aku valesti ühendamine
aku valesti ühendamine
mure siis selline, et auto oli sõbra käes, kes vahetas ära aku, laadis uue täis, kuid pani siis tähelepanematusest aku tagurpidi peale, st vahetas plussi ja miinuse ära. ja läks oma 30 sek ennem kui ta oma veast aru sai. nüüd on sümptomid sellised, et armatuuris hakkavad küll kõik tuled põlema ja starteri võtab kah järgi aga käia palju tahad, masin käima ei lähe, isegi ei luba mitte. signa pult ei tööta ja koguaeg on selline hädine pinin peal. kapoti alt nuusutades on õrnalt tunda ka sellist kirbet lõhna. ehk oskab keegi mingit nõu anda,et mis võis otsad anda ja millele tähelepanu pöörata. masinaks siis e36, 110kw, 93a, kondiga.
tänud ette.
tänud ette.
vaatan korra, kas signa vahelt ära ühendamine teeb midagi paremaks
Viimati muutis havi, 11.03.2007 15:21 50, muudetud 1 kord kokku.
no kui sa aku valepidi peale panid, siis ei ole signast midagi järgi tõenäoliselt... samuti ka auto enda ajust... aga see kõik on praegu oletus... sa pead minema selle autoga kellegi elektriku juurdekus autot põhjalikumalt uuritakse.... yle interneti ei ole võimalik paraku auto tehnilisele seisundile diagnoosi panna
RELAX! ...üldiselt arvan, et viga sul hetkel ainult signas... auto ise nii ehitatud, et ei juhtu midagi max võibolla mõned kaitsed kaitseplokis, peese võivad minna ainult lisaseadmed mis on ise juurde pandud(mitte bmw poolt) ja kui lasaseadmed on paigaldanud proff ja ilusti kaitsed sinna pannud kuhu vaja siis ei juhtu ka nendega midagi. niiet relax arvan, et sul asi siganas hetkel võta tagant ära ja tseki ka ülejäänud kaitsed üle ja pane masin käima 

Diesel see on power mis liigub ka antarktikas!
jah üldiselt olen ja sinust rohkem!!!hollow kirjutas:näha, et sa guardvv oled elektroonikada "hästi" kursis
üldiselt soovitus... kui ise autoelektrik ei ole ja elektroonikat ei jaga, siis lase spetsalistil yle vaadata, ära hakka ise midagi leiutama ja ära püüa teda enam käivitada
Diesel see on power mis liigub ka antarktikas!
palju õnne!!!guardvv kirjutas:jah üldiselt olen ja sinust rohkem!!!hollow kirjutas:näha, et sa guardvv oled elektroonikada "hästi" kursis
üldiselt soovitus... kui ise autoelektrik ei ole ja elektroonikat ei jaga, siis lase spetsalistil yle vaadata, ära hakka ise midagi leiutama ja ära püüa teda enam käivitada
sellised lapsikud ja mõttetud kommentaarid võiks küll foorumis tegemata jättahollow kirjutas:palju õnne!!!guardvv kirjutas:jah üldiselt olen ja sinust rohkem!!!hollow kirjutas:näha, et sa guardvv oled elektroonikada "hästi" kursis
üldiselt soovitus... kui ise autoelektrik ei ole ja elektroonikat ei jaga, siis lase spetsalistil yle vaadata, ära hakka ise midagi leiutama ja ära püüa teda enam käivitada
Diesel see on power mis liigub ka antarktikas!
selline vale ühendamine ajab aju mõneks ajaks lolliks.seega kui midagi sellist juhtub siis võtke akuklemm lahti ja jätke auto pooleks tunniks vähemalt rahule.ei ole vaja käiata starterit ja imestada miks käima ei lähe sest mingi aeg peale seda ta ei lähegi.
bmw-ga pole mul seda juhtunud,küll aga andsin oma focusele talvel täkku ja idioot panin ka + ja - valesti. käis pauk ja sädemeid lendas ja auto enam ei käivitund.loopis kõiki seiereid põhja ta tegi muud imelikku.
mõttes hakkasin juba ajuvahetust planeerima aga siis soovitati auto mõneks ajaks rahule jätta ja see aitas. tunni pärast oli kõik ok.
bmw-ga pole mul seda juhtunud,küll aga andsin oma focusele talvel täkku ja idioot panin ka + ja - valesti. käis pauk ja sädemeid lendas ja auto enam ei käivitund.loopis kõiki seiereid põhja ta tegi muud imelikku.
mõttes hakkasin juba ajuvahetust planeerima aga siis soovitati auto mõneks ajaks rahule jätta ja see aitas. tunni pärast oli kõik ok.
mis kaitse?
mis number kaitse on sireen e36 1993 v.asub see mujal .... saksakeelne on nimelt endal kaitsmeblokk....