Suur mure CO tasemega

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Rasmus006
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 04.05.2022 20:59 25
Telefon: 58874669

Suur mure CO tasemega

Postitus Postitas Rasmus006 »

Tere,

Olen pikalt üritanud ühel 93' 320i-l CO taset korda saada, lubatud näit CO-l 0.30 minul tuli see näit hoopis 12, HC lubatud näit 100, minul aga 500.
Enese arust olen vahetanud kõik mis saaks selliseid näite tekitada, aga pole kasu olnud. Siiamaani on vahetatud kütuse pump, kütuse rõhu regulaator, kütuse pihustid, kõik temperatuuri andurid, vanos korda tehtud, õhulugeja, katalüsaator, lambda andur. ja mõni asi veel mis kohe pähe ei tule. Mitte miski pole näitu parandanud. Olen proovinud ka teise ajuga. Juhtmed vaatasin üle, kõik korras.
On ehk kellelgi mingit head nõu kuidas selle näitaja korda saaks?
Mr.Black
Huviline
Postitusi: 381
Liitunud: 08.12.2007 14:02 39
Asukoht: Harjumaa

Re: Suur mure CO tasemega

Postitus Postitas Mr.Black »

Suitsu/lekketesti pole teinud?
Kogenud fordimees võtab poodi vana jupi kaasa!
Mess with the best and u die like the rest...:)
Rasmus006
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 04.05.2022 20:59 25
Telefon: 58874669

Re: Suur mure CO tasemega

Postitus Postitas Rasmus006 »

Break cleanerit peale lastes pöörded ei muutunud. Suitsu testi pole teinud.
Kasutaja avatar
tymm
Huviline
Postitusi: 310
Liitunud: 31.05.2012 20:03 53

Re: Suur mure CO tasemega

Postitus Postitas tymm »

kuskandis on?
Rasmus006
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 04.05.2022 20:59 25
Telefon: 58874669

Re: Suur mure CO tasemega

Postitus Postitas Rasmus006 »

Tartus
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4508
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: Suur mure CO tasemega

Postitus Postitas PeeterA »

Nukkvõllide ajastust on kontrollitud?
tel. 51 949 859
Rasmus006
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 04.05.2022 20:59 25
Telefon: 58874669

Re: Suur mure CO tasemega

Postitus Postitas Rasmus006 »

Ei ole, on kellelgi nuka fikseerimise tööriistu laenata?
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1954
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: Suur mure CO tasemega

Postitus Postitas teet82 »

Kuidas Vanost remontisid, kui rakiseid pole?
Rasmus006
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 04.05.2022 20:59 25
Telefon: 58874669

Re: Suur mure CO tasemega

Postitus Postitas Rasmus006 »

Panime märgised peale ja pärast märgiste järgi paika
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6129
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Re: Suur mure CO tasemega

Postitus Postitas jargo »

Mis sul Lambda näit on? Kõigepealt vaja segu paika saada! Kati vahetus oleks võinud hiljem olla. Arvan,et selliste näitude põhjal on lambda kuskil 0,7-0,75. kui nii,siis tapad varsti oma uue kati ka ära. Kas käisid ülevaatusel. Kui jah,siis on sul ehk heitgaasi test olemas. pane Pilt siia ka.
See m50-m52 on suhteliselt lihtne mootor. Kui sisu korras(rõngad,kolvid,klapid),siis ei tohiks selle vea likvideerimine eriti keeruline olla. Nukkade ajastus paar kraadi siia sinna ei muuda seda asja nii palju. Vähemalt mina olen neid aegade jooksul üksjagu keeranud,kuid segu on jäänud ikka normide piiresse.
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,33@191km/h
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6129
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Re: Suur mure CO tasemega

Postitus Postitas jargo »

Ja kas veakoode oled ka lugenud? Live datat vaja ka uurida.Saad vaadata,kas näidud tunduvad realistlikud. INPA-st piisaks! Sealt näed juba enamus asju ära.Silindrite tööd,temp andurite reaalsed näidud,vanose asendi,lambda anduri töötamise jne.
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,33@191km/h
Rasmus006
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 04.05.2022 20:59 25
Telefon: 58874669

