e91 m47 90kw ei liigu nagu peab

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
hendr1xk
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 29.11.2020 17:17 55
Peamine sõiduk: BMW e91 318d

e91 m47 90kw ei liigu nagu peab

Postitus Postitas hendr1xk »

Ostsin auto umbes DPF-iga, nagu iga teine eestlane lasin dpfi välja kirjutada koos egr-iga ning dpf vahelt välja lüüa ja egr-ile vaheplaat ette. Enne seda ei olnud autol absoluutselt jõudu, peale eelmainitud toimingute tegemist liigub paremini kuid enne 2500 pööret on väga uimane ning siis läheb edasi nagu peaks? Enne 2500 pööret puudub vääne. Lasin täna inimesel kes dpfi ja egri välja kirjutas oma aparaadiga auto üle vaadata, boost jõuab 2.2bari peale nagu aju soovib kuid liiga hilja. Tema arvates on kas katt ka umbes, turbol lõtk või turbo geomeetria ei tööta nii nagu peaks. Musta tagant ei viska. On mingi võimalus või inimene kelle juurde auto tuua ning täpsem diagnoosi panna? Mainin ära, et passis on 115kw ehk kuskil välismaal saanud juba mingisuguse chipi. Ajus kood 4530, asukoht Kohtla-Järve.
hendr1xk
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 29.11.2020 17:17 55
Peamine sõiduk: BMW e91 318d

Re: e91 m47 90kw ei liigu nagu peab

Postitus Postitas hendr1xk »

Küsisin temalt kas vaakumvoolikud ei või sellist asja põhjustada, ütles, et seda turbot juhitakse elektriliselt, ainult egr-i vaakumiga. Juhtklapi all pead mida silmas? Vabandan väheste teadmiste eest.
LEDBeam
Huviline
Postitusi: 1250
Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
Peamine sõiduk: F10 530 XDrive
Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine

Re: e91 m47 90kw ei liigu nagu peab

Postitus Postitas LEDBeam »

Kustutasin kiirelt oma vale uitmõtte ära. Kahju, et täpseid auto andmeid polnud ja tuli midagi oletada.
Kati suhtes pole vaja oletada, kas on umbes või mitte, kui andurid pärast tublit tjuunimist veel töös, siis on vasturõhk arvutiga näha. Eks Teil on nüüd valik, kas teha auto kontrolliks stock-iks või tuua "uus" turbo. Üldiselt mulle on vastukarva sellised töövõtted, et probleemi ei tehta selgeks ja siis asutakse arutult autot lõhkuma. Ka see tuuner, kui olnuks tasemel, saanuks kohe vaadata, kas on ülemäärane vasturõhk või mitte (väidetav katt umbes) ja mitte oletada ning lapsaad Teile kõrvadele riputada. Enne lõhkumist. Turbo lõtku on sellel suht lihtne uurida, tuleb vaid turbosse tulev toru eemaldada. Ka nn geomeetria liikumist saab arvutis vastava testimooduliga kontrollida. Ummistuv DPF üldiselt on millegi tagajärg, mitte põhjus. Enamlevinud vigu selleks on vigased eelsüüteküünlad, nende juhtplokk, vigased termostaadid, vahel ka mõni pekkis pihusti.
hendr1xk
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 29.11.2020 17:17 55
Peamine sõiduk: BMW e91 318d

Re: e91 m47 90kw ei liigu nagu peab

Postitus Postitas hendr1xk »

Autoks on e91 m47 90kw - 115kw manuaal, vin WBAVU11010K003456. Kui küsisin kas kati vasturõhku enne ja peale ei saa vaadata, vastas sellepeale, et ei saa. Inimene kes dpf-i ja egr-i välja kirjutas väitis, et "chip" on korralikult tehtud. Tean, et kuna foorumi teel on mõttetu mingit diagnoosi panna ja hakata oletama ning asju ükshaaval vahetama siis otsin konkreetset pädevat inimest kes teab mida teeb.
LEDBeam
Huviline
Postitusi: 1250
Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
Peamine sõiduk: F10 530 XDrive
Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine

Re: e91 m47 90kw ei liigu nagu peab

Postitus Postitas LEDBeam »

Kui on/ oli DPF-iga masin, siis on väljalaskel rõhuandurid peal ja väide, et rõhku ei näe, on loll jutt. Ma ei suuda kuidagi kokku panna selle tegija kvalifikatsiooni headust (on hea tsipp) sellesse konteksti, kui tulevad ebapädevad ja oletuslikud väited (turbo seisundit ei suuda hinnata).

