Oskab keegi öelda, mis põhjustel võiks mul õlikorgist õli välja lekkida?
Seda ei tule palju, kuid piisavalt, et pika aja peale tekitada pihustite juurde "järvekese".
Ca 1,5 aastat tagasi vahetati mootori püstak ära- Tühi püstak, muud asjad kanti vanalt mootorilt ümber. AGA, ka vana mootoriga esines see jama.
Karterituulutust olen 3x juba vahetanud, samuti olen proovinud ka 3 erineva tootja õlikorki. Mootor muus osas töötab laitmatult.
Loogiliselt võttes, kui vana mootoriga esines sama probleem, ja vaid püstak on teine, siis miski, mis vana mootori pealt uuele ümber tõsteti, peaks olema see kurja juur. Kuid mis?
E91 2.0 120kW M47
Tänan igasuguse info eest.
Õlikorgist lekib õli
Re: Õlikorgist lekib õli
Rõhk karteris? Vigane klapikambrikaan? lekkiv kkk tihend?
Re: Õlikorgist lekib õli
mis seal tuulutuses vahetati? tühikäik ei kõigu?
Re: Õlikorgist lekib õli
Eks mul oli vana mootoriga ka samad mõtted. Vana läks seetõttu vahetusse, sest üks kolb hakkas lõhkuma
Eks Murphy seadus võib ikka kehtida, aga "vaevalt teine mootor täpselt sama jamaga sai olla". Seega tähendab, et miskit, mis vanalt mootorilt uuele ümber kanti, saab olla kurja juur, aga mis?
Tuulutuses vahetati karterituulutuse karp ära. Pöörded ei kõigu.
Mootori vahetuse ajal lasin kõik, mis võimalik vahetada, ära vahetada, sh kõik tihendid.

Tuulutuses vahetati karterituulutuse karp ära. Pöörded ei kõigu.
Mootori vahetuse ajal lasin kõik, mis võimalik vahetada, ära vahetada, sh kõik tihendid.
Re: Õlikorgist lekib õli
karp on vana versioon või uuem ilma filtrita? mis tollel kolvil viga oli?
Re: Õlikorgist lekib õli
Uuem, see n-ö pestav versioon.
Ei tea mis kolvil viga oli. Veaotsingut ei tehtud. Oletati, et üks keps kõver ja lõi õli silindrisse.
Võtsin sportlikust huvist mootori ribadeks ja tõesti üks silinder oli täiesti põlenud.
Ei tea mis kolvil viga oli. Veaotsingut ei tehtud. Oletati, et üks keps kõver ja lõi õli silindrisse.
Võtsin sportlikust huvist mootori ribadeks ja tõesti üks silinder oli täiesti põlenud.