1. leht 1-st
E36 325 automaatkast
Postitatud: 02.07.2007 19:22 52
Postitas Roland325
Autoks on e36 325 automaat 1991a ja järsku tekkis selline jama: sõidu pealt läks äkki see hammasratta märk põlema ja kast läks avarireziimi ehk siis ainult 3. käik on sees. Varem umbes poole aasta jooksul on ka nii mingi 3-4 korda teinud aga peale väljasuretamist on ilusti tööle hakanud aga nüüd jäigi põlema. Kui seisma jätta ja uuesti käivitada, siis kustub ära, sõitma hakates töötavas 1. ja 2. käik ilusti ja nii kui 3. sisse läheb, süttib ka kohe tuli ja on avariireziim. Proovisin mitu korda ja ikka sama jama ning kolmandat läiku ei taha ka nii hästi sisse panna, kui varem. Eelnevalt toimisid kõik käigud ilusti. Päev enne, kui see jama juhtus, tundsin mingite käikude vahetamise ajal ka kerget jõnksu paar korda linnas sõites, kuid muidu toimis ilusti! Ise ei jaga aut. kastidest eriti mitte mõhkugi ja oleks hea, kui keegi tarkem oskaks midagi tarka õelda asja kohta (äkki elektroonika, vana õli, või hullem asi) siis oskan edasi toimetada!
Ette tänades!
Roland
Postitatud: 03.07.2007 19:48 57
Postitas wilks
diagnostika esialgul abiks... endal täpselt sama jama.
Postitatud: 03.07.2007 20:05 33
Postitas Roland325
Oled käinud juba diagnostikas? targemaks saanud?
Postitatud: 03.07.2007 22:09 44
Postitas wilks
diagnostis käisin, kast andis 4 veateadet- üks oli nr. 8- sport/economy/helbeke lüliti, 43 oli ka vist- mingid solenoidid(probleemid seotud juhtmestikuga/kontaktidega. nii palju lugesin autodatast, mis põhjustavad neid probleeme, aga kindel ei ole.) kahte viimast ei mäleta, jõudis ennem veateated ära kustutada. et saaks peale uut avariireziimi koodid välja lugeda ning täpsema hinnangu anda probleemile. avariireziim on toimunud peale seda, aga diagnosti lugema ei ole veel jõudnud. nii palju kui mina aru sain oli probleem elektrooniline. ahjaa... ainuke erinevus sinu probleemiga on see, et ma saan peale süüte väljakeeramist avariireziimist lahti ja mingi maa edasi ka sõita (kasulik ta ei ole, aga midagi teha ka ei ole- liigelda on vaja). viimasest jamast juba möödas üle 500 km. ennem lendas iga 20 tagant avariisse ja nii oma 4x.
Postitatud: 03.07.2007 23:01 05
Postitas wilks
43 oli hoopiski ecu rpm signaali puudumine.
Postitatud: 04.07.2007 00:18 56
Postitas Roland325
See ongi veits jama, et Jõgeval ei tehta diagnosti ja Tartu on ka jama 3. käiguga sõita. Peab midagi välja mõtlema!
Postitatud: 04.07.2007 00:20 42
Postitas Roland325
Veel üks küsimus: aga kas sul jama kadus lihtsalt peale veateadete kustutamist või pidi mingeid kontakte puhastama/välja vahetama?
Postitatud: 04.07.2007 07:59 55
Postitas nemps
Helista 5257527 Karl Oissaar, see on üks autoelektrik Mõisamaal see on siis Jõgevalt ca 1,5 kilti väljas. Tal on Boschi stend ja ta loeb sul veakoodid välja.
Postitatud: 04.07.2007 13:38 54
Postitas Roland325
Seda meest tean küll aga ei teadnud, et ta saab veakoode lugeda

Peab siis läbi käima!
Postitatud: 04.07.2007 14:19 04
Postitas wilks
ühe korra on peale kustutamist avariisse lennanud. midagi puhastanud ka ei ole. sport reziimi ple enam kasutanud. peab ka millaski diagnostis uuesti ära käima ja asjale põhjalikuma dignoosi panema

Postitatud: 25.07.2007 23:07 53
Postitas Roland325
Sai nüüd käidud diagnostikas ja seal näitas 5 veakoodi, kustutasime ära, siis tegin tiiru ja ikka sama jama. Lükkas uuesti juhtme järgi ja näitas ainult ühte veakoodi, selle tõlkisime lahti ja see andis mitme vea võimalust, kuid peale mõningat arutamist jäid sõelale ainult 2 varianti: mingid pistikud mis lähevad kasti külge võivad olla oksüdeerunud või siis kast sees tuksis. Pistikutega ei tundunud mingit probleemi olevat ja jääbki vist üle, et kast ise on tuksis. Et siis otsin uut kasti. Kasti küljel oli kiri ZF, et ei tea, kas see on mingi eraldi kast? olen kuulnud ka midagi Getrag-ist, kas on neid automaate ja kui on siis kas need zf ja getrag ühilduvad? Või äkki keegi üldse oskab õelda mis kastitüüp sellel autol on või mis kastid sinna veel istuvad?(5 seeria kast vist ei sobi?) Auto on 91 a. e36 325 ja kast on 5-käiguline. Ise suht loll automaatkastide kohapealt