Antud VIN-iga masinal on lisa 200 (DPF) olemas ja seega on tal ka rõhuandur pos 5 https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=18_0785
hendr1xk
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 29.11.2020 17:17 55
Peamine sõiduk: BMW e91 318d

Re: e91 m47 90kw ei liigu nagu peab

Postitus Postitas hendr1xk »

Olen Sinu väidetega täiesti nõus, alustades sellest, et enne asjade väljakirjutamist ja eemaldamist võiks auto korda teha kuid see oli minu otsus. Dpfi ummistus on mingi probleemi tagajärg, sellega olen kursis. Samuti kahtlen "diagnostiku" pädevuses kuna igaüks võib osta endale vastava seadme ning sealt siis mingi huvitava graafiku jooksma panna, et näe turbo puhub sul 2.2 bari. Kui vaja aga hakata reaalselt probleemi määrama siis järsku tulevad sealt ainult oletused ja väited, et vaheta see ja eemalda too. Endiselt otsin inimest kellel käed kasvavad õigest kohast ning oskab täpse probleemipõhjustaja määrata.
Kasutaja avatar
Silver88
Huviline
Postitusi: 1694
Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
Telefon: 56642342
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: e91 m47 90kw ei liigu nagu peab

Postitus Postitas Silver88 »

Kui on INPA ja test0 programmi kasutusvõimalus olemas, ja oskus logi teha siis saan logi põhjal midagi öelda.
hendr1xk
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 29.11.2020 17:17 55
Peamine sõiduk: BMW e91 318d

Re: e91 m47 90kw ei liigu nagu peab

Postitus Postitas hendr1xk »

Puuduvad igasugused agregaadid ja teadmised auto aju lugemiseks, samuti tööriistadega ei ole sinapeal, eelistan sellised asjad ekspertidele jätta kui hakata ise kuskilt midagi sosima.
hendr1xk
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 29.11.2020 17:17 55
Peamine sõiduk: BMW e91 318d

Re: e91 m47 90kw ei liigu nagu peab

Postitus Postitas hendr1xk »

Võtsin reisi ette ja käisin kasutaja patriku juures autot näitamas. Kui tema jutust õigesti aru sain siis turbo tiivikud korras, lõtkud puuduvad, elektrooniline "käsi" mis geomeetriat liigutab toimib ka ilusti kuid turbo ise sellele ei reageeri. Tema diagnoos on see, et elektroonilise "käe" ja turbo geomeetriat ühendav lüli on kuskilt katki ning "käsi" käib tühja. Küsimuse peale miks umbes 2500 pöörde pealt jõud taha tuleb on vastus see, et turbo geomeetria on lihtsalt sellisesse asendisse jäänud. Variandid on 1) turbo lasta taastada või 2) "uus" kasutatud turbo. Soovitan patrikut, tuleb odavam ja kiirem välja kui hakata mingit isetegevust tegema.
Offtopicut: kui auto ostsin siis enne seda lasin ühel firmal auto üle vaadata kus inimene kaameraga teeb sulle ülevaate, käib proovisõidul, logistab sillad üle üv punktis ning loeb veakoode. Üks veakoodidest oli õlitaseme andur ning kuna ühest teemast jäi silma kasutaja PeeterA kommentaar, kus mainis erinevaid veakoode mis ei lase enam dpf-il tööd teha ning seal loetelus oli ka õlitaseme andur. See õlitaseme anduri veakood oli muidugi historyks märgitud seal kuid äkki sellepärast jooksiski dpf umbe.
Kasutaja avatar
Silver88
Huviline
Postitusi: 1694
Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
Telefon: 56642342
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: e91 m47 90kw ei liigu nagu peab

Postitus Postitas Silver88 »

Ista v siis test0 või möne teise programmiga on näha kas regeneration bit on 0 v 1 ehk siis blocked. Pole motet kütusesoojendi vea oärast seda vahetama hakata igal autol. Kuid 2.0d on pigem näidanud et sellisel puhul on regen bit 1.
Vasta