1. leht 1-st
K: E36, 318 93a. Mahlad segi? Sumbutist valge suits (tosool)
Postitatud: 12.04.2007 23:14 43
Postitas krichler
Ostsin täna pealkirjas mainutu, millel oli katkine radikas. Kuna romulas polnud 1.8 radikat sai võetud 2.0'i oma, mis sobis ideaalselt (vist).
Kui ostmise hetkel ei torganud suurt viga silma (sai u 2 minutit proovitud veeta), siis radikaga valge suitsupilv sumbutist (võimaliku tosooli lõhnaga). Samuti õli selline mille sarnast pole ehk keegi kohanud,, halli ja valget

Ja õlikorgi alt tundus ka vett tilkuvat. Vahest käivitades tunne nagu küünlad märjad... MUIDU SÕIDAB ILUSTI
Radika ülemine lõdvik väga kõva (suure surve all) ja õhk ei taha kaduda õhutades (keerates polti radikal, peal). Pärast mootori suretamist radika korki maha keerates viskab u liiter jahutusvedelikku välja.
peal vanema põlvkonna mootor (1.8 siis).
Kas targem mootor vahetada? Või odavam lahendus võimalikke mikropragusi täita mõne imepulbri vms'ga?
Postitatud: 12.04.2007 23:58 54
Postitas MuiduMees
õhutamine võibki bemmil suht kaua aega võtta.
noo kui õlil triibud sees, siis selgelt ju mahlad segi.
ja kui ostsid katkise radikaga siis vb said sina või keegi teine liiga vähese tosooliga sõita ja nüüd surve sees seetõttu, ja seetõttu ka tosool õli sees
Postitatud: 13.04.2007 00:59 24
Postitas krichler
kas võib olla, et kui õhutan veel,, võibolla ei teinud siis seda korralikult... ja teen õlivahetuse... võib saada veel asja?
et tosooli pressis sisse aga enam ei pressi vms? Või oleks olivahetus praeguses olukorras raiskamine ja peaks mootorit remontima hakkama v vahetama?
Postitatud: 13.04.2007 07:25 06
Postitas elm
Ei tahaks pessimistina näida, aga õigem oleks vist ikkagi kaan maha võtta. Karta on, et praod sees.
Postitatud: 13.04.2007 09:16 24
Postitas Viljar
Eile just tegelesis täpselt samasuguse veaga, ja süüdlaseks osutus liigselt vana ja närakas kaanetihend, mis lasi neljandast matsu veesärki ja kolmanda juurest oli vee ja õlikanali vahelt tihend lõpend.
Seega kui pole keegi sellel autol kaanetihendit vahetanud, ja väga palju pole kuumaks lastud, siis on väike lootus, et pääsed tihendi vahetusega.
Iseenesest nelja silindriline saab suhteliselt hea jahutuse ja praod ei ole väga sagedased probleemid, esimesena kipub kaan kõveraks minema.
Postitatud: 13.04.2007 11:19 08
Postitas Meelis
Vist see subaru-sinine BMW auto24st?

Postitatud: 13.04.2007 12:20 06
Postitas krichler
meelis k kirjutas:Vist see subaru-sinine BMW auto24st?

jab

Postitatud: 19.04.2007 15:14 31
Postitas matu665
meelis k kirjutas:Vist see subaru-sinine BMW auto24st?

Mis sellega on.Tead sellest midagi?
Postitatud: 19.04.2007 17:41 34
Postitas Meelis
Eip. Kui see kuulutus auto24 ilmus helistasin kohe. Aga paraku sai asukoht määravaks mu huvi lõppemisel.
Mingi järgmine päev juba oli see teema siin

