E46 320d uimane
E46 320d uimane
Autoks 2002a 320d (automaat kastiga)
Probleem siis väljendub selles et auto reageerib gaasi lisamisele kohati väga aeglaselt.....kõige rohkem annab tunda näiteks foori alt liikuma hakates.
Kuidagi meelitades saab liikuma siis kogub ja kogub, mingi maa pealt tuleb turbo lõpuks ka taha ja siis astub jälle ilusti.
Maanteel selline asi eriti tunda ei anna, just linnas sõitu häirib.
Ja tagant viskab mõnikord korraliku tahmapilve ka välja.
Ise kahtlustasin esimese asjana õhufiltrit, aga see oli ok alles.
Hetkel kahtlustan õhukulumõõtjat, üritan lähipäevil seda ka testida ja kuskile diagnostikasse minna.
Et kui kellelgi miskit sarnast olnud siis igasugune info abiks.
Probleem siis väljendub selles et auto reageerib gaasi lisamisele kohati väga aeglaselt.....kõige rohkem annab tunda näiteks foori alt liikuma hakates.
Kuidagi meelitades saab liikuma siis kogub ja kogub, mingi maa pealt tuleb turbo lõpuks ka taha ja siis astub jälle ilusti.
Maanteel selline asi eriti tunda ei anna, just linnas sõitu häirib.
Ja tagant viskab mõnikord korraliku tahmapilve ka välja.
Ise kahtlustasin esimese asjana õhufiltrit, aga see oli ok alles.
Hetkel kahtlustan õhukulumõõtjat, üritan lähipäevil seda ka testida ja kuskile diagnostikasse minna.
Et kui kellelgi miskit sarnast olnud siis igasugune info abiks.
omal oli suvel sama mure (E46 320d 00') ja see väljendus ka selles, et maanteel ühtlaselt sõites täpselt 2000 pöördega hakkas vaikselt jõnksutama (sai proovitud 4 ja 5 käiguga), nagu ei saaks kütet korralikult kätte, sai siis küttefilter ära vahetatud. veidi paremaks läks, aga korralikku minekut ikka polnud selline tunne oli, et turbo ei tee täisvõimsusel tööd. UM-st öeldi, et kõige hullemal juhul on pihustid läbi, aga täpsemalt ei oska enne diagnostikat midagi öelda. panin aja, ootasin kuu aega ja läks õnneks. läbi oli olnud mingisugune vaakumivoolik, mis võttis õhku kuskilt vahele. küsisin, et mis voolik täpsemalt, aga ei osanud tellimuse vastuvõtja midagi täpsemalt öelda. kokku läks see maksma ~1700.- ja 3h. peale seda sai juba maanteel korralikult möödasõite teha 

See võis olla EGR klapi külge minev vaakumi voolik. Minu autol oli see meelega lahti ühendatud, et varjata katkist väljuvate gaaside, mis lastakse sisselaskesse tagasi, vahejahutit.ainer kirjutas:omal oli suvel sama mure (E46 320d 00') ja see väljendus ka selles, et maanteel ühtlaselt sõites täpselt 2000 pöördega hakkas vaikselt jõnksutama (sai proovitud 4 ja 5 käiguga), nagu ei saaks kütet korralikult kätte, sai siis küttefilter ära vahetatud. veidi paremaks läks, aga korralikku minekut ikka polnud selline tunne oli, et turbo ei tee täisvõimsusel tööd. UM-st öeldi, et kõige hullemal juhul on pihustid läbi, aga täpsemalt ei oska enne diagnostikat midagi öelda. panin aja, ootasin kuu aega ja läks õnneks. läbi oli olnud mingisugune vaakumivoolik, mis võttis õhku kuskilt vahele. küsisin, et mis voolik täpsemalt, aga ei osanud tellimuse vastuvõtja midagi täpsemalt öelda. kokku läks see maksma ~1700.- ja 3h. peale seda sai juba maanteel korralikult möödasõite teha
Nüüdseks auto korras.
Auto käis vahepeal ka UM-is diagnostis, aga sealt probleemile vastust ei saanud.
Niipalju oli abiks et õhulugeja oli korras.
Ei tahtnud ka niisama hakata juppe vahetama ning otsisin abi välismaistest foorumitest ja sealt mõningast asjalikku infot leidsin.
Probleemi põhjus peitus sisselaskekollektoris, mis nimelt oli suht umbe läinud.
Sellel autol on peal ka egr klapp, mis laseb heitgaase sisselaskesse.
Sisselaskekollektoril on kaks erineva pikkusega runnerit silindri kohta.
