1. leht 1-st

E36 hoiatustuli armatuuris

Postitatud: 20.10.2007 07:57 16
Postitas reisisell
Tere!Mure siis järgmine.Armatuuri allosas hakkas järsku sõidu ajal põlema üks tuli.Näeb välja nagu keskel on ring ja kahel pool ääres on katkendlik joon.Millega võiks olla tegu?Autoks on 320 automaatkastiga.1995 aasta.Tänud juba ette.

Postitatud: 20.10.2007 08:12 38
Postitas -Klen-
Ei saanud päris aru kirjeldusest, aga kui tegemist punase tulega, siis ilmselt piduriklotsid vajavad vahetust koos anduriotstega, aga kui kollane tuli siis vastab sinu kirjeldusele ka automaatkasti avariirešiimi tuli, kuigi see vist ikka rohkem hammasratas kui katkendlik joon.

Postitatud: 21.10.2007 12:24 43
Postitas jyrxixx
ring ja 2 kriipsu on pidurid jah!! klotsid või vedelik...!!

Postitatud: 21.10.2007 13:35 29
Postitas -Klen-
Pidurivedeliku hoiatusmärk on punane ring hüüumärk keskel, minu meelest.

Postitatud: 22.10.2007 12:19 19
Postitas centrum
sul võib ka vabalt lihtsalt kusklit juhe lahti olla.
Ei maksa hakata kohe kettaid ja klotse vahetama, kui pidurdusprobleeme ei esine (loe: vibreerib pidurdades, järsul pidurdamisel kaob pedaal mootoriruumi ja auto ei pidurdu).

Postitatud: 26.10.2007 04:37 45
Postitas VeikoA
Sama siin.
Täna sõites avastasin et piduri märguandetuli põleb (punane ring ja punased katkendjooned ümber)
Enne seda juba ammu hakkas ABS põlema.
Niiet nüüd põlevad nii kollane ABS kui ka punane piduri märguandetuli.


Pidurid niipalju töötavad, et auto saab pidama, aga ikkagi hirmutab see tuli.
Midagi hakkab tuksi minema nagu aru saan?

Samas see tagumine vasak ratas on imelik. Kui käsipiduri kohapeal ära võtan, siis nagu vasak tagumine ots langeks vms. Selline tunne, et vasaku tagumise klotsid/kolb kinni jäävad kuskile.
Samas kui käsipidur peal ja üritada kohalt liikuda, siis tahab auto üks külg teisest rohkem kuskile keerata.


Kas peaks rattad maha võtma ja kõiki pidureid kontrollima?

Postitatud: 26.10.2007 08:53 05
Postitas virx1
Klotse ei peagi kohe vahetama. Tuleb ratas alt ära võtta ja siis näeb silmaga juba, et kas klotsi on veel või mitte. Auto langemine käsipidurit lahti lastes on normaalne nähtus. See kui üks külg liigub, näitab, et pidurid ei võta võrdselt. Loomulikult tuleb võimalikult kiiresti järgi uurida mis viga, kuna pidurid on ikkagi auto peatamiseks. Kui pidureid mingil hetkel enam pole siis oi oi oi.

Postitatud: 26.10.2007 14:04 49
Postitas VeikoA
Ei taha mõeldagi selle jama peale, kui pidurid peaksid kaduma mingi hetk..

Samas pidurdab küll suht hästi. Mingi aeg pärast ABS tulukese süttimist hakkas paremini pidurdama. Aga ma kontrollin täna pidurid ära.
Kui tuluke ikkagi põleb, siis ega see head ei tähenda.

Postitatud: 26.10.2007 19:38 16
Postitas VeikoA
Proovisin tagumist vasakut ratast alt võtta aga ei õnnestunud.
Poldid sain kõik lahti, aga ratas ära ei tule.
Ta on rummu külge kinni roostetanud mingil määral.
Kõigutamine jms ei aidanud.
On veel mingeid nippe?
näiteks poldid õrnal sisse ja siis autoga veidi liikuda poollahtise rattaga?
Või tõmbab poldid kõveraks?
Töökotta ärge veel saatke.


Edit:
leidsin sobiva teema (märksõnaks olid: rattapoldid)
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... attapoldid

Postitatud: 27.10.2007 00:37 20
Postitas virx1
Mul ka tuluke põles ja pidurdas suhteliselt hästi. Lähemalt uurides oli näha, et tagumised klotsid olid praktiliselt otsas. Ära lahtiste poltidega küll sõitma mine. Reeglina aitab kui taguda jalaga velje äärt. Küll ta lahti põrub.