Re: Suur mure CO tasemega

Postitus Postitas Rasmus006 »

Pilt

Veakoode ei ole ette tulnud, live datat pole uurinud lähemalt
Rasmus006
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 04.05.2022 20:59 25
Telefon: 58874669

Re: Suur mure CO tasemega

Postitus Postitas Rasmus006 »

Täna uurisin veidikene, Lambda andur ei kõikunud, püsis tükk aega all, siis püsis tükk aega üleval, gaasiga mängides kõikus ilusti… vist. TPS ütles “full throttle” kui mootor niisama tiksus ja kui gaas põhja korra panna ütles “idling”.
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6129
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Re: Suur mure CO tasemega

Postitus Postitas jargo »

No sul segu korralikult rikas. Sellepärast ei saagi ülejäänud näitusi alla. See Idle teema veidi kahtlane. kas äkki pote liiga saanud,või juhtmetes midagi lahti,kulunud,halb ühendus. Võid proovide teist potet. Ilmselt ei ole sul süsteem ka closed loopis. Kui saad inpat kasutada,siis vaata,kas poteka väätused tõusevad vastavalt gaasipedaali liigutusele.
Kunagi ammu oli mul umbes sama keiss ühe sama 320-ga. Siemensi tehnika nagu vist ka sinul. Samamoodi oli segu ülirikas. Probleem tekkis järsku. Sellel oli midagi ajus maha põlenud ja kõik pihustid pihustasid üheaegselt ja ujutas normaalselt üle. punase auto tagastange oli tagant tahmast must. :) . Sellel otsisme ka alguses mingit loogilist viga,kuid lõpuks tuli välja,et aju probleem. Uue ajuga oli kõik taas timm. Sul aga aju ka juba vahetatud.Ehk see jutt sind ei aita.
Mina alustaksin ikkagi loogiliste vigade otsimisega. Kui saad autodatat kasutada,siis seal on erinevate andurite normaalväärtused olemas. Aju pistikust möödad. Poteka pinge saad samamoodi aju pistikust ära mööta.
Lambda andur on ikka kvaliteetne?
Õhufilter on ikka õhku läbi laskev? Hiired äkki kuskile pesa teinud. :)

niimoodi distantsilt on muidugi keeruline õpetada,kui asju mida vaadata on veel.
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,33@191km/h
MairoG
Huviline
Postitusi: 839
Liitunud: 29.01.2005 22:50 03
Asukoht: Tln ja Läänemaa

Re: Suur mure CO tasemega

Postitus Postitas MairoG »

Tühikäigul pööre ka kuidagi liiga kõrge sooja mootoriga... Loen, et 1090 Rpm-i... Näha see heitgaaside testi paberilt.
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6129
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Re: Suur mure CO tasemega

Postitus Postitas jargo »

Jah! Seda kohe ei märganudki! Kuna IDLE-sse ei lähe,siis viga polegi vüibolla potekas,vaid võimalik,et segusiibril midagi viga. Ei lase potekal nulli minna ja Idle osasse maanduda. Gaasitross liiga pingul? See samas aga ei tohiks mõjutada kõrgendatud pöörete näitu. Igal juhul tuleb alguses saada pöörded normi ja et mootor hakkaks tööle closed loopis ja liiguks ka Idle alasse.

Kõrgendatud pööre võib muidugi tähendada ka lisaöhku,mis tuleb peale õhulugejat! Katkine karteri tuul vms.
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,33@191km/h
LEDBeam
Huviline
Postitusi: 1658
Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine

Re: Suur mure CO tasemega

Postitus Postitas LEDBeam »

Ehk lühidalt, asja tuleb uurida, mitte lambist juppe vahetada.
BMW without faults is not BMW
patrik
Huviline
Postitusi: 4701
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Re: Suur mure CO tasemega

Postitus Postitas patrik »

Jutu järgi ju tps loeb valepidi
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6129
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Re: Suur mure CO tasemega

Postitus Postitas jargo »

Kui keegi juhtmestiku kallal pole käinud,siis ta vast täitsa valetpidi ei tohiks lugeda.
Aga teemaalgataja saab kontrollida.
Autodata pilt: vaata kas pinge muutub gaasi andes alt üles.
Alguses võid mõõta ka otse potelt!

