Tervitus kõigile!
Enda 99 aasta E46le silla kontrolli tehes tuli välja et minu käänmiku puksitasku ümber on kõik ära roostetanud ja tasku küljest ära rebinud (lisatud video).
Eelmine omanik on ilmselt seda varem parandanud (kehvasti) ja vea peitnud paksu kihi pituumeniga.
Olen teadlik, et tegu on kuluka, aega võtva ja mitte nii tavalise tööga (vähemalt E46 kere peal).
Kirjutan siia lootuses, et kellelgi on kogemus sarnase kahjustusega ja oskab anda nõuandeid kuidas on antud kohta parandatud ning mis töövõtteid kasutatud.
Hetkel olen teinud nii palju, et olen lasknud lõigata uued 4mm paksused karbi tükid ja tellinud ka puksitasku tugevdusplaadid.
Igasugune nõu ja kogemuste jagamine tuleb kasuks.
Soovitused käänmiku puksitasku remondiks
- Rando.
- Huviline
- Postitusi: 445
- Liitunud: 24.05.2013 15:41 02
- Peamine sõiduk: BMW X6 E71
- Asukoht: Tartu
Re: Soovitused käänmiku puksitasku remondiks
E46 puhul täiesti tavaline töö ja erilist pole siin küll midagi. Kui teed , tee kõik sillakinnitused korraga. Kipuvad teised ka ära lagunema ja mõistlik korraga teha.
Sild maha , paak maha ja roostest puhtaks. Kõik mis on mäda lõikad välja ja asendad uue terasega. Kindlasti tasub keermed üle vaadata , seal nurkades palju nendega probleeme olnud ja olen lasknud treialil hülsid teha mis uute plaatide külge kinnituvad.
Kui otsustad , et ikka ei viitsi või ei taha , siis Tartus võin korda teha
Sild maha , paak maha ja roostest puhtaks. Kõik mis on mäda lõikad välja ja asendad uue terasega. Kindlasti tasub keermed üle vaadata , seal nurkades palju nendega probleeme olnud ja olen lasknud treialil hülsid teha mis uute plaatide külge kinnituvad.
Kui otsustad , et ikka ei viitsi või ei taha , siis Tartus võin korda teha

-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: Soovitused käänmiku puksitasku remondiks
Käänmik on tavaliselt esisillas. Siin on jutt tagasilla õõtsa kinnitusest.
Pildil on masin sellises seisundis, et lammarisse viiakse ka korralikumaid. Kas kuskil mõistlikkuse piir ette ei tule? Kere peab olema sellises konditsioonis, et peab ettenähtult vastu ka paugu korral. Selline sara sellist nõuet ilmselgelt ei täida. Ei hakka täitma ka selline remont, mida lappidega teostatakse järgmise lapi või rooste külge. Ainuke soovitus: vii utiili.
See on varsti automaksu massiline tulemus, et sellist saasta üritatakse elus hoida. Palju õnne.
Pildil on masin sellises seisundis, et lammarisse viiakse ka korralikumaid. Kas kuskil mõistlikkuse piir ette ei tule? Kere peab olema sellises konditsioonis, et peab ettenähtult vastu ka paugu korral. Selline sara sellist nõuet ilmselgelt ei täida. Ei hakka täitma ka selline remont, mida lappidega teostatakse järgmise lapi või rooste külge. Ainuke soovitus: vii utiili.
See on varsti automaksu massiline tulemus, et sellist saasta üritatakse elus hoida. Palju õnne.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
- Tauri_T
- Huviline
- Postitusi: 745
- Liitunud: 20.12.2012 15:45 14
- Peamine sõiduk: F31 320d M-pakett 13.
- Asukoht: Läänemaa
Re: Soovitused käänmiku puksitasku remondiks
Rehv on samas konditsioonis nagu selle auto kere 