Postitatud: 27.10.2007 00:48 48
Postitas rt23
see tuluke on piduriklotside kulumise andur, ka siis ees või taga on klotsid kulunud

Postitatud: 27.10.2007 11:37 37
Postitas hollow
ja andurid asuvad ees vasakul ja taga paremal...

ABSi tule syttimis põhjuse teada saamiseks mine diagnostikasse... seal öeldakse milline andur otsa on saanud

Postitatud: 28.10.2007 03:06 49
Postitas VeikoA
Kas andureid ka müüakse koos piduri varuosadega?
Näiteks koos uute piduriklotsidega.


http://5832293.la01.neti.ee/varuosad/?c ... _cat_name=


Või peab esindusse minema andurite järgi?

Postitatud: 28.10.2007 08:19 07
Postitas virx1
Ei pea esindusse minema. Andureid müüakse eraldi ja peaks saama sealt samast kust klotsidki. Muidugi ma ei tea kas nii igaltpoolt saab. Mina ostsin "KG KNUTSSON" ehk endisest "AAVE" poest.

Postitatud: 28.10.2007 21:31 02
Postitas Erki_E
Pilt

Peaks sama tuli olema käsipiduri tulest vasakul, millest jutt käib...

Postitatud: 28.10.2007 21:56 18
Postitas rt23
minul B varuosa klotsidel seda andurit küljes polnud, aga see ei häiri. panen vanadelt klotsidelt pistiku mille ära ühendan uuesti et armatuuri tuli põlema ei jää ja korras. Ise peab veits hoolsam olema jälgima olukorda rohkem, sügis ja kevad hea aeg kui rattaid vahetad. Hea pilk ka muule peale visata mis auto all toimub nii klotsid kaitsekummid kui muud asjad :D

Postitatud: 29.10.2007 02:20 02
Postitas VeikoA
[Veidi OT]Täna hakkasid pidurdustuled jamama. Sõitsin Audru poole ja peeti kinni.
Muidugi peeti kinni sellepärast, et udukad põlesid ees.
Siis kutsus autost välja ja küsis mis valesti on ees. Ütlesin, et udukad põlevad. Küsis: miks. Ütlesin, et valgem oleks.
Siis ütles, et Sul vist pidurdustuled ei põlenud, vajuta piduripedaali.
Lasin siis tüdrukul vajutada ja vaatasime. Ei põlenud jah rsk. Enne linnas põlesid. Siis ta ütles, noh ehk kaitse on läbi. Pole hullu. Politseionu oli suht lahe sell, väga mõnusa jutuga. Udukatest läks teema üle mingu töö ja palga peale ja selle peale, et miks keegi sel töökohal püsida ei taha jne. :P

Läksin mendi autosse ja ta siis täitis protokolli ja ütles, et pane seletusse siis mingi loll põhjendus: et unustasin udukad põlema.

Sain siis ainult -3 trahviühikut ehk 180.-. Maksan 15 päeva jooksul.[/OT]

Siis nagu kui Audrusse sain hakkasin jamama tagatuledega pimedas.
Liigutasin pirnipesa taga ja siis äkki hakkas parem tuli põlema aga vasak mitte. Jõudsin Pärnu tagasi pärast, pagassi lõin kinni kui asjad võtsin ja proovisin uuesti. Jälle liigutasin midagi, parempoolne hakkas põlema. Selline tunne, et see juhtmepundar mis pagassi luugi ja auto kere vahel.. on katki sealt murdekohast.

Mu autol on vist kogu see süsteem suht pees. Pidurid võtavad päev päevalt ühe halvemini ja vilistavad kah kui pidurdada.

Ei tahagi sõita enam sellega. Peaks UMi diagnosti viima ja las teevad hinnapakkumise. Mootor on kapremonditud pmst, niiet ainult veermik oleks vaja hädasti korda saada.



Ärge arvake, et kõik see pikk jutt väga teemast mööda on. Lihtsalt ütlen, et niimoodi sain teada, et järjekordselt on piduritega seotud jama mul.

Postitatud: 29.10.2007 07:15 45
Postitas ruut
VeikoA kirjutas:Pidurid võtavad päev päevalt ühe halvemini ja vilistavad kah kui pidurdada.
Kui juba lisaks viletsale pidurdamisele ka vilistavad siis on sul pidurikatted lahkunud ja pidurdamine käib metall metalliga. Tee endale teene ja mine suvalisse remonditöökotta ning lase klotsid vahetada. Või mine poodi ja osta klotsid. Töö ise on DIY. Poole tunniga peaks hakkama saama, kui asi pole väga kinni roostetanud.

