1. leht 1-st

E92 320i n43b20a anomaaliad

Postitatud: 03.02.2022 22:01 16
Postitas Marken
Tere!

Kas kellelgi on varem kokkupuuteid olnud või oskab anda soovitusi:
1. Code 3702 - 3702 Brake vacuum plausability (vaakumitorud kontrollitud ja vaakumvõimendil asuv rõhusensor vahetatud)
2. Aegajalt kõik lambdad ning NOX sensori viga - eeldan, et peaks vahetama NOXi? sest lambda vahetus lambda viga ei kõrvaldanud.
3. Elektrooniline roolivõim lihtsalt kadunud, kas on olemas kohti/teadmamehi, kes selliste probleemidega tegelevad?

Tänud ette!

Re: E92 320i n43b20a anomaaliad

Postitatud: 04.02.2022 07:02 35
Postitas mike1
Mida reaalselt vakuumianduri näidud näitavad? Mis konkreetsed vead lambdaga seotud? Segu paigast või katalüsaatori efektiivsuse vead?

Re: E92 320i n43b20a anomaaliad

Postitatud: 04.02.2022 21:56 45
Postitas Marken
Kui niimoodi küsida, siis jään vastuse võlgu, ei usu, et niimoodi mõõtis.. Ja mis lambdadesse puutub, siis lihtsalt diagnosti koodide järgi. Tundub, et olete asjaga kursis, kas tegelete rem töödega igapäevaselt? Et kui kunagi auto käima saan, siis võin ühendust võtta?

Re: E92 320i n43b20a anomaaliad

Postitatud: 05.02.2022 10:10 07
Postitas mike1
Tegelen igapäevaselt. Teenuste alt leiad teema ja kontaktid.

Re: E92 320i n43b20a anomaaliad

Postitatud: 04.04.2022 22:47 40
Postitas Marken
Hetkel olen vaikselt tegelenud mootori poolel erinevate mõttemängudega ning see pusle hakkab varsti (loodetavasti) kokku saama. Ootan veel viimaseid tellitud osi.
Seega, et saaks järgmiste probleemidega edasi mõelda, siis küsiks suuremalt ringilt selle EPS roolivõimu kohta.
Arvuti ütleb veakoodiks 63ED, millele interneedium annab "EPS: Steering-torque sensor" ning kui googles ringi vaadata tulevad selle koodiga vaid venekeelsed lehed/videod, kus seltsimehed probleemi lahendavad.
Väga ei taha uskuda, et selline probleem/viga on ainult minul ja paaril vene-elektrikul.

Kas keegi teab kedagi, kuhu sellise probleemiga pöörduda?

Marken

Re: E92 320i n43b20a anomaaliad

Postitatud: 07.07.2022 22:30 03
Postitas Marken
Väike update: Vahetasin autol ise klapikambrikaane (kaanesisene membraan oli katki) ning peale seda mootor käis nagu Antsu viiul. Nii sai sõita ilusti Unitedisse ja öelda, et "tehke". Roolivõim vahetati kogu täiega välja ja muidugi kui auto juba seal oli, lasin teha kõik mis vaja oli (õli ja filtrid ja sillad jne). Uue võimuga kadusid kõik "tundmatud" vead k.a Brake vacuum plausibility. Vana võim oli põhimõtteliselt seest maha põlenud, sest pistikul oli suurem mõra, kust aega mööda vesi sisse läinud ja seal oma töö ära teinud.

Lihtsalt, kui kellelgi kunagi sarnane probleem, siis teadku, et ilmselt odavat lahendust ei ole :D

Parimat
Marken