E91 320d poob ja hakib
Postitatud: 11.11.2020 10:51 57
Tere,
Masinaks 2006 320d manuaal.
Mure selline et esimese käiguga käib ilusasti piirajasse
Teise käiguga kuni 3500 pööret siis kaob turbo ära.
3,4,5,6 käik umbes 2500 pööret, vahest rohkem vahest vähem. Kogub ta ka peale turbo kadumist hoogu edasi.
Vahest peale 3000 pööret hakkab sujuvalt jõnksutama - boost tuleb ja läheb.
Kui pikalt sõita mööda autobahni siis nagu läheb paremaks, siis jälle kehvemaks tagasi.
Veakoodideks
p14a7 - dpf system flow resistance too high
P2620 - throttle position sensor.
Mootorituli ei põle, kompuutris kõik serviced ok.
Diagnost näitab et coolant temp on 45kraadi ja puhub ka leiget ventikast.
Dpf täitumus näitab 69 protsenti, 41grammi carbonit.
Maf ja kütusesurve mahuvad parameetritesse.
Mis võiks veaks olla? Kas rikkis termostaadid ajavad ta nõnda segadusse?
Masina saab ka tartus üle vaadata, korda teha. Tasu eest muidugi.
Ette tänades,
Robert
53016373
Masinaks 2006 320d manuaal.
Mure selline et esimese käiguga käib ilusasti piirajasse
Teise käiguga kuni 3500 pööret siis kaob turbo ära.
3,4,5,6 käik umbes 2500 pööret, vahest rohkem vahest vähem. Kogub ta ka peale turbo kadumist hoogu edasi.
Vahest peale 3000 pööret hakkab sujuvalt jõnksutama - boost tuleb ja läheb.
Kui pikalt sõita mööda autobahni siis nagu läheb paremaks, siis jälle kehvemaks tagasi.
Veakoodideks
p14a7 - dpf system flow resistance too high
P2620 - throttle position sensor.
Mootorituli ei põle, kompuutris kõik serviced ok.
Diagnost näitab et coolant temp on 45kraadi ja puhub ka leiget ventikast.
Dpf täitumus näitab 69 protsenti, 41grammi carbonit.
Maf ja kütusesurve mahuvad parameetritesse.
Mis võiks veaks olla? Kas rikkis termostaadid ajavad ta nõnda segadusse?
Masina saab ka tartus üle vaadata, korda teha. Tasu eest muidugi.
Ette tänades,
Robert
53016373