E46 kupee uste pingutamine
E46 kupee uste pingutamine
Tere,
nimelt vana auto, eks 1999.a. toodang. Uksed ära vajunud ja klaas ei istu korralikult tihendis. Müra suur, tuulekohin suur.
Teab keegi öelda, kes sellise asjaga tegeleks? Mul öeldi, et hingede mingi osa tuleb välja vahetada.. aga keegi ei ütle hinda mulle, kobisevad, et ei oska seda teha :D:D
Bemmifoorum ehk abistab
umptsik
nimelt vana auto, eks 1999.a. toodang. Uksed ära vajunud ja klaas ei istu korralikult tihendis. Müra suur, tuulekohin suur.
Teab keegi öelda, kes sellise asjaga tegeleks? Mul öeldi, et hingede mingi osa tuleb välja vahetada.. aga keegi ei ütle hinda mulle, kobisevad, et ei oska seda teha :D:D
Bemmifoorum ehk abistab
umptsik
Re: E46 kupee uste pingutamine
hmm selle aasta autol küll veel hingedega mingit problet ei tohiks olla vähemasti bemmul mitte - audidel näiteks a4 see suht tüüpviga.umptsik kirjutas:Tere,
nimelt vana auto, eks 1999.a. toodang. Uksed ära vajunud ja klaas ei istu korralikult tihendis. Müra suur, tuulekohin suur.
Teab keegi öelda, kes sellise asjaga tegeleks? Mul öeldi, et hingede mingi osa tuleb välja vahetada.. aga keegi ei ütle hinda mulle, kobisevad, et ei oska seda teha :D:D
Bemmifoorum ehk abistab
umptsik
kas äkki mngit avariid pole üle elanud vms?
Diesel see on power mis liigub ka antarktikas!
Re: E46 kupee uste pingutamine
Oled kindel, et kõik tihendid on ordnungis? Siis peaks ju väljast silmaga näha olema, kui uksejooned viltu jooksevad ja uks korralikult ei käi.umptsik kirjutas:Müra suur, tuulekohin...
Niih,
tihendid suht vanakesed jah. Sai paar suvalist tihendit originaalidele alla pandud, oluliselt parem.
Siiski õige nõks oli ukse luku vastuse sättimne. Aitas väga hästi. Ainus jama on ikkagi selles, et tuleb hinged vist lahti võtta ja mingi seib/tihend vahele panna, et uks korralikult üleval püsiks.
tihendid suht vanakesed jah. Sai paar suvalist tihendit originaalidele alla pandud, oluliselt parem.
Siiski õige nõks oli ukse luku vastuse sättimne. Aitas väga hästi. Ainus jama on ikkagi selles, et tuleb hinged vist lahti võtta ja mingi seib/tihend vahele panna, et uks korralikult üleval püsiks.
Nii, natuke sai üle pika aja jälle uuritud.
Hingeded natuke logisevad küll. On kellelgi infot, kas neid saab kuidagi (näiteks sepa juures) vähe vormida? Üks osa hingedest on auto kere külge keevituatud. Teise osa saab vast välja vahetada.
On kellelgi sellega kogemusi? Kust saab vajadusel osta uue hinge ja poldi, mis seal sees käib. Viimases tundub ka põhiviga olevat.
Lisaks, kust saab uued ukse tihendid?
Või teab keegi kedagi, kes teaks kedagi, kes sellise asjaga tegeleb?
Hingeded natuke logisevad küll. On kellelgi infot, kas neid saab kuidagi (näiteks sepa juures) vähe vormida? Üks osa hingedest on auto kere külge keevituatud. Teise osa saab vast välja vahetada.
On kellelgi sellega kogemusi? Kust saab vajadusel osta uue hinge ja poldi, mis seal sees käib. Viimases tundub ka põhiviga olevat.
Lisaks, kust saab uued ukse tihendid?
Või teab keegi kedagi, kes teaks kedagi, kes sellise asjaga tegeleb?
