BMW 330XD M57N Facelift 2003/03 150kW 204BHP Mõned küsimused
Postitatud: 07.12.2021 13:46 59
Tere kõigile,
Natukene backstory't:
Lasin mõned päevad tagasi sõbraga põiki kui siin oli tugevamad lumesajud, ning kõik oli hästi kuni auto sirgendas välja ennast ja sõitsin esiotsaga äärekivi peale, sõitsin teepeale tagasi ja kõik oli terve, mitte midagi ei olnud katki ega ei lekkinud ning kui läksin tagasi autosse, et edasi sõita märkasin et õli tuli vilkus, mis kiire google abiga näitas et õli surve madal, lülitasin auto kiiresti välja ja vaatasin auto alla ja mitte midagi ei lekkinud ja õlitase oli täpselt keskel.
Minu küsimused on see, et kas kuidagi äärekivi peale sõitmine võis õlipumba kuidagi katki teha vms?
Endal on olemas INPA ja kaabel ka aga ei leidnud kuskilt kust oleks võimalik vaadata õlirõhku. INPA'l on versioon 5.0.6 vms peaks olema kõige uuem. Kas äkki ISTA+ on parem selle vaatamiseks? Samuti vaatasin Forss'st uus pump maksab circa 400€. Õlipumbal vist pole mingit taastamise Kit vms. Kuna carway'st vaatasin et on võimalik saada kasutatud circa 55€ eest. Kas oleks mõistlik siis juba midagi muud ka vahetada kui juba tegelen õlipumbaga? Üks sõbra tuttav soovitas vaadata ka need väntvõlli laagrid üle (ingl. rod bearing), et mis seisus need on jne. Kuna nagu nii on vaja mootor tõsta ülesse ja võtta alumine subframe kas täiesti ära või lasta piisavalt alla, et pääseks võtta karter maha.
Soovitusi ja nõuandeid ootan väga
Natukene backstory't:
Lasin mõned päevad tagasi sõbraga põiki kui siin oli tugevamad lumesajud, ning kõik oli hästi kuni auto sirgendas välja ennast ja sõitsin esiotsaga äärekivi peale, sõitsin teepeale tagasi ja kõik oli terve, mitte midagi ei olnud katki ega ei lekkinud ning kui läksin tagasi autosse, et edasi sõita märkasin et õli tuli vilkus, mis kiire google abiga näitas et õli surve madal, lülitasin auto kiiresti välja ja vaatasin auto alla ja mitte midagi ei lekkinud ja õlitase oli täpselt keskel.
Minu küsimused on see, et kas kuidagi äärekivi peale sõitmine võis õlipumba kuidagi katki teha vms?
Endal on olemas INPA ja kaabel ka aga ei leidnud kuskilt kust oleks võimalik vaadata õlirõhku. INPA'l on versioon 5.0.6 vms peaks olema kõige uuem. Kas äkki ISTA+ on parem selle vaatamiseks? Samuti vaatasin Forss'st uus pump maksab circa 400€. Õlipumbal vist pole mingit taastamise Kit vms. Kuna carway'st vaatasin et on võimalik saada kasutatud circa 55€ eest. Kas oleks mõistlik siis juba midagi muud ka vahetada kui juba tegelen õlipumbaga? Üks sõbra tuttav soovitas vaadata ka need väntvõlli laagrid üle (ingl. rod bearing), et mis seisus need on jne. Kuna nagu nii on vaja mootor tõsta ülesse ja võtta alumine subframe kas täiesti ära või lasta piisavalt alla, et pääseks võtta karter maha.
Soovitusi ja nõuandeid ootan väga