
E30 320 mootor hakkab suuremal peenestamisel tossama.
E30 320 mootor hakkab suuremal peenestamisel tossama.
Kui pöördesse lasta, siis hakkab tossama, et vaata ei julgegi edasi sõita. Mingit kärsahaisu ajab ka salongi. Tossu tuleb ikka igalt poolt mootori juurest, nagu keegi oleks vett kuuma mootori peale valanud vms. Temperatuuris asi pole, kuna saab edukalt sõita pikki vahemaid, aga kohe kui natuke pulli teha, kummi põletada näiteks, siis tõmbab asja tossama 

Vaata karterituulutus üle, et see umbes poleks.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
Me räägime nüüd kahest eri asjast! Kui õlirõngad läbi, siis satub õli põlemiskambritesse, mille tulemusena eraldun tossu väljalasketorustikust. Aga teemaalgatajal probleem selles, et õli satub "mootorist välja" mingile kuumale detailile, kus see põlema hakkab!Roland325 kirjutas:Õlirõngaste pärast just tulebki pöörete peal kõige rohkem sinist suitsuArmin kirjutas:Õlirõngaste pärast nüüd mootorist küll ei tohiks suitsu tullaSee probleem peaks heitmete värvist/lõhnast näha olema minuteada
Esivedu on lastele Nelikvedu on naistele Tagavedu on meestele
Lõpuks üks normaalne kutt, kes asjast aru saab:Prynno300 kirjutas:Me räägime nüüd kahest eri asjast! Kui õlirõngad läbi, siis satub õli põlemiskambritesse, mille tulemusena eraldun tossu väljalasketorustikust. Aga teemaalgatajal probleem selles, et õli satub "mootorist välja" mingile kuumale detailile, kus see põlema hakkab!Roland325 kirjutas:Õlirõngaste pärast just tulebki pöörete peal kõige rohkem sinist suitsuArmin kirjutas:Õlirõngaste pärast nüüd mootorist küll ei tohiks suitsu tullaSee probleem peaks heitmete värvist/lõhnast näha olema minuteada
This cat, is cat, a cat, good cat, way cat, to cat, keep cat, an cat, idiot cat, busy cat!
Now read this text without cat.
Now read this text without cat.
Tere
Pakuks sellist asja, et sul on klapikambri kaane või plokikaane tihend läbi. Suurtel pööretel kasvab ka õlirõhk ja mõnest väiksest praost tihendis hakkab õli välja ajama. See õli tilgub aga omakorda väljalaske kollektori peale, mis seal suitsema hakkab.
Mis tihendit siis vahetama hakkad?
Edu parandamisel.
Pakuks sellist asja, et sul on klapikambri kaane või plokikaane tihend läbi. Suurtel pööretel kasvab ka õlirõhk ja mõnest väiksest praost tihendis hakkab õli välja ajama. See õli tilgub aga omakorda väljalaske kollektori peale, mis seal suitsema hakkab.
Mis tihendit siis vahetama hakkad?
Edu parandamisel.