Autodata ei ole küll parim el skeemide jagaja,aga see osa peaks neil ok olema.

Pilt


Pilt
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,33@191km/h
Rasmus006
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 04.05.2022 20:59 25
Telefon: 58874669

Re: Suur mure CO tasemega

Postitus Postitas Rasmus006 »

Ei kasuta INPAt, endal oli garaaži all launch. Aju pistikutest asjad ära mõõdetud kõik peab paika, veel pole jõudnud tps-i ajust mõõta. Täna garaaži alla ei jõua proovin homme. TPS-i jõudsin ainult pistikust mõõta ja oli õige, endal kah autodatast samad numbrid. Kevvai-st soovitati 2. Ja 3. Klemm omavahel ringi tõsta. Lambda andur peaks päris hää olema, hetkel jään tootja nime võlgu, vaatan seda kah homme. Õhufilter uus. Ma ei oska öelda miks tühikäigul pöörete arv säärane lehel, tegelikult käib ta ilusti kenasti ~700 rpm.
Kasutaja avatar
kurikristjan
Huviline
Postitusi: 472
Liitunud: 16.02.2014 19:36 35
Peamine sõiduk: F11 M550d LCI
Telefon: 53858447
Asukoht: mandri keskel

Re: Suur mure CO tasemega

Postitus Postitas kurikristjan »

Lambdal nimi hea või mitte - kas õiget tüüpi ka sai? Kui tegu pistikuta universaaljupiga, siis tihti satub titania lambdaga vanal Siemensil jooksvale BMW-le vale tsirkooniumelemendiga toode, mis ei peagi tööle hakkama - tööpõhimõte täiesti erinev.

Vaata igaks juhuks, kas pihustid on õiged, äkki mingi lollakas on proovinud suure mootori juppe külge keerates jõudu juurde saada ja DME ei suuda viga ära kompenseerida.
Segu läheb rikkaks ka siis, kui sissemineva õhu temperatuuriandur on rikkis või vale. M50B20 ja M50B25 on need näiteks erinevad. Vaata, kas IAT tundub loogiline või mitte (külma mootoriga võiks olla ligilähedane välistemperatuuriga).
Samuti võiks õhumassimõõtja näit tühikäigul mingit vihjet anda selle osa töökorra kohta.
Rasmus006
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 04.05.2022 20:59 25
Telefon: 58874669

Re: Suur mure CO tasemega

Postitus Postitas Rasmus006 »

Pilt


Hetkel selline küljes.
Kasutaja avatar
Max.
Huviline
Postitusi: 231
Liitunud: 12.02.2015 08:38 53

Re: Suur mure CO tasemega

Postitus Postitas Max. »

Minul näitab fans Siemensi kirja selle toote all toodud OE koodi järgi.
Ma võibolla ei oska lihtsalt fansi piisavalt hästi kasutada või usaldada, aga tasub uurida seda teemat. Kurjal hea point.
1-5-3-6-2-4
karmo
Huviline
Postitusi: 1425
Liitunud: 19.12.2008 16:59 40
Peamine sõiduk: BMW 328i e46,BMW 320iT 46

Re: Suur mure CO tasemega

Postitus Postitas karmo »

Siemens 11781738282 on originaal,ipartsis 346 eurot ja mõned sendid
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1954
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: Suur mure CO tasemega

Postitus Postitas teet82 »

Ma mõtlesin ka nendele erinevat tüüpi lambdadele, aga see vist oli siis kui olid eraldi lambdad B1 ja B2, teema autor räägib nagu ühest. Igal juhul kui on punane ja kollane juhe, siis on see titaanlambda ja seda ei saa tavalise universaalsega asendada. Ja tähtis on õiget tüüpi andur, mitte otseselt tootja. Ka Bosch võib toota Siemensi süsteemile sobivat titaanandurit jne..
Peaks vast ka veakood olema kui vale andur küljes või õige anduriga segu paigast, huvitav miks ei ole..
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8450
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Re: Suur mure CO tasemega

Postitus Postitas priitv8 »

Siemensi-tüüpi lambda on muutuv takisti. ECU peab pinge peale andma talle.
Boschi-tüüpi lambda on muutuv pingeallilas. ECU lihtsalt mõõdab tulemust.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6129
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Re: Suur mure CO tasemega

Postitus Postitas jargo »

Kui keegi mootorit vahetanud ei ole,siis sellel jah siemensi tehnika peal. Ehk koodide järgi andur nagu õige. Kuna ka pistik küljes,siis valet ühendamist ei tahaks ka kahtlustada. Ise ie ole neid odavaid andureid kasutanud,seega nende töökindluses ja täpsuses kaasa rääkida ei oska.

Kas tõesti ühtegi veakoodi ei suuda ecu salvestada. Sõida natuke ringi,kui kohe ei tule. Nii rikka seguga sõites oleks loogiline ka mingi hälve mootori juhtsüsteemis.

Kas mootor käib ise normaalse häälega? käivitub normaalselt? huvi pärast võid korra ka küünlad maha võtta. Näed kas kõik küünlad on ühtlaselt tahmased,või äkki ainult üks? Mine tea,äkki ühe silindriga midagi juhtunud ja põlemine pole korralik. Kui kõik tahmased,siis tead,et probleem sisselasekpoolel või juhtimises.
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,33@191km/h
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6129
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Re: Suur mure CO tasemega

Postitus Postitas jargo »

Lugedes veel eelmisi postitusei,siis kirjutasid,et lambda pinge püsib pikalt all ja siis pikalt üleval. Madala pinge puhul on ecu arvates segu lahja! Ülevaatuse lehelt seda välja ei paista. Kui pikalt ikka lahja,siis peaks see ka lambda näidus näha olema.Loogiline oleks pigem see,et sul segu anduri järgi rikas ja ei suudeta lahjemaks muuta. Sul aga tegelikult ju liigub vaene-rikas olekus edasi tagasi. Küll aga aeglaselt.!

Mina paneks alustuseks prooviks külge kasvõi kasutatud korraliku siemensi anduri. et välistada 100% anduri vale töö. Kui käitub samamoodi,siis saab vähemalt lambda anduri välistada.

Aeglaselt reageeriv andur suudab segu metsa keerata küll. Keeruliselt seletatud jutt,aga loodan,et saad aru.

Ja vaata mootori aju ka korraks. On ikka siemensi oma :)

Peale mida see sul üldse jukerdama hakkas? Lihtsalt lambist said teada,kui ülevaatusele läksid. Midagi sellele ei eelnenud?
Eelmised aastad on heitgaasi test korras olnud?


Ja kui isu sellega jamamisest otsa saab,vii kuhugile töökotta. Lahendavad selle probleemi sul poole-kuni tunniga ära.
Töökodadel võimakus lihtsalt parem. Möödavad kütuseröhu,kompressioonid,teevad sisselaskele lekketesti,analüüsivad live datat,vajadusel vahetavad testiks ka vajalikud andurid. Neil ka gaasianalüsaatorid reeglina olemas ja saavad osa infot ka otse summutist :)
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,33@191km/h
karmo
Huviline
Postitusi: 1425
Liitunud: 19.12.2008 16:59 40
Peamine sõiduk: BMW 328i e46,BMW 320iT 46

Re: Suur mure CO tasemega

Postitus Postitas karmo »

Kus piirkonnas asud?
Selle järgi julgeks vb töökodasid ka soovitada,kui endal viitsimine otsa saab.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8450
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Re: Suur mure CO tasemega

Postitus Postitas priitv8 »

karmo kirjutas: 25.07.2024 23:57 39 Kus piirkonnas asud?
Selle järgi julgeks vb töökodasid ka soovitada,kui endal viitsimine otsa saab.
Tšeki järgi on gaase Tartus mõõdetud.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Vasta