1. leht 1-st
E36 M-amort koos tavalise (pehme) vedruga?
Postitatud: 19.03.2007 09:08 12
Postitas daavy
Nimelt kuidas võib M-Paketi amort käituda, kui panna alla tavaline vedru. Kas hakkab amorti lõhkuma (töökäik ju pikem)? Hetkel siis autol amordid ja vedrud mõlemad M-Pakett.
Postitatud: 26.03.2007 22:44 28
Postitas daavy
Postitatud: 26.03.2007 22:52 47
Postitas Zipp
jah,ei sobi kokku,kuna ei hakka õigesti tööle ja sööb amordi ära...
Postitatud: 26.03.2007 22:56 34
Postitas raimo_r
kes see amorti sööb
m-paketi vedru on vist 15mm madalam? sellega ei juhtu mitte midagi, enamus sõidab siin tavaamordi ja natuke kõrgema/madalama vedruga vastavalt vajadusele. kui amort kooleb, kooleb ta nagunii.
võid ju ka aftermarket madalama vedru osta.
Postitatud: 27.03.2007 03:14 34
Postitas Zipp
nomaeitea,valdek ütles igatahes et päris õige see pole ja korralikult asi tööle ei hakka,kui kõrvuti paned tava amordiga siis lühem ka
Postitatud: 27.03.2007 09:56 47
Postitas Ilves
Kunagisel naabrimehel oli E39-le tehtud miski "Balti Jaama Turu" madaldus ehk pandud 30-40mm madalam vedru ja jäetud tavaline amort. Neid amorte läks siis ikka kord kvartalis.
15mm pole palju, aga kui ta süstemaatiliselt vales piirkonnas töötab, siis kindlasti midagi head sellest pikas perspektiivis ei tule. Seda peaks siis tegelt amorditootja ütlema, kas sobib või ei.
Juhitavuse koha pealt pole jäik amort ja pehmem vedru üldsegi nii halb kui jäik vedru ja pehmem amort - siis ei suuda amort vedru võnkumist summutada ja ratta kontakt teega läheb üsna nadiks.
Postitatud: 27.03.2007 11:38 23
Postitas raimo_r
siin e34 mehi, ning ilmselt ka teiste mudelite omanikke, kes tavaamordi ja -30mm'ga sõidavad küll ja veel
Postitatud: 27.03.2007 19:02 37
Postitas daavy
Tava amordi ja madala vedruga sõidavad jahh paljud, aga palju on neid, kes sõidavad jäiga amordi ja pehme vedruga? Selles on küsimus! Krt ära hakkab väsitama see väntsutamine tahaks veits pehmemaks asja saada.