Probleem 318i E46 mootoriga.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
RagnarSk
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 10.07.2023 14:30 43
Peamine sõiduk: BMW 318i

Probleem 318i E46 mootoriga.

Postitus Postitas RagnarSk »

Jutt siis BMW E46 318i 2.0 R4 2002 masinast. Mootori mudeliga N42B20A.

Auto käivitub ilusti ja sõitmisel Samuti probleeme ei tähelda.

Tühikäigul auto väriseb, natuke kõiguvad pöörded ja teeks nagu diislile kohast heli. Käivitamisel ja kiirendamisel viskab sinist suitsu.
Tundub nagu lekiks õli nukkvõllianduri juurest otse kolde peale.
Arvutiga vaadates näitab veakoode:
2850 - Vanos, control sensor
2852 - Vanos, reference sensor
2858 - Vanos, calibration end positions

Nii palju kui ise uurinud olen siis "eccentric shaft sensor" (ei oska õiget eesti keelset nimetust anda) on õli sisse ära uppunud ja seetõttu ta värisebki.

Ei oska ise öelda kas see tõttu võib ka õli collectorisse sattuda või on õli söömise taga muu probleem.

Ehk oskab mõni targem rohkem öelda selle kohta või mida mõistlik teha oleks?
LEDBeam
Huviline
Postitusi: 1294
Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
Peamine sõiduk: F10 530 XDrive
Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine

Re: Probleem 318i E46 mootoriga.

Postitus Postitas LEDBeam »

Vaata uue ekstsentrikvõlli hinda koos heeblitega ja mõtle, kas üldse edasi jutustad.
Suitsemine on suure tõenäosusega sääretihenditest.
Vanosed võivad olla kinni, valesti seatud, kett kulunud, juhtklapid nöögivad või on õlirõhuga mure (tavaliselt lagunenud keti juhiku tükid õlivõtja ees).
Resümee. Surnult sündinud projekt. 1 halvimaid BMW mootoreid läbi aegade.
Vasta