu mootorit sai ka puhastatud spetsiaalse vahendiga.

See et sisselaskesüsteem lisaõhku saab on täiesti võimalik, seda näitas ka gaasianalüsaator, aga kust seda viga otsida võiks(äkki on mingi tüüpviga).
Minul oli õhulugejast mootorisse minev õhutoru lahti ja ei tahtnud eriti käia. Kontrolli üle, ega selles torus sul auku/mõra sees ei ole või see lahti ei ole. See üks kohtadest kust lisaõhk võib tulla.

Postitatud: 20.10.2006 14:36 26
Postitas ET
Diagnostikat tegin TTK autolaboris, õpin ise ka seal koolis autotehnika erialal ja sai ise asi ette võetud õppejõudude juhendusel.

Postitatud: 20.10.2006 18:30 33
Postitas truumu
ET kirjutas:Diagnostikat tegin TTK autolaboris, õpin ise ka seal koolis autotehnika erialal ja sai ise asi ette võetud õppejõudude juhendusel.
Kui õppejõud ei oska lisaõhku leida, mida nad siis üldse oskavad ja pealegi veel õpetavad? :shock:

Postitatud: 23.10.2006 17:42 37
Postitas ermicas
mul sama värk, mitte igal käivitusel a suht tihti.
auto 94a 318is, aga kui pöörded kõikuma hakkavad siis vajutan korraks tuurid sinna ~2000-de kanti ja kui gaasi lahti lasen siis kukub ~700-ni ja jääb ilusti yhtlaselt käima...

Postitatud: 24.10.2006 21:33 19
Postitas ET
Minul pn peaaegu igal hommikul ja pöörete lisamine ei aita, gaasi lahti laskmisel hakkab jälle kõikuma ja nii kuni minut aega siis hakkab korralikult tööle ning kui auto juba soe siis vahel langevad pöörded nii madalale et mootor sureb välja

Vahepeal sai mootorit uuritud, kohta kust mootor lisaõhu võtaks ei leidnud aga sisselaset uurides ilmnes et seal on keegi kunagi trosselklapi asendi andurit kruttinud. Minuteada seda ei tohi reguleerida, nii nagu see on tehases seadistatud, peab see ka olema. Seega võib kala seal olla.