Ülevaatuspunktis arvati, et lambda andurid ära ja, et tagant haiseb ka.
Lisan pildi ka üv lehest ja eelmise aasta heitgaasi testi lehest. Kas lambda andurites tõesti asi või põhjustab seda miski muu?


Proovin esimesel võimalusel järgi, hetkel auto maal. Soetasin uued boschi lambdad ka ja kui käes siis eks vahetab ära ja jälgin seda volti kui pistik eemaldada. Õnneks on teine õhulugeja ka ja saab siis vajduse üv punktis vahetada.Z0ne kirjutas: ↑17.06.2022 18:17 08 Sedasi tuuritamine ei anna kahjuks mingit infot edasi, ja teeb numbrite jälgimise keerulisemaks.
Inpa live datast vaadates tühikäigul mõlema banki lambdad 0.01V näitavad rikast segu, samuti üv paberil mõõdetud 0.936 lambda kinnitab seda.
Töösooja mootoriga tühikäigul, õhulugejalt pistikut tagant võttes lambda Voldid kõikuma hakkavad oma skaalal(mis on normaalne), siis julgeks klaaskuulilt pakkuda õhulugejat.
Originaalis z3 coupe pealt mootor, väljalaske kollektor koos katalüsaatoritega ja siis 320mm pikkune aga mul on tavalised m52 kolled ja siis vist ei ulatu need ja sai tellitud roadsteri kere järgi kus ka tavakollede variant ja pikk kaabel koodiga 11781437586 ja ei olnud valikus densot. Hetkel autol kolledega kaasa tulnud lambdad koodiga 1748762 mis tõesti siemensi omad ja peal ka ntk. Aga pistik pole sobinud mootori juhtmestikuga ja elektri tegija vahetas pistikud ära lambdadel.patrik kirjutas: ↑18.06.2022 14:55 22 Bosch ei käi ju sinna?
Ainuke mis seal toimib on denso kes pakendab jaapanis toodetud ntk andurit millel kuumakindel kleps peal tootjal ja mis ühendatud siis vastavalt õige pistiku külge ca 25 cm andurist. Kõik siemensil käivad vanemad pillid kasutavad sama andurit
Rüü all tõesti ühendus aga kahjuks spets tööriista pole millega pinid kätte saab, seega tuleb vanalt pistik uuele ümber tõsta. Tootja ühendus kohast lahti ühendada ja pistik panna jääb vist see kaabel lühikeseks ja peab ühe ühenduse veel tegema kuna vanal lambdal samuti see pistik pandud ja pole pikalt kaablit jäetud. Kas lambdapatrik kirjutas: ↑21.06.2022 22:25 59 Seal kus sa kahe väikese näpuga juhtmest kinni hoiad peaks olema ühendus, tõmba rüü maha ja vaata
Mis nende pistikutega ei sobi?
Aa ok märkasin juba. Erinevat värvi tihendid tähendavad erinevaid pistikuid. Kas lapid kahest kokku või kougid klemmid välja spets abinõudega
Topeltvanostel tavalised zirconia andurid, m52 üksvanos on (minu teada) ainuke erand oma titania anduritega mida saab tõesti ainult Denso omi.patrik kirjutas: ↑18.06.2022 14:55 22 Bosch ei käi ju sinna?
Ainuke mis seal toimib on denso kes pakendab jaapanis toodetud ntk andurit millel kuumakindel kleps peal tootjal ja mis ühendatud siis vastavalt õige pistiku külge ca 25 cm andurist. Kõik siemensil käivad vanemad pillid kasutavad sama andurit
1748762 käib ühe vanosega mootoritele, kust pealt su kolded ka pärit, mitte kahe vanosega mootoritele.
Need on õiged andurid
Siin on ilmselt autoril segi läinud m52b28 ja m52tub28 ja mina ka automaatselt arvasin et eks e36 peale ikka ilma tu-ta variant swapitud, mis osutuski õigeks. Samas lambda pistik tundub olevat boschi küljest võetud (hall juhe paistab)Z0ne kirjutas: ↑06.07.2022 09:42 44Topeltvanostel tavalised zirconia andurid, m52 üksvanos on (minu teada) ainuke erand oma titania anduritega mida saab tõesti ainult Denso omi.patrik kirjutas: ↑18.06.2022 14:55 22 Bosch ei käi ju sinna?
Ainuke mis seal toimib on denso kes pakendab jaapanis toodetud ntk andurit millel kuumakindel kleps peal tootjal ja mis ühendatud siis vastavalt õige pistiku külge ca 25 cm andurist. Kõik siemensil käivad vanemad pillid kasutavad sama andurit
1748762 käib ühe vanosega mootoritele, kust pealt su kolded ka pärit, mitte kahe vanosega mootoritele.
Valet tüüpi anduriga on arusaadav miks lambda näit 0 on. Zirconia andur toodab voolu vastavalt mõõdetud kütusesegule, mida siis mootoriaju mõõdab ja jälgib. Titania andur aga ise voolu ei tooda, vaid muudab oma takistust, ning vool tuleb peale ajust endast.Need on õiged andurid
Nagu pealkirjas kirjas ehk m52 kahe vanosega.
Nii on, ainult 95a on kollase tihendiga, suure süütepooli pistikuga, ning alu õlifiltri korpuse ja enamasti ka alu klapikaanega. Mootoriajudki neil täiesti teise ehitusega. Aga see läheb juba teemast välja.
Ilma lambdadeta tõuseb kütusekulu ja mootor ei pruugi päris nii siidiselt käia kui koos toimivate lambdadega, aga tagumikuga seda vahet tõenäoliselt ei märka.