Tere! [BMW E46 FACELIFT] Küsimus teile.Kuna üv-lt läbi ei saanud bi-xenon tulede pärast (auto omavoliline ümberehitus), siis kui lihtne oleks halogeen esitulede vastu vahetada? (E46) Vaja mingi juhtmete muudatus teha? Ja kodeerimise koha pealt, mis muudatused oleks ära vaja teha? Olen selle kauge inimene. Eelmisest omanikust jäänud kõik.
Ahjaa ning usa pargid. Need oleks ka vaja kustu saada üv jaoks. Ei ole veel jõudnud uurida, kas läbi ncs pandud põlema need või takistitega. Keegi võiks step by step ära seletada selle terve teema. Kes ei küsi, see teada ei saagi. Pole juhtmetega väga tegelenud.
Tänan ette!
Bi-xenon esituled ---> fl halogeen esitulede vastu
Re: Bi-xenon esituled ---> fl halogeen esitulede vastu
Kas tuled on bixenon projektorid päriselt?
Kas tulemoodulil/lülitil (LCM) on kõrguse regulaator olemas?
Lihtsalt öeldes saab xenon murest lahti kõigi eelduste kohaselt nii et vahetad füüsiliselt tuled välja. Kui tulelülitil on kõrguseregulaator küljes, siis ülejäänud on programmeerimise teema, eeldusel et juhtmetega mingit hullu pornot pole tehtud.
Xenon ja halogeen tule juhtmestiku erinevus on selles, et xenonil on shutter-i juhe tulemoodulist tuledesse. See avab seda bixenon klappi. Odava ja lihtsa paigalduse puhul jääb tegelikult xenon ainult lähituleks või shutteri vool võetakse laugtulest. Kui shutterile üldse vooli ei tule, siis see töötab lihtsalt lähitulena. Kui sillata kaugtulelt vool shutterile siis kaugtule lülitamisel põlevad nii keskmised kui xenon täisvõimsusel. Bi-Xenon tulel rakenduvad keskmised tuled ainult kangi enda poole tõmbamisel (nn flash to pass funktsioon). Shutter on tule sees olev väike liikuv kate, mis muudab välja pääseva valguse kogust ja valgusvihku, sest pirn põleb kogu aeg samamoodi (xenon-i eluiga on pikem kui lülitusi on vähem). Pistikud on samad nii xenon kui halogeeni puhul.
Lihtsustatult on vastupidi (halogeen -> bi-xenon) retrofiti jaoks vaja:
1. Tulepesuri süsteem paigaldada
2. Kõrgusandurid ette ja taha koos juhtmestikuga LCM-i.
3. Shutteri juhtmed LCM-ist tuledeni.
4. Xenon tule LCM paigaldada.
5. LCM kodeerimine autoga vastavaks.
6. Paigaldada bi-xenon tuled.
Selline install peaks olema ka pm legaalne.
Kas tulemoodulil/lülitil (LCM) on kõrguse regulaator olemas?
Lihtsalt öeldes saab xenon murest lahti kõigi eelduste kohaselt nii et vahetad füüsiliselt tuled välja. Kui tulelülitil on kõrguseregulaator küljes, siis ülejäänud on programmeerimise teema, eeldusel et juhtmetega mingit hullu pornot pole tehtud.
Xenon ja halogeen tule juhtmestiku erinevus on selles, et xenonil on shutter-i juhe tulemoodulist tuledesse. See avab seda bixenon klappi. Odava ja lihtsa paigalduse puhul jääb tegelikult xenon ainult lähituleks või shutteri vool võetakse laugtulest. Kui shutterile üldse vooli ei tule, siis see töötab lihtsalt lähitulena. Kui sillata kaugtulelt vool shutterile siis kaugtule lülitamisel põlevad nii keskmised kui xenon täisvõimsusel. Bi-Xenon tulel rakenduvad keskmised tuled ainult kangi enda poole tõmbamisel (nn flash to pass funktsioon). Shutter on tule sees olev väike liikuv kate, mis muudab välja pääseva valguse kogust ja valgusvihku, sest pirn põleb kogu aeg samamoodi (xenon-i eluiga on pikem kui lülitusi on vähem). Pistikud on samad nii xenon kui halogeeni puhul.
Lihtsustatult on vastupidi (halogeen -> bi-xenon) retrofiti jaoks vaja:
1. Tulepesuri süsteem paigaldada
2. Kõrgusandurid ette ja taha koos juhtmestikuga LCM-i.
3. Shutteri juhtmed LCM-ist tuledeni.
4. Xenon tule LCM paigaldada.
5. LCM kodeerimine autoga vastavaks.
6. Paigaldada bi-xenon tuled.
Selline install peaks olema ka pm legaalne.
Re: Bi-xenon esituled ---> fl halogeen esitulede vastu
Kohilas saan abiks olla, et teha need praegused tuled tüv legaalseks. Ja ka vajadusel halogeenide paigaldus, et nad legaalselt saaksid ette.