Postitatud: 26.07.2007 10:04 47
Postitas elm
VIN dekooder peaks kasti andmed andma.
Postitatud: 26.07.2007 13:49 11
Postitas priitv8
Pole elus midagi Getragi automaatkastist kuulnud. Veel vähem BMW küljes. Pmst kasutab BMW kolme tootja kaste, erinevatel turgudel erinevalt:
1) Zahnradfabrik Friedrichshafen (ZF)
2) GM Powertrains -
http://www.theautochannel.com/news/date ... 01960.html
3) Jatco
PS SMG on tõesti Getragi kast.
Postitatud: 26.07.2007 15:27 22
Postitas Roland325
Selge, jälle targem! Siis on enamlevinud ZF kastid ja sama ka mul. Aga neid siis eristatakse vist margi järgi, nt. 5HP30 ja see 5 vist tähendab käikude arvu? Neid variante on veel ja mis tüüpe millistele autodele üldse peale pandi?(näiteks 325 91a. - või saan seda teada VIN dekooderi alt? )
Postitatud: 26.07.2007 15:39 14
Postitas priitv8
5HP30 pandi ainult 4-liitristele ja suurematele.
Aga midagi saad teada siit:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... info#83753
Postitatud: 26.09.2007 23:41 28
Postitas Roland325
Lasin mõni aeg tagasi remondimehel asja vaadata(lootsin, et asi piirdub õlivahetusega) ning selgus, et käigukasti filter oli jumala umbes ja ei olnud õiget õlitust ja tulemuseks: õli oli olnud paksult metallipuru täis ehk siis mingid kettad kulunud. Ütles veel, et mingi splint või mingi taoline asi oli ka lahti tulnud niiet ühesõnaga kast tuksis. Peab hakkama uut kasti otsima hoopis. Võib ka selle teema lukku panna.
Postitatud: 27.09.2007 11:25 57
Postitas nemps
Juhul kui remontida tahad , tõmbasin ma eelmine nädalavahetus ühe 5HP18 ehk siis a5s310 kasti jõgeval just seibideks, sellel oli ühe siduripaki hammasrattad lahkunud, aga kui juppe tahad anna teada näiteks PS
Postitatud: 02.10.2007 10:44 52
Postitas Roland325
Üks küsimus veel:
Nimelt kas e36 325td automaatkast on sama, mis 325 bensiinil(5 käiku mõlemad). Külge vist peaks sobima aga kas ülekanded on samad? Ühesõnaga kas diisli kast läheb bensukale peale ja sõidab nagu enne

?
Postitatud: 02.10.2007 23:39 39
Postitas rt23
kastide peal koodid klapivad ja pistikus on samaarv juhtmeid siis peaks klappima, ise olen näinud suht palju sama koodiga kaste erinevate autode all

Postitatud: 03.10.2007 00:07 13
Postitas Roland325
Üks kohalik remondimees, kes juba aastaid bmw-dega tegelenud, ütles, et niipalju, kui tema neid teinud on, pidid diislil automaatkasti ülekanded erinevad olema. Ise arvasin, et diisli kiirem ülekanne tuleb tagadiffrist aga ta ütles, et nendel, mida tema teinud on, ei ole difrid erineńud pensukaga, vaid vahe olevat kastis(aga pead ei andnud). Ei oskagi ise midagi arvata

Postitatud: 03.10.2007 00:25 33
Postitas rt23
aga kui koodid ja muud kõik klapivad siis mille järgi vahet teha et kast oli bens või diisel?

Postitatud: 22.02.2008 13:49 03
Postitas Roland325
Otsin veel kasti ja enda kast sai maha võetud ja koodid kirja pandud. Kõige tähtsam on vist see Model 1056 000 068. sain ka ühe pakkumise ja seal on see kood selline: Model 1056 000 082. Siis küsimus, et kas see lõpu erinevus mängib suurt rolli ja kas see kast hakkaks tööle minu auto peal? Või peab saama täpselt sama koodiga?
Postitatud: 25.02.2008 10:25 52
Postitas Roland325
Oskab keegi siis nende koodide kohta midagi õelda?
Postitatud: 14.03.2008 12:06 51
Postitas Roland325
Nüüd sai alla pandud e34 525 kast. Paar kinnitust tuli ainult ümber tõsta vanalt kastilt ja praegu asi toimib ilusti.
Minu poolt võib teema lukku panna!