BMW 330XD M57N Facelift 2003/03 150kW 204BHP Mõned küsimused
-
- Huviline
- Postitusi: 2
- Liitunud: 16.03.2020 23:21 12
- Peamine sõiduk: BMW 330XD 427TKV
- Asukoht: Tallinn
BMW 330XD M57N Facelift 2003/03 150kW 204BHP Mõned küsimused
Tere kõigile,
Natukene backstory't:
Lasin mõned päevad tagasi sõbraga põiki kui siin oli tugevamad lumesajud, ning kõik oli hästi kuni auto sirgendas välja ennast ja sõitsin esiotsaga äärekivi peale, sõitsin teepeale tagasi ja kõik oli terve, mitte midagi ei olnud katki ega ei lekkinud ning kui läksin tagasi autosse, et edasi sõita märkasin et õli tuli vilkus, mis kiire google abiga näitas et õli surve madal, lülitasin auto kiiresti välja ja vaatasin auto alla ja mitte midagi ei lekkinud ja õlitase oli täpselt keskel.
Minu küsimused on see, et kas kuidagi äärekivi peale sõitmine võis õlipumba kuidagi katki teha vms?
Endal on olemas INPA ja kaabel ka aga ei leidnud kuskilt kust oleks võimalik vaadata õlirõhku. INPA'l on versioon 5.0.6 vms peaks olema kõige uuem. Kas äkki ISTA+ on parem selle vaatamiseks? Samuti vaatasin Forss'st uus pump maksab circa 400€. Õlipumbal vist pole mingit taastamise Kit vms. Kuna carway'st vaatasin et on võimalik saada kasutatud circa 55€ eest. Kas oleks mõistlik siis juba midagi muud ka vahetada kui juba tegelen õlipumbaga? Üks sõbra tuttav soovitas vaadata ka need väntvõlli laagrid üle (ingl. rod bearing), et mis seisus need on jne. Kuna nagu nii on vaja mootor tõsta ülesse ja võtta alumine subframe kas täiesti ära või lasta piisavalt alla, et pääseks võtta karter maha.
Soovitusi ja nõuandeid ootan väga
Natukene backstory't:
Lasin mõned päevad tagasi sõbraga põiki kui siin oli tugevamad lumesajud, ning kõik oli hästi kuni auto sirgendas välja ennast ja sõitsin esiotsaga äärekivi peale, sõitsin teepeale tagasi ja kõik oli terve, mitte midagi ei olnud katki ega ei lekkinud ning kui läksin tagasi autosse, et edasi sõita märkasin et õli tuli vilkus, mis kiire google abiga näitas et õli surve madal, lülitasin auto kiiresti välja ja vaatasin auto alla ja mitte midagi ei lekkinud ja õlitase oli täpselt keskel.
Minu küsimused on see, et kas kuidagi äärekivi peale sõitmine võis õlipumba kuidagi katki teha vms?
Endal on olemas INPA ja kaabel ka aga ei leidnud kuskilt kust oleks võimalik vaadata õlirõhku. INPA'l on versioon 5.0.6 vms peaks olema kõige uuem. Kas äkki ISTA+ on parem selle vaatamiseks? Samuti vaatasin Forss'st uus pump maksab circa 400€. Õlipumbal vist pole mingit taastamise Kit vms. Kuna carway'st vaatasin et on võimalik saada kasutatud circa 55€ eest. Kas oleks mõistlik siis juba midagi muud ka vahetada kui juba tegelen õlipumbaga? Üks sõbra tuttav soovitas vaadata ka need väntvõlli laagrid üle (ingl. rod bearing), et mis seisus need on jne. Kuna nagu nii on vaja mootor tõsta ülesse ja võtta alumine subframe kas täiesti ära või lasta piisavalt alla, et pääseks võtta karter maha.
Soovitusi ja nõuandeid ootan väga
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Re: BMW 330XD M57N Facelift 2003/03 150kW 204BHP Mõned küsimused
Kui oleks õlipumba katki sõitnud, peaks see korralikku kolinat seal tegema, kui mootor töötab. Pigem sai mingi andur kannatada. INPA peaks selle ilusti ära näitama.
-
- Huviline
- Postitusi: 2
- Liitunud: 16.03.2020 23:21 12
- Peamine sõiduk: BMW 330XD 427TKV
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW 330XD M57N Facelift 2003/03 150kW 204BHP Mõned küsimused
Oskad öelda äkki mis menu alt seda võimalik vaadata on? Kuna auto koode ei viska vähemalt INPA järgi
Ning lisaks eile kui proovisin INPA’ga välja lugeda õli rõhku ja gaasi andes jäi õlituli põlema ja nii kui lasin gaasi lahti hakkas uuesti vilkuma
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Re: BMW 330XD M57N Facelift 2003/03 150kW 204BHP Mõned küsimused
Läbi interneti sellist probleemi vaevalt keegi lahendada oskab. Mõni pädev remondimees vaja leida
- kurikristjan
- Huviline
- Postitusi: 472
- Liitunud: 16.02.2014 19:36 35
- Peamine sõiduk: F11 M550d LCI
- Telefon: 53858447
- Asukoht: mandri keskel
Re: BMW 330XD M57N Facelift 2003/03 150kW 204BHP Mõned küsimused
INPA ei näita õlirõhku. Seda saab mõõta mehaanilise manomeetriga.
Punane õlituli viitab rõhu puudumisele, kollane taseme või tasemeanduri probleemile.
Punane õlituli viitab rõhu puudumisele, kollane taseme või tasemeanduri probleemile.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: BMW 330XD M57N Facelift 2003/03 150kW 204BHP Mõned küsimused
Kui palju sa sinna äärekivisse lasid? Kas ulatas karter ka üle sealt? Sul plastkatted all muidu? Kruvi alt ära ja vaata ega midagi füüsilist viga ei paista? Kui füüsiliselt asi alt ilus, lekkeid pole, siis edasi juba elektroonika juurde.
P.S ja manuaalne õlirõhu mõõtmine pole kunagi liiast.
P.S ja manuaalne õlirõhu mõõtmine pole kunagi liiast.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: BMW 330XD M57N Facelift 2003/03 150kW 204BHP Mõned küsimused
Kas neil E46-l mitte ei låhegi ølitasemeandureid nagu leiba? Kui nad niisama ka lagunevad, siis våike køks vøis vabalt ta rivist vålja lüüa.
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio