1. leht 1-st

E36 turbo

Postitatud: 11.08.2024 13:49 09
Postitas ERX18
Tere, mul siis selline küsimus et kas e36 keredel on mootoriruum kõigil sama? Mõtlen just suurust ja mõõte.

Nimelt endal passi järgi 318is millel hetkel vahel m50b20 mis saab endale turbo külge. Mure selles et sai ostetud m50 36 turbo kolle ja ühtegi moodi vahele ei sobi.

Muidugi odav Poola 400€ kolle on ka, mingi ime kvaliteeti ei oodanudki aga vahele võiks ju ikka sobida.
Et siit tekkiski küsimus, mis mul valesti võib olla.

Paneks siia muidu pildid ka aga ei lase.
Kuid põhimõtteliselt on nii et flantsi koht (kuhu turbo peale peaks minema) jääb täpselt mootori ja amordikannu vahele kui nüüd motokäpp padjaga kohati.

Keegi varem on ise taolist projekti läbi teinud, ehk oskab nõu anda.

Kas proovida lihtsalt mõnda teist kollet soetada endale või vaja hakata midagi ümber tegema.

Netis surfates leiab igasuguseid erinevaid koldeid 36 m50/52 jaoks.

Küll ühel see flantsi koht umbes 4-5 silku vahel, ühel täitsa taga otsas lõpus jne. Kõik ühele kerele ja mootorile mõeldud aga täiesti erinevad näevad välja.
Mainin juurde ära et tahan top mounti teha ka.

Tänud ette ette ära juba

Re: E36 turbo

Postitatud: 11.08.2024 15:27 14
Postitas aronz12
Moto kinnitused originaalid ja sellele motole mõeldud? Käpad ja padjad.
Vb seal midagi kombineeritud ja moto pole päris nö originaal asendis

Re: E36 turbo

Postitatud: 11.08.2024 15:58 22
Postitas ERX18
See kõik on õige, mootor tuli lihtsalt sedaani pealt ja on nüüd kupeel, muud midagi.

Re: E36 turbo

Postitatud: 12.08.2024 10:03 26
Postitas LEDBeam
Mida müüja vastas?

Re: E36 turbo

Postitatud: 13.08.2024 15:07 46
Postitas kurikristjan
Milline see kollektor on? Viidet, linki? Paljud odavad asjad muide ei sobigi autodele, millele nad müüja kirjelduse järgi mõeldud on. Mõni sobib oodatule vastupidises asendis (top vs bottom mount) ja mõni vaid ülejäänud autot ringi tehes.
Pildid saad laadida meelepärasesse kohta ja panna siia kasvõi lingina.

Re: E36 turbo

Postitatud: 13.08.2024 19:45 09
Postitas Max.
Vaadates suva google pilte, siis ei mõistagi kuidas esimesest silindrist taha poole üldse top-mount turbo mahtuma peaks ilma kere retsimata või mootori kaldenurka muutmata?
Enamus bolt-on lahendused tunduvad just täitsa esitule taga.
Bemarile omase külili paigutatud mootoriga ongi see turbo mahutamine paras töö.