Postitatud: 29.10.2007 10:23 41
Postitas Fred
VeikoA kirjutas:Selline tunne, et see juhtmepundar mis pagassi luugi ja auto kere vahel.. on katki sealt murdekohast.
Võta see kumm sealt maha ja kontrolli ühe ja paranda juhtmed ära... see tüüpviga.

Postitatud: 30.10.2007 03:02 29
Postitas VeikoA
Kusjuures täna siis uurisin milles jama. Vaatasin, et üks pirn läbi. Vahetasin ära ja tuled töötavad OK.
Samas katkise hõõgniit on kuidagi jäänud nii nagu on tervel pirnil, aga väike vahe sees ja seeõttu vbolla ka jamas, et raputamisega läksid otsad kokku ja siis põles, kui jälle ära raputas ei põlenud.

Sain ühe sõbraga kokku eile öösel, ja siis sattus jutt auto peale ja ta rääkis, et lasi piduriklotsid taga ära vahetada CarStop'is . Nii vasak kui parem.
Kokku läks mingi 500.-

Mõtlesin, et viin kah auto sinna ja teevad korda ja rahu majas.

Postitatud: 30.10.2007 17:59 09
Postitas virx1
Vaevalt, et see raputamisega sul põlema läks. Pigem on viga selles, et pirnipesad on keeratavad ja nad liiguvad. See on e36 nõrk koht. Ma ise panin natuke silikooni vahele, et nad paigast ei liiguks. Kas tulede juhtmed mitte läbi salongi ei tule? Neil pole minu teada kuskilt murduda. Klotsid on sul jah otsas juba ja sõita ei tohiks, muidu pead kettaid ka ostma hakkama.

Postitatud: 11.11.2007 04:30 21
Postitas VeikoA
Vahetan ise klotsid.

Olen näinud, et peale ketaspiduri klotside vahetust lastakse mingit sprayd kettale ja klotsidele.
Mis asi see on (nimetus) ja kuskohast saada võiks?

Ja kas ikka peab seda peale laskma või saab ilma selleta ka hakkama?

Postitatud: 11.11.2007 12:27 25
Postitas virx1
Ma pole kunagi mingit sprayd peale lasknud. Saab ka ilma hakkama.

Postitatud: 29.05.2008 13:20 06
Postitas ziggy
oskab keegi öelda, et kui esimesed klotsid ära vahetad kaob see kulunud klotsi märgutuli ka ära või peab mingi restardi tegema... mul nimelt klotsi vahetamisega ei kadunud tuli ära... või on ikka andur pees ja uut anurit vaja..
autoks siis e36 318 I 92 a.

Postitatud: 29.05.2008 13:36 23
Postitas birgit123
klotside vahetusega vahetatakse andurid ka ära

Postitatud: 29.05.2008 23:04 47
Postitas ziggy
ok eks siis homme jälle poodi... andurit ostma.. loodame et aitab...

Postitatud: 27.06.2008 18:22 18
Postitas guits000
tere, mul selline mure et ka klotsi tuli põleb aga andurid on korras! Testeriga proovisin, toimivad.... kahtlustan, et kuskilt võib juhe pooleks olla! kas keegi oskab öelda kuhu need juhtmed kokku jooksevad? autoks siis e36 318is, tagumise anduri juhe tuleb istme alt ja kaob põranda mati alla, esimese oma kaitsmekarbi alt salongi, aga kus kokku saavad?

Postitatud: 22.07.2008 23:08 02
Postitas argo81
nad ei saagi kokku omavahel ,vaheta ära ka tagaklotsid ja tagaklotsi andur siis kustub ka tuli ära.andur paremal pool lääba juures abs anduriga ühes karbis

Postitatud: 23.07.2008 07:33 47
Postitas marek555
tere, mul selline mure et ka klotsi tuli põleb aga andurid on korras! Testeriga proovisin, toimivad.... kahtlustan, et kuskilt võib juhe pooleks olla! kas keegi oskab öelda kuhu need juhtmed kokku jooksevad? autoks siis e36 318is, tagumise anduri juhe tuleb istme alt ja kaob põranda mati alla, esimese oma kaitsmekarbi alt salongi, aga kus kokku saavad?
Võiksid igaks juhuks pidurivedeliku taseme ka üle kontrollida.

Postitatud: 26.07.2008 12:16 46
Postitas Janek_K
Ei hakanud uut teemat tegema. Teema selline, et hakkasid paralleelselt põlema ja vahel kustuvad ABS ja ASC (tahho ja spido vahel see veojõu kontroll ).
Mõni ABS andur või pigem halb ühendus????