1. leht 1-st

kuda 320d (100kw) kiirendus võrreldes 320 bensuga (110kw) on

Postitatud: 27.06.2007 15:48 10
Postitas bemvee
kuda 320d (100kw) kiirendus võrreldes 320 bensuga (110kw) on?? jääb palju alla v peale?

Postitatud: 27.06.2007 15:59 57
Postitas aise

Postitatud: 27.06.2007 18:32 19
Postitas Ceed
kiirenduselt jääb diisel alla aga on palju ökonoomsem.

Postitatud: 09.07.2007 20:02 17
Postitas visitor
diislil peaks pöördemoment madalamatel pööretel suurem olema kui bensukal. Kõrgematel pööretel kui turbo oma efektiivse töö punkti ületab on teevad kW juba oma töö. ja nelja potine diisel peaks minema sama hästi või paremini pöördesse kui 6 potine bensukas.

Postitatud: 12.07.2007 21:29 26
Postitas erkz82
e46 320d R4 16V 100kw ja 280nm
e36 320i R6 24V 110kw ja 190nm

siin ei ole kysimust ka, kumb paremini kiirendab, vaata lihtsalt momenti, kuna kiirendamisel loeb just moment, mitte kw!!!
aga samas tippkiirus on 320i-l natuke suurem, sest tal on 10kw rohkem...

Postitatud: 12.07.2007 23:09 20
Postitas Exz
bena paneb ära nii et diisel näeb 20 meetripeal aint tagatulesi korra vilksatamas, diisli käik on nii lyhike et hirmus

Postitatud: 12.07.2007 23:30 52
Postitas vvallo
ise kunagi oma e36 2,0 110kw bensukaga ja e46 2,0 disla sõitsime koos siis kohapeal minekus oli mina ees ikka

Postitatud: 12.07.2007 23:32 26
Postitas Exz
loogika et diisel 2 meetri peal sent ees aga edasi nagu ei sõidaks

Postitatud: 12.07.2007 23:36 52
Postitas priitv8
Exz kirjutas:loogika et diisel 2 meetri peal sent ees aga edasi nagu ei sõidaks
Jep,oma väändemomendi maksimumini kiirendab ta nobedalt, aga kahjuks on see madalal ja redline tuleb vara kätte.
Uuematel diislitel on mõlemat asjaolu muidugi parandatud. Aga 200kW diisel kiirendab ikkagi samakiiresti, nagu 200kW bensukas.
Ja siiani on veel nii, et võrdsete töömahtudega mootoritest on bensukal kW ikka rohkem. Peamiselt tänu kiiremale käigule.

Postitatud: 25.08.2007 21:08 16
Postitas Erki_E
Ma arvan, et kui nüüd jälle neid kahte autot võrrelda, siis 80-120km/h sprindi aeg on diislil väiksem, st möödasõidud teeb diisel kiiremini kui bensukas. Ja igapäevaliikluses ongi see kõige vajaminev omadus mootori puhul.

Postitatud: 26.08.2007 01:33 58
Postitas Viljo
mitte palju aega tagasi joonele pandud E36 320i 110 KW ja minu E46 320D 110KW

distants umbes 300 m ja põhimõtteliselt olid autod võrdsed, see kes stardist paremini minema sai, see võitis, kiirendusel liikusid autod võrdselt. 4 katsest 2 diisli kasuks ja 2 bensuka kasuks.

Aga märkima peab seda, et E46 on pea 300 kilo raskem :!:

Postitatud: 26.08.2007 19:53 04
Postitas hotwing
Seda kiirendusnumbrit ei saa nii üks-ühele kW ja Nm järgi ümber tõlkida. Lisaks mängivad rolli käigukast, peaülekanne (mis on neil erinev tõenäoliselt) jne.
Sama kiirendusnumbri juures on disla ja bensu vahe minumeelest igapäevaelus just see, et (automaatkastiga vähemalt) on diisliga suht raske järsult paigalt vahele torgata kuskil. Kui turbo pole rõhku üles saanud, siis on minek nagu traktoril. Turbo tuleb taha, siis lööb jalaga selga, aga selleks ajaks oled juba poole tänava peale aeglaselt ette kökerdanud. Lahenduseks olen leidnud ainult selle, et vasakuga hoiad pidurit ja paremaga ajad pöördeid natuke üles - kui on näha et pole aega kökerdada. Eks manuaaliga annab muidugi enne siduri ühendamist lihtsalt tuure ülespoole ajada.
Aga üldjoontes tagab bensumootor ikka sujuvama sõidu.

Postitatud: 02.09.2007 11:19 31
Postitas corpse1
Minu 320d püsib 325 bensukal kuni 90 järel ja 320 saab 100-ni pähe aga selge on see et bensiini mootor veab suurematel kiirustel paremini!!!
Ainuke viga on stardis see et diisel mõtleb natuke kaua...

Postitatud: 02.09.2007 18:59 02
Postitas Roland325
Minu 320d püsib 325 bensukal kuni 90 järel ja 320 saab 100-ni pähe
:D :D :D

kas 325 juht oli vanamees, kes on klotsi pedaali alla pannud, et kütet ei võta? 325 bensiin vs. 320d - siin pole midagi võrrelda, juba 1. käiguga jääb diisel haledalt maha ja ei saa see ka kuidagi 320 bensiinist kiirem olla. Kui 320d oleks nii kiire, et püsiks pea sajani 325-l kannul, siis peaks 330d päris kiirenduse pill olema, aga ei saa ka see 325 bensiinile vastu. Endal on 525 ja raadil sai proovitud 400m ühe 330 diisel automaadiga ja see jäi lõpuks vähemalt 2 autopikkusega maha.

Postitatud: 02.09.2007 19:05 02
Postitas Kaido325i
Roland325 kirjutas:
Minu 320d püsib 325 bensukal kuni 90 järel ja 320 saab 100-ni pähe
:D :D :D

kas 325 juht oli vanamees, kes on klotsi pedaali alla pannud, et kütet ei võta? 325 bensiin vs. 320d - siin pole midagi võrrelda, juba 1. käiguga jääb diisel haledalt maha ja ei saa see ka kuidagi 320 bensiinist kiirem olla. Kui 320d oleks nii kiire, et püsiks pea sajani 325-l kannul, siis peaks 330d päris kiirenduse pill olema, aga ei saa ka see 325 bensiinile vastu. Endal on 525 ja raadil sai proovitud 400m ühe 330 diisel automaadiga ja see jäi lõpuks vähemalt 2 autopikkusega maha.
saja juures läheb alles kolmas käik sisse.... :roll: mu 325ga kiirendades vähemalt..:P kahtlen sügavalt, et mingi 320d kõrval püsib :roll: jutt käis 100kw nii, et unustage parem ära see kõrval püsimine :P

Postitatud: 02.09.2007 21:05 13
Postitas Ceed
aga samas diisli vääne on veits teisest klassist ;)

Postitatud: 02.09.2007 21:20 16
Postitas Roland325
See on ainult korraks madalal pöördel pensukast parem aga kui pensukat pöördes hoida, ei jõua diisel kuidagi järgi

Postitatud: 02.09.2007 22:09 54
Postitas prt
mul üks lõik on: e36 2.0B sain sel lõigul 155km/h kätte, nüüd e46 320D 100kw ning 140km/h kuskil õnnestub väga raskelt saada.

ma ei tea kas see on nii aga tundus, et kui veojõukotroll oli maas, läks masin suts kiiremini.

