1. leht 1-st

E46 m47 100kw -> m47Tu 110kw

Postitatud: 16.04.2024 00:21 23
Postitas Ask0
Tere!
Seoses ülejäänud interneti, info, vaesusega, küsin siit.

Soov vahetada mehaaniline 100kw commonrail 110kw mootori vastu. Sooviks teada mida on vaja selleks veel teha peale: põhjaaluse pumba, immo, süüteluku ja aju vahetuse.
Kas gaasipedaal on commonrailil sama võib peab selle ka ümber tegema nagu m57 swapi puhul?
Kas see on üldse võimalik kui tegemist on automaat kastiga autoga?
2001a e46 320d automaat.
Tänud vastamast.

Re: E46 m47 100kw -> m47Tu 110kw

Postitatud: 16.04.2024 15:12 20
Postitas LEDBeam
Probleeme on tunduvalt rohkem. Kas lihtsam poleks autot vahetada?

Re: E46 m47 100kw -> m47Tu 110kw

Postitatud: 16.04.2024 17:17 50
Postitas kurikristjan
Süütelukku vahetada pole tarvis, kuid mul tekkis sama küsimus, mis eelmisel postitajal.
Piisavalt raske kukruga on muidugi täiesti lahendatav ülesanne, kuid isikliku aja hindamise mõttes ei hakka uurimustööd kellegi teise eest tegema. Tõenäoliselt lihtsaim on asendada mootor koos käigukastiga, soovitatavalt toimiv tervik doonorautolt.

Re: E46 m47 100kw -> m47Tu 110kw

Postitatud: 25.04.2024 08:39 25
Postitas MortenS
Ask0 kirjutas: 16.04.2024 00:21 23 Tere!
Seoses ülejäänud interneti, info, vaesusega, küsin siit.

Soov vahetada mehaaniline 100kw commonrail 110kw mootori vastu. Sooviks teada mida on vaja selleks veel teha peale: põhjaaluse pumba, immo, süüteluku ja aju vahetuse.
Kas gaasipedaal on commonrailil sama võib peab selle ka ümber tegema nagu m57 swapi puhul?
Kas see on üldse võimalik kui tegemist on automaat kastiga autoga?
2001a e46 320d automaat.
Tänud vastamast.
100kw asemele 110kw panemine on loomulikult võimalik aga ebavajalikult keeruline ja väheste plussidega - kui foorumist juba abi küsima pead siis mõistlikum on see variant ära unustada

Kõvasti lihtsam on panna 135kw 3.0d mootor, see on peaaegu plug n play, lisaks on kõvasti parem ning ka võimsam mootor