1. leht 1-st

E36 2,0 või 2,5

Postitatud: 22.02.2007 12:51 09
Postitas ulli
Tere kõigile!

Olen pead vaevanud sellega pikalt, et kas erinevus on olemas väliselt pealkirjas mainitud mootoritel. Otsisin seerianumbrit mootorilt, aga ei leidnud seda kahjuks. Samas auto alt uurides nägin kunde poolses küljes plokist väljaulatuvat numbrit 2.0 Kas see on siis kindel kinnitus sellele, et on tegemist 2,0 liitrise mootoriga? Ja samas küsiksin kohe seda ka, et kas siin on mõni tore kodanik, kes omab 2,5 isendit E36 ja oleks nõus kokku saama tallinnas kuskil, et sõitu teha mulle. Tahaks väga tunda seda erinevust kuna enda oma liigub ka suht tublilt ja kirjade järgi olen siiani arvanud, et tegemist ongi 2,5 mootoriga.

Ette tänud kõigile vastajatele!

Postitatud: 22.02.2007 13:48 54
Postitas hollow
õhukulumõõtja järgi saab vahet teha...
plokikaanel on juhipoolsel küljes peaaegu täiesti ees otsas ka kirjutatud kas 2.0 või 2.5 aga selle nägemiseks läheb peegli abi vaja

kasuta otsingut... ma kuskile teemasse pistsin ka 2.0 ja 2.5 õhukulu mõõtjate pildid mille järgi vahet teha

Postitatud: 27.02.2007 15:02 51
Postitas matu665
2,0 on hooratas suurem.Pöörded langevad aeglasemalt ja suurel pöördel käiku vahetades kickib rohkem kui 2,5.Kõige lihtsam aru saada.

Postitatud: 28.02.2007 07:18 45
Postitas truumu
matu665 kirjutas:2,0 on hooratas suurem.Pöörded langevad aeglasemalt ja suurel pöördel käiku vahetades kickib rohkem kui 2,5.Kõige lihtsam aru saada.

:lol:
Annan Sulle proovida kohviks aetud 2,5 ja ülikorraliku mootoriga 2,0 ja ütled ära, kumb on kumb?
Vaevalt...

Boschi pritsega õhukulumõõtja lõpunumbrid on:
2,0->010
2,5->011
Kui numbrit peal ei ole, ainult nool ja vanos ka olemas on tegu 2,0 Siemensiga
lõdvikute diameeter ka erinev, ringi vahetada neid ei saa

Postitatud: 28.02.2007 09:11 39
Postitas hollow
truumu... minu 2,5 sai fooritagant kiirendades 1.8 tagatulesid näha... huvitav kas mul oleks tõmme parem olnud kui selle 1,8 asemel oleks 2.0 olnud :P

ei aga jah... kunagi ei tea mis seisus see 25 on minu mootor oli konkreetselt nii kohvi, et ainukesed terved asjad olid mootoris saaled, kepsud, õlipump ja hüdrokad... kõik muu oli kuskilt otsast ülemäära kulunud ja silindri surved olid 3-6bari