Postitatud: 23.04.2007 15:26 32
Postitas matu665
Oma silmaga käisin kaemas ja otsus tuli kohe ja sõber ostis ära.Vaatamatta sellele ,et tosool mootoris oli hind ikka üli hea.Viga ka siis teada 90% kindel ,et ploki kaane tihend.Võib olla ka muidugi ,et plokk kõver aga ega enne teada saa kui uus tihend pandud.
Postitatud: 23.04.2007 17:24 26
Postitas puruvana
aga mida halba teeb ,kui ei vaheta ära plokikaanetihendit ?
Postitatud: 23.04.2007 18:35 17
Postitas Svenp
Lühidalt öeldes, tipneb mootori kinnikiilumisega.
Postitatud: 23.04.2007 18:36 36
Postitas puruvana
aga kas diagnostika teeks kindlaks selle vea ? Ja kuidas ise kontrollida saaks seda ?
Postitatud: 23.04.2007 18:37 38
Postitas hollow
matu665 kirjutas:Oma silmaga käisin kaemas ja otsus tuli kohe ja sõber ostis ära.Vaatamatta sellele ,et tosool mootoris oli hind ikka üli hea.Viga ka siis teada 90% kindel ,et ploki kaane tihend.Võib olla ka muidugi ,et plokk kõver aga ega enne teada saa kui uus tihend pandud.
võtad lahti... paned uue tihendi... paned kokku... kjonstanteerid fakti, et kaas kõver ja võtad uuesti lahti???
parem võta kaas maha ja vii kohe lihvimisse... kui ei ole kõver, siis antakse kohe tagasi
Postitatud: 23.04.2007 21:32 38
Postitas matu665
Ja ega niisama pole mõtet plokki kinni keerata.Olen kuulnud ,et pidi kindla tugevusega vms.Teab keegi sellest midagi?
Postitatud: 24.04.2007 00:24 21
Postitas hollow
see et poldid kindlas järjekorras ja kindla nm'iga kini keeratakse, see on minumeelest täiesti loogiline... autodata abiks
Postitatud: 24.04.2007 00:25 07
Postitas hollow
plokikaane tihendiga peaks ka kaasas olema see paber, et mis järjekorras ja kui kõvasti keerata
Postitatud: 25.04.2007 11:25 02
Postitas krichler
8 tundi tööd 2 inimest ja töökoda paari sammu kaugusel kus sai nõu ja vahendeid laenatud,,, ja plokikaane tihend sai vahetatud,,, muidu mootori sisu oli väga heas korras ja sai kiidusõnu siit ja sealt. Kahjuks aga nukkvõll kulunud ja tuleb seda vahetama hakata (kui kellelgi pakkuda siis väga huvitatud korralikumast).
Plokikaane tihendiga oli kaasas juhend kui tugevalt esimene, teine ja kolmas ring keerata tuleb. Igaks juhuks sai ostetud ka uued plokikaane poldid... soovitati ka ned vahetada.
Peale õlivahetust suitsu enam pole, auto liigub paremini,, pole seda suurt survet jahutussüsteemis jms.
Teadjamad kõrvalolevast auto-teenindusest ütlesid et väga arv juhus kui tõmbab 1.8 plokikaane kõveraks,,, aga jah 2.0 pidi see väga kergelt jälle juhtuma.
maksma läks 145,76 (poldid) + 242,37 (plokikaane tihend) + 168,64 (väljalaske kolektori tihend) pluss km. autoosad.ee
Postitatud: 04.05.2007 14:38 19
Postitas zeron
Mul oli täna hommikul. Hakkas valget suitsu välja ajama. Ennem pole nii olnud. Eile tegin õlivahetuse! Kas võimalik et blokikaane tihend? Muidu hiljem kadus see suits ära kui mootor soojaks läks ja uuesti maha jahtus ja siis käivitades enam suitsu pold! Autoks siis E34 524 TDA 90a
Re: K: E36, 318 93a. Mahlad segi? Sumbutist valge suits (tosool)
Postitatud: 19.06.2010 14:11 20
Postitas Time
Kas alati peab laskma kontrollida / mõõta, ka plokikaant (kui tihendit vahetada) ? Nagu paar postitust tagasi lugesin siis tubli mees vahetas ise plokikaane tihendi ja õli ning mootor "jooksis" nagu uus.
Probleemid muidu suht sarnased nagu "krichleril" - jahutusvedeliku tase mängib, ebanormaalselt suur surve jahutussüsteemis ning lisaks tuleb valget suitsu külma mootoriga (kui mootor korralikult soojaks läheb siis suits kaob). PS. mootoris veel jahutusvedelik ei tohiks olla, kuna õli värv oli must (tahab vist vahtust ka

), mitte "kakao värvi".
Aaaja mootoriks siis 1,6 75kw .
Ette tänades vastuse eest,
Re: K: E36, 318 93a. Mahlad segi? Sumbutist valge suits (tos
Postitatud: 15.12.2012 19:59 54
Postitas Dope92
tere sama jama tosooli kaob suurtes kogustes ja tna vaatasin õli mis polnud endam selline nagu ta olema peab . autoks 730 e32 138 kw 91 a kas arvatavasti ploki tihend läbi? palju kokku selline asi maksab ?