Mis moodi said selle originaalt ihendi lahti? Vaatan et jõuga peab kakkuma, ja päris palju võtab aega. Kas siis näha ei jää, et miskit on vahel, et originaal tihend on nõksa uksest eemal kui peaks? Ja selle lukusti reguleerimine? Kuidas see aitas, ning kuidas seda teostada? Ukse hingede tõstmisest küll ei tohiks abi olla, kuna tihend ju ikagi kulunud.umptsik kirjutas:Niih,
tihendid suht vanakesed jah. Sai paar suvalist tihendit originaalidele alla pandud, oluliselt parem.
Siiski õige nõks oli ukse luku vastuse sättimne. Aitas väga hästi. Ainus jama on ikkagi selles, et tuleb hinged vist lahti võtta ja mingi seib/tihend vahele panna, et uks korralikult üleval püsiks.
2006 118D :)
1999 328 CI väikest viisi sõidu rõõmu :) --> Ajalugu
1992 318is rakett :) --> ajalugu.
1999 328 CI väikest viisi sõidu rõõmu :) --> Ajalugu
1992 318is rakett :) --> ajalugu.
Mul tihend veidi katki ja sealt tuleb müra ja vesi pesulas sisse Sestap kasutangi vaid käsipesulat
Mingi päev loon foorumisse ka oma auto teema, siis saab pilte ja värki
Ukse hinged + vahetus + värvimine United Motorsis ~2,5k
Tihend oli vist ~4k. UM arvab, et hingede vahetusega läheb asi palju palju paremaks, et tihti tihendit ei peagi vahetama Minul vist juhiukse oma siiski vajab vahetust.
Mingi päev loon foorumisse ka oma auto teema, siis saab pilte ja värki
Ukse hinged + vahetus + värvimine United Motorsis ~2,5k
Tihend oli vist ~4k. UM arvab, et hingede vahetusega läheb asi palju palju paremaks, et tihti tihendit ei peagi vahetama Minul vist juhiukse oma siiski vajab vahetust.
Kui ukse vastuse lahti keerad ja ukse kinni lükkad, siis näed, et on üksjagu vajunud. ust kinni lükates läheb see raskemalt ja lukule "valusamalt" kinni.
Ma ei mäleta täpset kalkulatsiooni. Värvimine oli suht hinnaga. Paigalduse ma soovitaks jätta UMile, kuna nad regullivad asja Sul täpselt ära ja annavad 2 aastat garantiid..
Ei oska öelda, kuidas Sinu autoga, aga minu punane kupee ei taha küll mingit krunt värvi
lalaa.
Ma ei mäleta täpset kalkulatsiooni. Värvimine oli suht hinnaga. Paigalduse ma soovitaks jätta UMile, kuna nad regullivad asja Sul täpselt ära ja annavad 2 aastat garantiid..
Ei oska öelda, kuidas Sinu autoga, aga minu punane kupee ei taha küll mingit krunt värvi
lalaa.
sa mõttled sisi detaile 2 ja 3? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=41&fg=40
Seal ju tuleb koos kõigega, et peab ära lõikama asja kere küljest ja uuesti keevitada?
297.- tk
Seal ju tuleb koos kõigega, et peab ära lõikama asja kere küljest ja uuesti keevitada?
297.- tk
2006 118D :)
1999 328 CI väikest viisi sõidu rõõmu :) --> Ajalugu
1992 318is rakett :) --> ajalugu.
1999 328 CI väikest viisi sõidu rõõmu :) --> Ajalugu
1992 318is rakett :) --> ajalugu.
aww, ma ei mäleta, kui aus olla
2,5k võis olla päris palju tööraha sees. Kusjuures, nüüd meenub, et ehk see 2,5k oli mõlemad uksed
Ma hetkel väga aktiivselt sellega ei tegele, kuna pole aega. Kui aga tulemini jõuan, siis annan teada
Enda autol arvan, et põhiprobleemiks just tihend, kuna kõrvalistudes oleks nagu asi korras. Sinna ma olen aga vaid korra sattunud, kui sõber proovis masinat
2,5k võis olla päris palju tööraha sees. Kusjuures, nüüd meenub, et ehk see 2,5k oli mõlemad uksed
Ma hetkel väga aktiivselt sellega ei tegele, kuna pole aega. Kui aga tulemini jõuan, siis annan teada
Enda autol arvan, et põhiprobleemiks just tihend, kuna kõrvalistudes oleks nagu asi korras. Sinna ma olen aga vaid korra sattunud, kui sõber proovis masinat