1. leht 1-st

E36 generaatori harjad

Postitatud: 03.09.2007 16:15 26
Postitas madis33
oleks vaja infot,kas generaatori harjasid saab ka ilma genekat mahavõtmata kätte.autoks 318 tds 96a.ja kus müüakse enamvähem norm hinnaga ?helistasin melasi autosse,sealt küsiti koodi,mis geneka peal pidi olema?ega keegi ei tea seda koodi?kas harjasid saab ka eraldi vahetada,või vaja nad koos pingeregulaatoriga osta?

Postitatud: 03.09.2007 20:14 19
Postitas Lepard
harjasid saad ka ilma vahetada. ei pea vahetama koos pingeregulaatoriga, aga on soovitatav - harjad koos pingeregulaatoriga maksavad paarisaja krooni kandis, niiet paljaste harjade vahetus ei anna suurt võitu.
harjad asuvad põhimõtteliselt geneka sees ja neid ei saa muidu kätte, kui geneka maha võtad.
koodi asjus mõeldi äkki, et kas tegemist on Boschi või Siemensi genekaga...või mõeldi ampreid.. ei meenu küll, et seal veel mingi kood oleks.. :roll:

Postitatud: 03.09.2007 20:53 03
Postitas summif1
mina soovitan vahetada koos pingeregulaatoriga. ise just vahetasin.
kui on osavad näpud siis ei pea ka generaatorit maha võtma, et harju vahetada.

Postitatud: 04.09.2007 22:26 12
Postitas Lepard
summif1 kirjutas:mina soovitan vahetada koos pingeregulaatoriga. ise just vahetasin.
kui on osavad näpud siis ei pea ka generaatorit maha võtma, et harju vahetada.
aga selleks peab tõesti väga osav olema :lol:
esimese korraga see küll ei õnnestu...

Postitatud: 06.09.2007 08:30 52
Postitas madis33
mina ka ei kujuta ette,kuidas ilma genekat mahavõtmata harjadele ligi pääseb,sinna ei mahu käsigi,et midagi lahti keerata.kui see must karbike geneka küljes ikka on harjad?peab vist ikka teenindusse minema:)

Postitatud: 06.09.2007 09:24 06
Postitas Lepard
madis33 kirjutas:mina ka ei kujuta ette,kuidas ilma genekat mahavõtmata harjadele ligi pääseb,sinna ei mahu käsigi,et midagi lahti keerata.kui see must karbike geneka küljes ikka on harjad?peab vist ikka teenindusse minema:)
musta karbikese all ongi harjad jah:D
mul üks tuttav võttis maha geneka, esmakordselt ning kõva mitu tundi kulus ikka selle peale. oskajatel meestel käib asi tõenäoliselt kiiremini...

Postitatud: 06.09.2007 09:51 01
Postitas madis33
millega need harjad kinnituvad geneka külge.kruvikeeraja küll ei mahu sinna kuhugile vahele:(

Postitatud: 06.09.2007 09:56 07
Postitas Lepard
madis33 kirjutas:millega need harjad kinnituvad geneka külge.kruvikeeraja küll ei mahu sinna kuhugile vahele:(
see must kopsik on kruvidega ja ka pingeregulaator ise (selle küljes on harjad) oli väikeste kruvidega kui mu mälu mind ei peta...

Postitatud: 06.09.2007 10:02 18
Postitas madis33
tänud,eks üritan kätte saada,kuigi ei tea mis valemiga.318 tds seal ikka erilist mängumaad pole.

Postitatud: 06.09.2007 10:06 08
Postitas AARE540
Lepard- õigus sul on, ka tablett on kruvidega. Aga ma ei saa hästi aru, miks te siin kõik seda geneka mahavõtmist kardate- kui ikka muidu ligi ei saa tabletile/harjadele, siis tuleb genekas maha võtta ning mõnel juhul võib see isegi kiirem lahendus olla ;)

Postitatud: 06.09.2007 10:08 17
Postitas madis33
asi selles,et geneka alumisele poldile ei pääse ligi muidu,kui pool autot lahti lõhkuda.

Postitatud: 06.09.2007 12:39 25
Postitas rynno300
See ju 4'ja silindriline, seal ruumi rohkemgi kui palju. Ja kasvõi alt poolt saab alumise poldi lahti.

Postitatud: 06.09.2007 17:49 35
Postitas madis33
alt poolt unusta ülde ära,et sinna ligi pääsed:)üritasin midagi teha,aga loobusin,nüüd vaja teeninduse aeg kinni panna!

Postitatud: 06.09.2007 18:16 07
Postitas erik
Päris huvitav..
Järelikult sul pole lihtsalt normaalseid mutrivõtmeid.
Oma 2.0 on ka suht kitsas seal, kuid ei mingit müsteeriumi, autot ei pidanud laiali lammutama.
Õhufiltri kopsiku eemaldamisest täiesti piisas.

Postitatud: 06.09.2007 18:28 28
Postitas rynno300
erik kirjutas:Päris huvitav..
Järelikult sul pole lihtsalt normaalseid mutrivõtmeid.
Oma 2.0 on ka suht kitsas seal, kuid ei mingit müsteeriumi, autot ei pidanud laiali lammutama.
Õhufiltri kopsiku eemaldamisest täiesti piisas.
Sama lugu siin 525'ga.

Muidu esimest korda vaatasin ka, et pealt ei saa ja lammutasin siis altpool (lammutamine piirdus roolivõimupumba maha võtmisega). Sain harjad vahetaud uuesti kokku ja kõik. Aga selgus et uutel harjadel pingeregulaator pees, siis võtsin juba ülevaltpoolt maha. Ja kogu see töö sai tehtud lehtvõtmetega!