Ja lühematel runneritel sees liblikad.
Terve kollektor oli seest väga paksu paakunud tahmaga kaetud, kõige paksema kihiga olidki kaetud need samad runnerid ja liblikad.
Käega liigutades need nüüd väga takistatult ei liikunudki, aga runnerid ise olid tänu tahmale väga väikseks jäänud.
Ehk võib öelda et õhk ei mahtunud sealt enam piisavalt läbi.
Kollektorit puhastada oli päris keeruline sest tahm oli kohati lausa kivistunud.
Jätsin üheks ööks selle vahendiga ligunema, ja järgmisel päeval sai pikkade harjadega ja akutrelliga seda nühitud.
Tehase teravad liitmiskohad runneri seintel sai ka maha lihvitud ja ümardatud.
Liblikad käisid tervenisti oma pesadest välja ja puhastatud.
Egr klappi muidugi enam järgi ei ühendanudki, vaakumvoolikule panin pimeda ette.
Pärast asjad ilusti määrdega kokku tagasi ja auto peale.
Ja oh imet, kõik toimetab nagu peab.
Astub igast asendist ilma viivituseta.
Auto käis vahepeal ka UM-is diagnostis, aga sealt probleemile vastust ei saanud.
Niipalju oli abiks et õhulugeja oli korras.
Ei tahtnud ka niisama hakata juppe vahetama ning otsisin abi välismaistest foorumitest ja sealt mõningast asjalikku infot leidsin.
Probleemi põhjus peitus sisselaskekollektoris, mis nimelt oli suht umbe läinud.
Sellel autol on peal ka egr klapp, mis laseb heitgaase sisselaskesse.
Sisselaskekollektoril on kaks erineva pikkusega runnerit silindri kohta.
Ja lühematel runneritel sees liblikad.
Terve kollektor oli seest väga paksu paakunud tahmaga kaetud, kõige paksema kihiga olidki kaetud need samad runnerid ja liblikad.
Käega liigutades need nüüd väga takistatult ei liikunudki, aga runnerid ise olid tänu tahmale väga väikseks jäänud.
Ehk võib öelda et õhk ei mahtunud sealt enam piisavalt läbi.
Kollektorit puhastada oli päris keeruline sest tahm oli kohati lausa kivistunud.
Jätsin üheks ööks selle vahendiga ligunema, ja järgmisel päeval sai pikkade harjadega ja akutrelliga seda nühitud.
Tehase teravad liitmiskohad runneri seintel sai ka maha lihvitud ja ümardatud.
Liblikad käisid tervenisti oma pesadest välja ja puhastatud.
Egr klappi muidugi enam järgi ei ühendanudki, vaakumvoolikule panin pimeda ette.
Pärast asjad ilusti määrdega kokku tagasi ja auto peale.
Ja oh imet, kõik toimetab nagu peab.
Astub igast asendist ilma viivituseta.
-
- Huviline
- Postitusi: 35
- Liitunud: 26.05.2008 21:35 11
kah
Samalaadne mure 320d hakkab peale 15 min sõitu jokutama ja üle 80km/ ei lähe ja linnasõidul suht vaevaliselt..
Seda siis alates täna hommikust ja nüüd õhtul sama.
Eelnevalt meenub üks samalaadne juhus mõned nädalad tagasi.
Seda siis alates täna hommikust ja nüüd õhtul sama.
Eelnevalt meenub üks samalaadne juhus mõned nädalad tagasi.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Täiesti vale arusaam...ei viska mingit mootori tuld põlema - läbi kogetud kahe erineva BMW-ga.chulo kirjutas:Õhulugeja viga peks ju näitama mootori diagnostika tuluke/märk? Või ma eksin?
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
egr tuleb tagasi ühendada. muidu süsteem normaalselt ei tööta. um-i mees ilmselt ei viitsinud kõike teste läbi teha. sellel autol on neid võimalik mitu teha ja sealt oleks õhukoguse erinevus välja lüüa. väga võimalik, et poleks ise kah selle peale mitte tulnud ( et kolle umbes)
Viimati muutis patrik, 05.08.2008 19:18 54, muudetud 1 kord kokku.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Et õhulugejaga mootoritule põlema viskaks, peab see vist olema siis täiesti katkestuses või mitte nn vastama ajule.
Õhulugeja hakkab üldjuhul valetama ja sellest tulenevalt käitub siis ka mootor. Kuna aju ei registreeri neid andmeid veaks.
Õhulugeja hakkab üldjuhul valetama ja sellest tulenevalt käitub siis ka mootor. Kuna aju ei registreeri neid andmeid veaks.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!