Postitatud: 06.09.2007 10:20 10
Postitas Raitz
Kas veidi tobe teema ei ole? Te võrdlete täiesti erineva tühimassiga autosid. Kuna juba veidi OT-ks kiskus.
Võtke töömahult ja tühimassilt sarnased (loomulikult diisli mass veidi suurem) masinad ja võrrelge uuesti. Uuema aja common rail diislid (eriti peab see paika väikesemahuliste mootorite puhul) on oma võimetelt kahtlemata bensukast üle, sest pidevalt suurenevat tühimassi jõuab paremini vedada suurema pöördemomendiga mootor. Näide: 320i ja 320d
Kiirendused 0-100 km/h vastavalt 8,1 ja 7,8 s. Seda kõike muidugi hea juhi korral, sest diislil esimene käik saab ikka väga väga kiiresti otsa. Mis te arvate kumb möödasõidu teeb kiiremini?
Kokkuvõttes tahan seda öelda, et visates kõrvale diisli kapriissuse ja väikese lollikindluse, on tänapäeval väikese kubatuuriga diisel dünaamika poolest ammu üle.
EDIT: Suuremahulise mootori puhul on eelised väiksemad.

Postitatud: 06.09.2007 12:49 51
Postitas Roland325
Sa tõid näite päris uutest diislitest aga teema on e46 mudelitest, kus bensukas on kiirem(mida osad püüdsid vastupidi väita), uued diislid on muidugi üpris hästi arenenud juba.

Postitatud: 06.09.2007 13:27 02
Postitas Ilves
Roland325 kirjutas:Sa tõid näite päris uutest diislitest aga teema on e46 mudelitest, kus bensukas on kiirem(mida osad püüdsid vastupidi väita), uued diislid on muidugi üpris hästi arenenud juba.
Suhteliselt loll teema tõesti.

Aga kui faktidest rääkida, siis E46 2l diisel (110kw) on sama kubatuuriga bensukast (ehk siis 318i, 105kw) kiirem. Disla läheb sajani 8.9 sek, bensukas 9.3 sek. Andmete aluseks carfolio.com.

M.O.T.T.

320i on tegelikult 2.2l rida 6 (125kw), mis läheb sajani 8.3 sek.

Postitatud: 06.09.2007 14:54 21
Postitas raimo_r
330dX'ga on Imprezale kott pähe tõmmatud :D bemm oli küll chipiga :P

320d ja 320i on e46 peal ilmselt üsna võrdse minekuga.

Turbo lag on bemmidel peaaegu olematu. Keegi kommenteeris siin, et diisliga ei saa kuhugi vahele torgata või süstida. No saab ikka küll, ise olen Vabaduse väljaku parklast keskmisest veidi kiiremini väljudes (kristiine poole) järgnevas kurvis külje ette saanud :D

Postitatud: 06.09.2007 19:07 07
Postitas Roland325
Midagi tarka siit teemast vist enam ei tule, kes sõidab diiselautoga, ülistab diisli minekut ja kes bensiinii mootoriga, ülistab seda. Selge on see et e46 kere peal 320i on kiirem, kui 320d, olgu siis üks r4 või r6 ja muud vist teema algataja teada ei tahtnudki?

Postitatud: 01.10.2007 15:13 06
Postitas Kaido325i
raadil e46 330d minu 325 bensiini oma vastu ei saanud. :P

Postitatud: 01.10.2007 16:01 06
Postitas Ilves
Kaido325i kirjutas:raadil e46 330d minu 325 bensiini oma vastu ei saanud. :P
Oli ta manual või auto?

BTW, inglise keeles pole sõna "vains". "Vain" on küll, aga see tähendab tühist, edevat. Sa ilmselt otsid sõna "veins" - veenid, sooned jne. ;)

Postitatud: 01.10.2007 17:25 19
Postitas Kaido325i
Ilves kirjutas:
Kaido325i kirjutas:raadil e46 330d minu 325 bensiini oma vastu ei saanud. :P
Oli ta manual või auto?

BTW, inglise keeles pole sõna "vains". "Vain" on küll, aga see tähendab tühist, edevat. Sa ilmselt otsid sõna "veins" - veenid, sooned jne. ;)
aga manuaal. OT= sry copysin ühest kohast selle.... :oops:

Postitatud: 01.10.2007 19:31 08
Postitas Roland325
Kui sa mõtled seda musta sedaani ilusate velgedega, mis pidevalt raadil käib, siis see on automaat

Postitatud: 01.10.2007 21:50 51
Postitas Rain.
Tundub, et siin teemas midagi teemakohast enam ei arutata, seega läheb lukku!